≡ Menu

Dopu uni pochi di settimane hè quellu tempu di novu è u prossimu ghjornu di u portale ci ghjunghjerà dumane. In quantu à questu, solu uni pochi di ghjorni di portali ci ghjunghjenu in April, per esse precisamente 4. Stu mese hè ancu un pocu più tranquillu in questu sensu è 4 ghjorni di portali ci ghjunghjenu, 2 à u principiu di u mese (02/04). ) è 2 à a fine di u mese (23 / 24). Per ripiglià tuttu u tema in breve in questu cuntestu, i ghjorni di u portale sò ghjorni previsti da i Maya nantu à quale un livellu particularmente altu di radiazione còsmica ci ghjunghjerà. Per quessa, sti ghjorni sò generalmente accumpagnati da una certa inquietudine, perchè l'energii entranti influenzanu u nostru statu di cuscenza è indirettamente ci dumandanu di lascià u vechju per creà spaziu per u novu.

Ajustendu a nostra propria frequenza vibrazionale

Aumentà a nostra frequenza vibrazionaleStu prucessu hè veramente assai impurtante in quantu à questu, perchè solu ricunnoscendu è lascendu i prucessi di pensamentu negativu hè pussibule di riallineà u vostru propiu statu di cuscenza è questu hè in ultimamente ciò chì u prucessu generale di u svegliu spirituale hè tuttu. Solu à traversu un riallineamentu di u nostru statu di cuscenza hè pussibule di mantene a nostra propria freccia di vibrazione permanentemente alta. In questu sensu, tutta l'esistenza in fondu hè tutta l'energia, a freccia è l'infurmazioni (se vulete capisce l'universu, pensate in termini di energia, frequenza, vibrazione è oscillazione - Nikola Tesla). In fattu, ogni esse umanu pussede un corpu sottile, una firma energetica unica, chì à u turnu vibra à una freccia currispundente. Per quessa, e frequenze di vibrazione elevate sò generate da una mente pusitiva, un spettru di pensamentu pusitivu o un statu di cuscenza allinatu positivamente, mentre chì e frequenze vibrazionali basse sò u risultatu di un statu di cuscenza allinatu negativamente.

Dapoi u novu Age of Aquarius, chì hè ancu spessu referitu cum'è l'annu platonicu novu principiatu, l'umanità hà sperimentatu un sviluppu coerente di u so propiu spiritu .. !!

Per seculi, una circustanza di vibrazione bassa hà fattu difficiule per noi umani di sviluppà un spettru di pensamentu cumpletamente pusitivu. Intantu, però, a circustanza planetaria hà cambiatu è per via di un ciculu còsmicu novu iniziatu (21 dicembre 2012 - principiu di u anni apocalittici - Apocalypse = revelazione / rivelazione), l'umanità sperimenta un aumentu inevitabbile di a so propria frequenza vibrazionale.

Nove opportunità per avanzà

cambiàPer quessa, un aghjustamentu di freccia hè fattu. Noi umani aghjustemu a nostra frequenza à quella di a terra. Ma per esse capace di fà questu di novu, avemu assulutamente di dissolve tuttu u nostru bagagliu karmicu da tutte e nostre incarnazioni passate, in particulare da l'incarnazione attuale. Stu ballast karmic, ferite / ferite mentali aperte, traumu, prublemi mentali, etc. riducenu continuamente a nostra freccia di vibrazione. Per esempiu, imagine una persona chì hà persu un omu amatu in u so passatu è ùn pò micca passà da ellu. Questu saria allora un bagagliu karmicu autocreatu, pinsamenti negativi chì sò prufondamente arradicati in u nostru subconsciousu è occasionalmente righjunghjenu a nostra cuscenza di u ghjornu. Pensemu à questu avvenimentu passatu, cademu in u dulore è cusì allineate u nostru statu di cuscenza negativamente. Allora automaticamente resonate cù a mancanza è a perdita, u risultatu hè l'attrazione di più mancanza è perdita, un ciculu vicious. In ogni casu, finu à chì avemu sempre appiccicatu à u vechju è ùn pudemu micca finisce cun ellu, ùn creamu micca spaziu per u novu è cusì ripetutamente bluccà u sviluppu di e nostre capacità mentali + spirituali. Restemu in mudelli negativi autoimposti è sperienze stati di cuscenza simili, orientati negativamente una volta è una volta. Per quessa, hè impurtante di guardà avanti, di lascià u vechju per fà un spaziu per u novu. In i ghjorni di u portale avemu spessu cunfruntatu cù questi cunflitti interni è sò dunque dumandati à risolve questi prublemi. In ultimamente, nimu altru hè rispunsevuli di a vostra propria sofferenza. Se ùn pudete micca fà cun una tale situazione è cascate ripetutamente in u timore di a perdita, allora solu site rispunsevuli di questu. Tuttu ciò chì succede, tutte l'emozioni, situazioni è pinsamenti sò solu in voi. Avete ancu vede stu articulu in voi, percive lu in voi è micca fora di a vostra mente.

Sfruttate l'energie di dumane è creanu un putente riallineamentu di u vostru propiu statu di cuscenza .. !!

À a fine di u ghjornu, ùn si tratta micca di altre persone in questu cuntestu, ma a vostra vita hè solu nantu à u sviluppu cumpletu di a vostra ànima, u vostru putenziale spirituale, chì à u turnu benefica u vostru ambiente tutale. Per questu mutivu, duvete definitivamente aduprà l'energii entranti di dumane per pudè restaurà u vostru equilibriu internu. In ultimamente, stu prucessu hè ancu favuritu. I segni sò boni, u statu cullettivu di a cuscenza hè attualmente sviluppatu massivamente è soprattuttu in maghju pudemu inizià uni pochi di cose di novu.

Dumandate chì prublemi avete sempre, dumandate ciò chì ferma sempre in u modu di creà una circustanza di vita pusitiva è ricuminciate cù a realizazione di una tale circustanza .. !!

Dipendenze, prublemi mentali, entanglements karmici autocreati, pudemu avà ottene tuttu questu sottu u cuntrollu più faciule ch'è mai. Per quessa, pudemu aspittà cambiamenti pusitivi à tutti i livelli di esistenza in e prossime settimane, infine! I prublemi vechji sò avà più faciuli di trattà è i novi assai più faciuli di abbraccià. E probabilità di avanzà sò dunque assai boni. U sole si sviluppa u so effettu cum'è u novu regnu astrologicu di l'annu da ghjornu à ghjornu è invece di affundà in l'autopietà, pudemu avà bagnà in u splendore di un novu spettru pusitivu di pinsamenti. I prossimi ghjorni di portali 2 sò dunque una preparazione per l'influenzi pusitivi in ​​maghju. Avemu avà percivemu cambiamenti chjaru è ponu dunque esse curiosi di vede cumu u statu cullettivu di a cuscenza cuntinueghja à sviluppà stu mese. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment