≡ Menu

Oghje hè quellu tempu di novu è l'ultimu ghjornu di u portale di stu mese ghjunghje à noi, per esse precisamente questu hè ancu u settimu ghjornu di u portale di stu mese. U mese prossimu averemu 6 ghjorni di più portali, chì hè un numeru relativamente altu di ghjorni di portali in generale, almenu cumparatu cù l'ultimi mesi. Ebbè allora, cù l'ultimu ghjornu di u portale di stu mese, u mese di lugliu finisci ancu à u stessu tempu è dunque ci porta temporaneamente in u novu mese d'aostu. Per questu mutivu duvemu avà aghjustà à un periodu di tempu completamente novu, perchè cum'è aghju spessu citatu in i mo articuli, ogni mese hà un putenziale energeticu assai individuale è ci offre innumerevoli pussibulità.

principiu di una nova era

principiu di una nova eraI temi chì seranu discututi in u prossimu mese d'aostu sò definiti in fondu da ogni persona per sè stessu. Di sicuru, ci hè un tema predominante, supranate in questu sensu è questu hè l'accettazione / dissoluzione di e so parti d'ombra, cum'è prima. esse capaci di tirà cun l'ajustamentu di vibrazione à a terra. U prucessu di l'aghjustamentu di a vibrazione, a creazione di un statu più altu di cuscenza in u quale l'emozioni è i pinsamenti permanentemente più alti trovanu u so postu (pensu d'armunia, pace, amore, empatia / carità / amori di sè stessu) hè sempre accadutu è cuntinueghja à furzà. l'omu automaticamente per pudè creà più spaziu per u sviluppu pusitivu / l'autorealizazione. In ultimamente, questu aghjustamentu di vibrazione risulta ancu in innumerevoli cunflitti è altri blocchi autocreati, chì, per via di questu aghjustamentu vibrazionale, sò trasportati in a nostra propria cuscenza di ogni ghjornu - per pudè ricunnosce è risolve i nostri stessi blocchi negativi. U statu cullettivu di a cuscenza ùn pò micca stà permanentemente à una vibrazione alta mentre a maiò parte di l'umanità hè sempre negativa è luttendu cù i so cunflitti. In u risultatu, u statu cullettivu di a cuscenza diventa largamente focu annantu à a mancanza, è cuntinueghja à manifestà ghjudizii, disinformazione + altri miccanismi affettati da EGO in a so struttura. Tuttavia, u cullettivu hà digià fattu assai prugressu, soprattuttu da u principiu di l'Età di l'Aquarius (21 dicembre 2012) è hà sappiutu registrà salti enormi.

I pinsamenti è l'emozioni di ogni esse umanu flussu in u statu cullettivu di cuscenza è cambianu u so allinamentu .. !!

À u mumentu, pare chì a verità nantu à a nostra propria causa radicale, a verità nantu à l'avvenimenti pulitichi glubali, ghjunghje à più è più persone è u numeru di persone chì subconsciously prutegge u sistema è mantene a custruzzione basata nantu à a disinformazione cù tutte e so putenza cresce. torna - chì pò esse infine osservatu à tutti i livelli di esistenza.

Realignment di u statu cullettivu di cuscenza

Realignment di u statu cullettivu di cuscenzaTuttavia, stu sviluppu ulteriore ùn hà ancu purtatu à alcuna scuperta maiò, postu chì ci sò sempre assai persone chì, prima, ùn sò pocu cuscenti di stu fattu è, d'altra parte, ci sò sempre abbastanza persone chì campanu u so cunflittu internu trà l'ànima. è ego nantu à una basa di ogni ghjornu. Stu cunflittu si manifesta in parechje manere diffirenti. Per esempiu, una persona ùn riesce micca à liberà da a dependenza, per esempiu l'addiction à l'alimentu energeticamente densu, u tabacco, l'alcohol, altre droghe o ancu a dependenza di un cumpagnu. Per d 'altra banda, però, assai persone anu sempre à luttà cù certi fattori di stress, per esempiu attivatu da una situazione di u travagliu chì li rende assai insatisfatti, una relazione in quale pare esse una mancanza d'amore, o in generale una situazione di vita. chì qualcosa ma ciò chì avete imaginatu. I nostri propri azzioni sò dunque spessu micca in linea cù i nostri propri desideri mentali è questu gnaws at the psyche of some people. In ultimamente, l'intensificazione di stu cunflittu internu, vale à dì u cunflittu trà l'ànima è l'ego, hè ancu annunziatu per 2017. L'annu 2017 hè spessu vistu cum'è una spezia d'annu chjave, un annu in quale stu cunflittu ghjunghje à a fine à grande scala. In altri palori, quist'annu, assai pirsuni truveranu u so propiu veru sè stessu, rializeranu una forte identificazione cù a so propria ànima di novu è à u stessu tempu creanu un spaziu in u so propiu statu di cuscenza chì hè completamente pusitivu in natura. Per questu mutivu, i cambiamenti serii avà venenu à noi, alcuni di i quali sò pusitivi, ma alcuni sò ancu negativi. In ultimamente, però, questu dipende solu da l'orientazione di a nostra propria mente è, sopratuttu, da l'usu di i nostri putenzi mentali. U tempu di svegliate, vale à dì un tempu quandu pudemu creà un equilibriu internu di novu è ùn lassemu micca duminatu da i pinsamenti negativi, hè imminenti è hè solu questione di mesi, settimane, sì, ancu ghjorni, in quale un tali cambiamentu. hè realizatu di novu, da tutti elli stessi.

I nostri propri pinsamenti, emozioni è azzioni affettanu sempre u nostru ambiente. Per via di sta capacità putente, avemu ancu u putere di guidà u nostru ambiente pusitivu o ancu negativu .. !!

À a fine di u ghjornu, ùn avemu micca solu aiutà, ma ancu i nostri cumpagni umani, chì u spiritu hè influinzatu da i nostri sentimenti pusitivi, cù u pusitivu. Allora ùn vi scurdate mai: sì u creatore di a vostra propria realtà. Sò i formatori di u vostru propiu destinu. Ùn site micca esseri senza significatu, ma esseri di grande impurtanza, chì à u turnu esercitanu una immensa influenza nantu à u statu cullettivu di cuscenza. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment