≡ Menu
self-cuntrollu

Cumu l'aghju spessu citatu in i mo articuli, noi l'omu sò sughjetti Spessu avemu i nostri prublemi mentali, vale à dì ci permettemu di esse duminati da u nostru propiu cumpurtamentu longu è prucessi di pensamentu, soffrenu di abitudini negativi, è qualchì volta ancu di cunvinzioni è credenze negative (per esempiu: "Ùn possu micca fà. ", "Ùn possu micca fà quessa", "Ùn sò nunda). worth") è in u listessu modu ci permettemu di esse cuntrullati una volta è una volta da i nostri prublemi o ancu inconsistenze mentali / paure. Per d 'altra banda, assai persone anu ancu una forza di vuluntà piuttostu debule è, in cunseguenza, stanu in u so modu per una mancanza di autocontrollu.

L'espressione di a so forza di vuluntà

L'autocontrollu cum'è a chjave per un statu più altu di cuscenzaDi sicuru, quandu una persona hà pocu forza di vuluntà, hè una cundizione chì ùn deve esse sustinutu indefinitu. Più ci sviluppemu mentalmente è emotivamente in questu cuntestu, più saltemu oltre a nostra propria ombra, più ci superemu di novu è, à u listessu tempu, ci liberemu da l'abitudini autoimposti, negativi o, megliu dìssenu, da e dependenze. u più grande u nostru sarà propria forza di vuluntà. A forza di vuluntà hè dunque ancu una forza chì a so manifestazione in fine dipende interamente da noi. In questu cuntestu, ogni persona pò custruisce una forza di vuluntà estremamente forte è diventà maestru di a so propria mente. In quantu à questu, ancu per a realizazione di una vita cumplettamente libera, u sviluppu di a so forza di vuluntà hè essenziale. Se noi l'omu lasciamu chì i nostri prublemi ci dominanu una volta è una volta, s'ellu ci vole à luttà cù dipendenze / addictions, s'ellu simu sughjetti à l'abitudini negativi - chì sò tutti indicazione di una forza di vuluntà minimamente sviluppata, allora ci robbamu un pocu di a nostra propria Libertà.

Quantu più addicenze una persona scarta o più dipendenze ch'ellu si libera, più a so capacità di fighjà a vita da un statu di cuscenza liberu è, sopratuttu, chjaru.. !!

Invece di esse cumplettamente liberu in certi mumenti o ancu di pudè fà ciò chì vulete, o piuttostu di pudè fà ciò chì à u turnu currisponde à i brami di u vostru core è hè impurtante per u vostru propiu benessiri mentale + fisicu, ci mantenemu in catturati in a nostra propria dipendenza / dipendenza è avè da cunfurmà cun ella.

L'autocontrollu cum'è a chjave per un statu più altu di cuscenza

L'autocontrollu cum'è a chjave per un statu più altu di cuscenzaPer esempiu, un fumatore chì hè abituatu à fumà una sigaretta appena s'arrizza (u listessu principiu puderia esse appiicatu à u caffè) ùn pò micca alzà cumplettamente satisfettu à a matina s'ellu ùn hà micca una sigaretta. In un tale casu, u fumatore s'era invece ingaghjatu, irritabile, si sentia sbilanciatu è i so pinsamenti giranu solu intornu à a sigaretta in quistione. Ùn saria micca mentalmente liberu in un mumentu cusì, incapace di campà in l'oghje (focu nantu à un futuru scenariu di fumu), ma saria intrappulatu solu in u so propiu statu mentale, limitendu cusì a so propria libertà. Per quessa, ci privamu di a nostra propria libertà è, sopratuttu, di a nostra propria vuluntà per via di e dipendenze currispundenti. In ultimamente, sta diminuzione di a nostra forza di vuluntà è a limitazione di a nostra propria libertà rapprisentanu ancu un pesu per a nostra psique è, à longu andà, questu prumove ancu u sviluppu di e malatie (mente sopracargata → stress → indebolimentu di u nostru sistema immune).

L'eliminazione di e so propria dependenza o a salvezza di e so parte di l'ombra ùn solu aumenta a nostra freccia di vibrazione, ma cambia ancu a qualità di u nostru statu di cuscenza. Diventamu più chjaru, più forte di vuluntà è assai più sensibili.. !!

In ogni casu, ùn ci hè micca un sensu megliu cà avè una forza di vuluntà assai forte. Quandu vi sentite forti di novu, superà e vostre dipendenza, sperimentate cumu aumenta a vostra propria forza di vuluntà, quandu pudete cuntrullà di novu (mastruisce i vostri propri pinsamenti + sentimenti) è cusì sperimentà ancu a sensazione di chiarezza mentale, allora dumandate chì unu trova chì un mentale currispundente. statu ùn pò esse rimpiazzatu da nunda in u mondu.

maestru di a so propria incarnazione

maestru di a so propria incarnazioneAllora vi sentite assai più chjaru, più equilibratu, più dinamicu, più fitter - pudete sente cumu i vostri sensi sò affilati è pudete agisce assai megliu in tutte e situazioni di a vita. Questu hè esattamente cumu noi l'omu sviluppamu una gamma assai più armoniosa di pinsamenti. Per via di a forza di vuluntà assai forte è di a vostra propria libertà - chì pudete rinvià in u risultatu, vi sentite megliu in generale è sò significativamente più felice. In quantu à questu, superà a so propria dependenza è u risultatu più armuniosu di pinsamenti porta ancu à noi umani chì venenu assai più vicinu à a cosiddetta cuscenza di Cristu, significava ancu statu cosmicu di cuscenza. Questu significa un statu di cuscenza estremamente altu in quale solu i pinsamenti è l'emozioni armoniosi trovanu u so postu, vale à dì un statu di cuscenza da quale emerge una realità chì hè carattarizata da l'amore incondizionatu, a carità, l'indipendenza, a libertà, l'armunia è a pace. Una persona chì hà manifestatu un statu di cuscenza cusì altu ùn saria più sottumessu à qualsiasi addictions / dependances / shadow parts, à u cuntrariu, un tali statu di cuscenza precisa purità cumpleta. Un core puru, un livellu assai altu di sviluppu morale è eticu è un spiritu cumplettamente liberu, da quale nè ghjudizii è valutazioni, nè teme o limitazioni sorgi. Una tale persona seria allora un maestru di a so propria incarnazione è averia superatu u so propiu ciculu di reincarnazione. Tandu ùn hà più bisognu di stu ciculu solu perchè averia superatu u ghjocu di a dualità.

Per diventà u maestru di a propria incarnazione, hè imperativu di ghjunghje à un livellu assai altu di sviluppu eticu è spirituale, vale à dì un statu di cuscenza chì hè carattarizatu da a purità è a libertà invece di l'ombra è a dependenza.. !!

Ebbè allora, per via di tutti questi aspetti pusitivi chì avemu unfold di novu dopu à superà e nostre parti di l'ombra / dipendenze, hè definitivamente assai cunsigliatu chì uniscemu di novu à i tempi cambianti è superemu e nostre dipendenze è abitudini sustinibili in u listessu modu. In ultimamente, ùn ci sentimu micca solu assai più equilibrati, ma ancu puderemu alzà massivamente è espansione u nostru statu di cuscenza. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment