≡ Menu

Dumane hè ghjuntu u tempu è un altru ghjornu di u portale (attribuibile à i Maya) ci ghjunghjerà.Per esse precisu, hè ancu l'ultimu ghjornu di u portale di stu mese. Per questu mutivu, simu definitamente in una circustanza particularmente energica dumani, simile à ciò chì hè accadutu oghje. In questu cuntestu, generalmente ricevemu una radiazione còsmica aumentata in i ghjorni di u portale, per quessa pudemu esse particularmente sensibili in certi ghjorni.

Dumani averemu un altru ghjornu di u portale

Dumani averemu un altru ghjornu di u portalePer d 'altra banda, pudemu ancu andà à l'estremi è per quessa o sentimu totalmente stancu o totalmente energicu o dinamicu. Da una banda, questu hè in relazione cù a nostra propria orientazione mentale, vale à dì s'ellu simu fundamentalmente assai negativu in certi ghjorni, allora i sentimenti currispundenti ponu esse intensificatu (a nostra mente [avemu] attrae ciò chì hè focu). Per d 'altra banda, a nostra sensibilità hè ancu in ghjocu quì, chì hè per quessa chì reagisce à i raghji còsmici forti in modi completamente diffirenti. Mentre chì una persona ùn nota micca un cambiamentu è sperimenta a so vita di ogni ghjornu apparentemente "immutata", una altra persona puderia avvistà un numeru estremamente grande di cambiamenti (in particulare cambiamenti d'umore). L'alte frequenze sò spessu trasportate cunflitti internu micca risolti in a nostra cuscenza di ogni ghjornu, chì poi ci cunfronta cù u nostru statu sbilanciatu di esse. A ripressione hè dunque qualcosa chì hè difficiule di ottene in i ghjorni portali. In ultimamente, però, questu ùn deve esse demonizatu, ma piuttostu vistu cum'è una opportunità, perchè à a fine di u ghjornu sò i nostri cunflitti internu chì à u turnu prumove un statu mentale "bassa freccia". Per pudè stà permanentemente in un statu d'alta freccia o per creà un statu di cuscenza chì hè carattarizatu da l'armunia, a pace è a felicità, hè di primura impurtante per risolve i vostri cunflitti, altrimenti prumuverà continuamente un ombra pesante. situazione di vita. Per quessa, i ghjorni di u portale piace à serve u nostru sviluppu è sò, cum'è in l'articulu di l'energia di ogni ghjornu d'oghje mintuatu (energia di ogni ghjornu da u 29.03 di marzu), ghjorni preziosi in u prucessu attuale di u svegliu spirituale. Di sicuru, si deve dì à questu puntu chì tuttu serve à u nostru sviluppu propiu è chì si tratta sempre di a nostra prosperità.

Siccomu noi stessi umani rapprisentanu a creazione è sperienze ancu a vita cum'è una fonte, u mondu esternu sempre rapprisenta una prughjezzione di u nostru statu di esse, ùn vedemu micca u mondu cum'è hè, ma cum'è noi stessi, perchè hè u nostru mondu. un riflessu di u nostru spiritu..!!

U mondu hè una prughjezzione di u nostru propiu statu di cuscenza è tuttu ciò chì sperienze o a nostra percepzione / vista di u mondu riflette u nostru statu di esse. Semu a vita stessa è rapprisentanu u spaziu in quale tuttu succede. Semu a creazione è a fonte à u stessu tempu. Ebbè, dumane puderia esse assai tempestosa, almenu da un puntu di vista energeticu, chì hè per quessa, secondu u nostru statu di mente (reazzione à l'alte frequenze), duvemu sia ritirate o manifestà circustanze completamente novi (in fatti, simu constantemente creanu novi cundizioni di vita, nisun mumentu hè u listessu cum'è l'altru. U mondu, chì a so volta nasce da a nostra mente, hè sempre un pocu cambiatu, allargatu da novi spirienzi - hè dunque nantu à a manifestazione di una circustanza di vita completamente nova). Ma ciò chì decidemu di fà dipende interamente da i nostri sentimenti è e nostre decisioni. Infine, ci vole à dì chì u prossimu ghjornu di u portale ci ghjunghjerà u 06 d'aprile, dopu u 12 | 17 | 20 d'aprile. è u 25 d'aprile. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment