≡ Menu
ghjornu di u portale

Oghje ghjunghjemu à u penultimu ghjornu di u portale di stu mese (5 in totale, l'ultimu u 27 di marzu) è questu ci porta un grande aumentu energeticu. A freccia di vibrazione planetaria hà dunque sperimentà un aumentu ulteriore, chì à u turnu avarà un forte impattu nantu à a nostra mente. In questu cuntestu, l'aumentu di a freccia nasce da l'ingressu di a radiazione còsmica - attivata da u sole, u nucleu galatticu, etc., ma ancu in parte per l'aumentu di e persone chì si trovanu conscientemente in u prucessu di svegliu spirituale. Quantu più persone in questu cuntestu ritruvà l'accessu à u so propiu centru, diventanu più equilibrati, più veri, più questu inspirerà u statu cullettivu di cuscenza. In u risultatu, più è più persone sò inevitabbilmente tornanu in cuntattu cù a so propria fonte, acquistendu una cunnessione più forte à a natura è sperienze stati più alti di cuscenza.

U principiu di l'annu solare

Sun piova annualeL'aumentu di a frequenza oghje hè dunque perfettu per acquistà una visione più forte di a nostra propria causa. Oghje hè esattamente u tempu ghjustu per inizià grandi cambiamenti. Mudamenti ch'è no avemu bramatu dapoi un bellu pezzu, ma ùn avemu mai osatu fà o rializà per paura è cunfortu. Ci sò altri avvenimenti astrologichi chì si facenu paralleli à u ghjornu di u portale. Da una banda, u novu principiu di l'annu astrologicu hè in questu ghjornu. L'equinozio di primavera u 21 di marzu, dunque, annuncia un novu principiu. Un novu principiu putente chì trova u megliu sustegnu pussibule da u novu regnu annu, u Sun (precedentemente Mars). Avemu avà sottu à l'influenza di stu regnu putente per un annu è pudemu dunque sperimentà una sensazione di crescita. Ci sentimu più vivi, averemu più impulsu, averemu più forza per realizà i nostri sogni. Puderemu realizà noi stessi assai megliu è vede u mondu da un statu di cuscenza più chjaru. L'urgenza interna per u cambiamentu avà ushers in un novu tempu, un tempu più putente in u quale pudemu sviluppà più facilmente u nostru potenziale. Oghje pò dunque esse essenziale per alcuni è inizià cambiamenti prufondi o ponenu i fundamenti per cambiamenti prufondi. Oghje u signu di u zodiacu principia di novu. U sole abbanduneghja avà u signu zodiacu Pisces, passendu per Aries (21.03 di marzu - 20.04 d'aprile) è cusì annunziendu un novu principiu. A chjusura di i vechji cumpurtamenti rigidi, e credenze negative è altri stati disarmoniosi ponu avà esse realizatu. Cum'è questu, un tempu hè avà chì si pò lascià u vechju è riceve u novu.

U prucessu di svegliu spirituale cuntinueghja à prugressu, chì à u turnu hà un forte impattu nantu à u statu cullettivu di a cuscenza .. !!

Un tempu impurtante chì accelerà u svegliu di u statu cullettivu di a cuscenza è ci farà l'omu più sensibule. U livellu spirituale / mentale cuntinueghja à aumentà è per questu mutivu ùn duvemu micca lascià u potenziale inutilizatu, ma piuttostu finalmente l'utilizanu. Avemu da unisce à u putere di l'annu solare è fà un cambiamentu internu.

Grazie à l'annu solare chì hè avà principiatu, hè principiatu un tempu in quale pudemu realizà noi stessi. Pudemu avà attruverà l'armunia, l'equilibriu è l'abbundanza in a nostra vita più facilmente s'ellu ci apremu.. !!

Avemu avà l'uppurtunità di creà più equilibriu in a nostra vita, pudemu guidà una vita più armoniosa, equilibrata è, sopratuttu, pudemu avà creà una vita chì currisponde à i nostri desideri. Allora avà capitevi, ùn avete micca paura di u novu, lasciate u vechju è accolta u cambiamentu. Questu ultimamente vi libererà. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment