≡ Menu

L'ultime settimane sò state estremamente stressanti. I tempi cambianti sò inevitabbilmente avanzati è un elevatu energeticu permanente affila i nostri sensi, aumenta a nostra sensibilità è rinforza u putere di u nostru statu di cuscenza. E persone s'identificanu sempre più cù a so propria mente è capiscenu chì u mondu sanu hè solu una prughjezzione di u so statu mentale è emutivu internu. I nostri urighjini sò esplorati, chì ci permettenu cum'è l'omu di rivisà e nostre credenze è idee nantu à u mondu. In questu cuntestu, stu sviluppu spirituale hè ripetutamente carattarizatu da i ghjorni chì l'aumentu di a radiazione còsmica ghjunghje à noi umani, cusì chjamati ghjorni di portali. Sta radiazione còsmica ùn solu espansione u nostru statu di cuscenza in un sensu pusitivu, ma dinò ci mostra ripetutamente e nostre paure è traumi.

Finisci a to soffrenza

Portal day - statu di cuscenzaComu digià citatu parechje volte, u prucessu di svegliu spirituale hè di aghjustà a nostra propria frequenza. A causa di l'aumentu di l'irradiazione còsmica, chì à u turnu aumenta a freccia di vibrazione planetaria, a freccia di vibrazione di u statu cullettivu di a cuscenza aumenta ancu automaticamente. A civilizazione umana righjunghji cusì un statu più altu di cuscenza. Questu hè spessu referitu cum'è un statu di cuscenza 5-dimensionale. Un statu di cuscenza in quale nascenu emozioni è pinsamenti più altu. Pensieri chì sò basati nantu à l'armunia, l'amore è a pace. Tuttavia, assai persone fermanu sempre in una prigione di a so propria creazione. Una prigione energicamente densa chì mantene e nostre capacità mentali in cuntrollu. Noi umani tendenu à stà in a nostra zona di cunfortu. Truvemu difficiuli di scappà da e nostre roti di hamster autocreati è per quessa ci piace à campà per via di stagnazione. Ma u prucessu di u svegliu spirituale hè tuttu di scaccià da a nostra propria zona di cunfortu.

Superate e vostre paure internu, i vostri mudelli appiccicati per creà una nova vita pusitiva nantu à sta basa.. !!

Si tratta di liberà i nostri cori superendu i nostri propri schemi radicati. Un aumentu drasticu di a nostra propria freccia di vibrazione o di stà à una freccia alta richiede l'annullamentu di i nostri propri mudelli bloccati, situazioni di vita chì parenu ripetiri ogni ghjornu è ci rubanu a nostra energia di vita.

Solu rompendu i nostri circuli viziosi diventemu spiritualmente liberi è capaci di amassi a vita di novu .. !!

Solu quandu avemu riesciutu à sfondà sti mudelli di novu, seremu capaci di creà una forte cunnessione spirituale. Spessu stemu in i nostri ciculi viziosi autoimposti per anni. Avemu a sensazione chì simu in permanenza bloccati nantu à a pista, à pocu sviluppemu più, sperimentà un aumentu cuntinuu di u nostru livellu di frustrazione è cusì minà u nostru propiu putenziale mentale è emutivu.

Sviluppate u vostru putenziale

curàA causa di sta rigidità, spessu sperienze sentimenti di tristezza, rabbia, diventanu letargichi, depressu è incapaci di vede a vita da una perspettiva pusitiva. U saltu quantum in u svegliu avanza dapoi 4 anni è u cunfrontu cù i nostri propri mudelli intricciati hè sempre più forte. Attualmente simu sempre più cunfruntati cù e nostre paure è i nostri prublemi è hè diventatu sempre più necessariu per sfondà questi propri prublemi mentali. Oghje ci pò dunque sveglià. Puderà di novu dimustrà u nostru sbilanciamentu internu in una manera dura. Di sicuru, questu ùn hè micca sempre faciule, ma hè necessariu di trattà infine cù i vostri prublemi invece di ripressione. A causa di l'energie impulsive d'oghje, duvemu certamente guardà in l'internu. Duvemu affruntà i nostri sentimenti è pinsamenti è infine creà una nova strada invece di stà in u nostru modu. Per quessa, vi ricumandemu chì ùn fate micca troppu oghje. Trattatevi di riposu, beie assai tè frescu senza trattamentu, stendete prima è trattà cù a vostra propria sofferenza. Solu ricunnoscendu è accettendu i vostri propri prublemi diventerà pussibule di guidà una vita più libera. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment