≡ Menu
luna nova

Dumane, vale à dì u 07 di dicembre di u 2018, serà quellu tempu di novu è in ogni probabilità ghjunghjerà un ghjornu chì serà accumpagnatu da una qualità energetica estremamente speciale è, soprattuttu, putente. Da una banda, ricevemu un tag portale (Quessi sò i ghjorni Maya assuciati à forti movimenti energetichi - u velu à u nostru veru sè internu, spessu referitu in questu cuntestu cum'è altre dimensioni / stati di cuscenza, si smintica.) è da l'altra parte una altra luna nova, in particulare una nova luna in Sagittarius.

A trasfurmazioni cullettiva attuale

A trasfurmazioni cullettiva attualeA causa di sta cumminazione assai speziale, questu ghjornu ùn hà micca solu un putenziale assai putente per noi, ma serà ancu tuttu di purificazione è trasfurmazioni. In questu rispettu, u nostru pianeta hè in generale in una fase di trasformazione massiva è di cambiamentu per parechji anni. U nostru pianeta, cum'è un urganismu vivu, si libera da tutte e vechji strutture è altre circustanze disarmoniche. Stu prucessu hè in seguitu trasferitu à a civilisazione umana è hè in parte rispunsevuli di u fattu chì un tremendu umore di sconvolgimentu prevale. Perchè tuttu u caosu fattu da l'omu, chì à u turnu hà affettatu severamente u nostru pianeta, ferma in u modu di stu prucessu di cambiamentu. Per quessa, si faci una purificazione cumpleta, in u quali viste completamente novi, credenze, credenze, visioni di u mondu è, in cunseguenza, i filamenti completamente novi di l'azzione diventanu manifesti. Allora legittimu una nova realità in a nostra propria mente è cuminciamu à vultà à i prucessi naturali. Stu cambiamentu hè spessu sperimentatu cum'è estremamente turbulente, perchè ci liberamu da u cundimentu distruttivu (programmazione sustinibili) chì hè stata ancorata in u nostru quadru energeticu / mentale per innumerevoli incarnazioni. Tuttavia, cum'è tumultuoso stu prucessu hè, rapprisenta a cunsequenza di un riallineamentu còsmicu è apre a strada per una nova era sana. Per questu causa, più è più persone diventanu cuscenti di e so strutturi mentali è sò ancu scumpressate a so propria illusione mentale. Fendu cusì, penetremu, cù u nostru spiritu, un mondu illusoriu o si pudia ancu parlà d’un mondu sordu/distruttivu/bassa freccia chì avemu custruitu intornu à a nostra mente.

In generale, si pò di sicuru parlà di un sistema di farsa, vale à dì un sistema chì hè cuntrullatu da un guvernu di l'ombra, chì a so volta persegue scopi estremamente inumani è antinaturali. Tuttavia, hè impurtante capisce chì un mondu / matrice illusori currispundenti ùn hè statu custruitu intornu à a nostra mente, ma piuttostu avemu un tali mondu custruitu intornu à a nostra mente. L'assegnazione di a culpa hè dunque contraproducente, perchè noi stessi sò rispunsevuli di tuttu ciò chì succede, ùn importa quantu u sistema illusoriu pò esse arradicatu in noi. Hè dunque impurtante per permeate u mondu di novu cù u nostru propiu spiritu è ​​questu accade di solitu per guadagnà un ochju per i stati naturali. Qualchissia chì ricunnosce / si sente micca miccanismi di bassa frequenza / innaturali in u so mondu internu è per quessa ancu in relazione à u mondu esternu, capisce perchè u sistema ùn hè micca solu cuntrullatu da altre forze, ma ancu perchè hè basatu annantu à l'inghjustizia. Risolve ancu cunflitti arradicati è capisce ancu chì pudemu cambià u mondu rapprisentanu u cambiamentu chì vulemu in questu mondu .. !!  

U sistema installatu, chì à u turnu hè custruita in cuscenza nantu à a disinformazione, mezze verità, orientazioni materiali, strutture EGO (iperattività), destructiveness, injustice è unnaturalness, trova menu è menu appruvazioni. Tutte queste strutture sò dunque sempre più trasfurmate, perchè noi l'omu mettemu / ricusate stu aspettu. Videmu attraversu tutti i meccanismi di bassa frequenza, ricunnoscemu u nostru immensu potenziale cum'è creatori spirituali, entra in un veru statu, sperimentate una manifestazione di a nostra cunnessione profondamente nascosta à a natura è sviluppate cumplettamente.

New Moon & Portal Day

New Moon & Portal DayStrutture chì sò dunque sempre basate nantu à a disinformazione è, soprattuttu, à l'antinaturalità/artificialità sperimentanu una identificazione sempre più diminuita, solu perchè ci porta à stati naturali, divini (vale à dì stati chì sò d'una natura d'alta frequenza è sò dunque basati nantu à a pace, l'armunia, l'amore, a ghjustizia, a chiarezza, a saviezza, etc. = Questu hè carattarizatu da un statu di cuscenza "altu" è micca, cum'è spessu presuntu erroneamente, u puru. accumulazione di cunniscenze è l'unicu è solu cunniscenza assuciata perspettiva analitica / raziunale - IQ + EQ = Quotient Spirituale / Spirituale - A nostra intelligenza di u core hè critica cum'è e capacità relative sò state suppresse / evitate per seculi.). Ebbè allora, vultendu à a nova luna di dumane è u ghjornu di u portale, questu ghjornu sarà sicuramente cun una qualità energetica assai rinnuvata è approfondita cum'è menzionatu prima, micca solu perchè e luna nova generalmente portanu cun elli una forte intensità, ma perchè in generale a qualità di l'energia attuale hè assai tempesta in natura. Si tratta specificamente di u nostru prucessu di diventà sanu / guariscenza, vale à dì chì ci hè dumandatu di pulisce, direttamente o indirettamente, mudelli karmici chì ponu esse tracciati micca solu à sta vita, ma ancu à innumerevoli vite precedenti. In innumerevoli incarnazioni, assai energia discordante s'hè accumulata in a nostra propria struttura di basa è questu hè avà ricunnisciutu è liberatu in questu tempu speciale di svegliu spirituale. Altrimenti, hè solu pussibule per noi di stà in una freccia alta in una misura limitata, solu perchè simu sottumessi ripetutamente à cunflitti interni chì ci impediscenu di un statu di freccia currispundente. Ma u mondu hè in un cambiamentu acceleratu è tuttu ciò chì hè distruttivu in natura ùn dura micca à longu andà (Questu fa a transizione in a 5a dimensione, vale à dì in un altu statu di cuscenza, pussibule). Per questu mutivu avemu più in u nostru putere di creazione (consciente) da u ghjornu à ghjornu è piglià a rispunsabilità per e nostre azzioni. Fora di uni pochi eccezzioni legati à e cundizioni di vita precarie è à "colpi di destinu" imprevisible, simu rispunsevuli di u nostru spaziu è ancu di tuttu ciò chì succede.

U prucessu attuale di u svegliu spirituale hè imparable è hè assolutamente garantitu per inaugurà un'età d'oru, ùn importa quantu tumultuosa u periodu chì porta à questu. Intantu, dunque, ùn duvemu micca solu stà è rinunzià à e nostre rispunsabilità, ma ricuminciamu à manifestà a pace chì bramamu. Avemu un putenziale cusì incredibile chì pudemu ignurà, ma duvemu fà assai più per sfruttà di novu. Dipende ancu di ogni persona stessu.. !!

Semu i creatori di a nostra propria realità. Semu i formatori di u nostru propiu destinu, i fabbri di a nostra felicità è dipende da noi stessi in quantu avemu avutu u sviluppu ulteriore. Dumani serà dunque certamente benefiziu u nostru sviluppu mentale è spirituale è pudemu esse curiosi di cumu sperimenteremu stu ghjornu speciale. Tutti l'umore pò esse espertu. Pudemu sperienze un ghjornu assai felice, o un ghjornu assai fatigante. U ghjornu pò esse sperimentatu esattamente u listessu modu cum'è qualsiasi altru ghjornu. Questu hè induve a nostra individualità cumpleta, a nostra apertura è ancu una capiscitura / sentimentu spirituale flussu in questu. Ebbè, l'ultimu ma micca menu, mi piacerebbe finisce stu articulu cù una cita di Eckhart Tolle:

"A contaminazione di u pianeta hè solu u riflessu à l'esternu di una contaminazione psichica à l'internu, un specchiu per i milioni di persone inconsciente chì ùn piglianu micca rispunsabilità per u so spaziu internu".

Allora hè ora di spinghje i nostri limiti. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 

Lascia un Comment