≡ Menu

Quale sò ? Innumerevoli persone si sò fatti sta quistione in u cursu di a so vita è hè esattamente ciò chì m'è accadutu. Mi facia sta dumanda una volta è più volte è ghjunse à una autocunniscenza eccitante. Tuttavia, hè spessu difficiule per mè di accettà u mo veru sè è di agisce da ellu. In particulare in l'ultime settimane, e situazioni m'hà purtatu à diventà sempre più cuscenti di u mo veru sè, di i brami di u mo veru core, ma micca di campà. In questu articulu, vi revelà quale sò veramente, ciò chì pensu, sentu è ciò chì carattirizza u mo internu.

A ricunniscenza di u veru sè - I desideri di u mo core

i desideri di u mo corePer ritruvà u vostru veru sè stessu, per diventà a vera persona chì hè ammucciata in u prufondu di voi, hè impurtante prima di ricunnosce u vostru veru sè, per ricunnosce quale sì veramente. In questu sensu, noi umani simu in una lotta constante. Spessu luttemu cù u nostru esse più internu è ùn riesci micca à campà ciò chì simu, ciò chì vulemu veramente. In fondu, ogni esse umanu hà una anima unica, u so veru sè, chì hè ammucciatu in a so propria realità omnipresente è prova à esse vissutu annantu à innumerevoli incarnazioni. Hè una longa strada per ghjunghje à questu scopu è hà pigliatu ancu assai per ricunnosce stu veru mè. U viaghju principale principia per mè à u principiu di u mo sviluppu spirituale. Aghju cullucatu a mo prima cunniscenza di sè stessu è dopu hà cuminciatu à cambià, truvaru più in u mo internu.Durante stu tempu aghju studiatu innumerevoli fonti spirituali, critichi di u sistema è altre fonti, chì m'hà permessu di scaccià parechji tratti di cumpurtamentu più bassi. Aghju cessatu di ghjudicà a vita di l'altri, hè diventatu più pacificu è aghju realizatu chì u mo esse più internu hè un esse pacificu è amante. In fondu, sò qualchissia chì hà un bon core, qualchissia chì vole solu u megliu per l'altri persone, ùn tene micca rancore, odiu o còllera contr'à a vita o i pinsamenti di l'altri esseri viventi. Purtantu, ancu s'è aghju diventatu sempre più cuscente di a mo vera ànima, u mo core, à u listessu tempu mi alluntanò ancu da ellu. Questu hè accadutu perchè aghju lasciatu chì l'addictioni mi dominanu una volta è più. Aghju fumatu assai erbaccia in questu tempu, ùn aghju micca sempre manghjatu bè è trascuratu a mo vita, chì prima m'hà fattu più freti è in segundu hà causatu una forte insatisfazione in mè stessu. Ancu s'è aghju fattu tuttu questu è aghju fattu una forza pesante à u mo ambiente suciale, era sempre u mo desideriu più grande chì finisci tuttu questu, lasciassi andà, per pudè cuntinuà à campà a vita chì avia sempre sunniatu. Vuliu campà cumplettamente u latu bonu in mè è disegnà una realità cumplettamente pusitiva da questa fonte d'alta vibrazione. U mo scopu hè sempre statu di esce da u caosu per pudè creà cun fiducia una vita chì hè carattarizata da l'amore, a cumpassione è a forza.

U dulore ti rende forte

I più grandi lezioni in a vita sò amparati da u dulore!

Allora hè ghjuntu u ghjornu chì a mo ex-fidanzata m'hà lasciatu, eru in guariscenza, ma questu avvenimentu m'hà fattu torna una tristezza profonda è u dulore. Lascià a mo culpabilità mi cunsumà per un cortu periodu di tempu, incapace di capisce cumu in tuttu stu tempu ùn aghju mai capitu ciò chì significava per mè. Era sempre quì per mè è per 3 anni m'hà sempre datu tuttu u so amore è tutta a so fiducia, m'hà supportatu in tutti i mo prughjetti. Ma aghju feritu a so natura una volta è una volta, finu à ch'ella ùn pudia più, è mi lasciò, a decisione più brava di a so vita. Ma dopu à u tempu, aghju capitu chì avia da succede cusì è chì aghju avutu a pussibilità di ripiglià a mo vita in e mo mani. Aghju guadagnatu assai novu autocunniscenza è hà amparatu assai nantu à e rilazioni, l'amore è l'unione, avà capitu u significatu di una relazione è capitu chì l'amore cumunu hè qualcosa per sempre, qualcosa chì hè sacru è vi dà gioia in a vita. Aghju amparatu ancu di i sbagli chì aghju fattu è cuntinuò u mo viaghju. Dopu à u tempu aghju pigliatu di novu è mi sentu assai megliu. Tuttavia, ci era un disordine internu in mè perchè una volta di più e mo azzioni ùn eranu micca in linea cù i desideri di u mo core. Ùn aghju micca rinunciatu à a mo dipendenza da u fumu, aghju manghjatu solu ciò chì vulia in una misura limitata è trascurata a mo grande passione per esse attivu in stu blog, per cumunicà attivamente cù e persone chì trattanu sti temi in u listessu modu, e persone per quale significa assai per esse in cuntattu cù mè stand. Dopu venenu 2 settimane in quale u mo megliu amicu era in vacanze. Aviu duvia esse capace di affruntà a mo vita avà, ma avà aghju cuminciatu à marchjà cun ellu ogni ghjornu è beie assai alcolu. Di novu ci era una discordia interna in mè. Da una banda, mi piaceva assai è cunnosce assai persone novi, facia cunniscenze interessanti è ùn importava pocu di nunda. Ma d'altra parte, ùn era micca ciò chì vulia veramente. Ogni matina mi svegliava cumplettamente stancu è stancu è pensava à mè stessu chì stu stilu di vita ùn currisponde per nunda à u mo veru io, chì ùn ne vogliu micca è bisognu, chì mi compie assai più per esse liberu, sicuru, liberatu da tutte e paure è i pinsamenti negativi chè questu mi rende veramente felice. Quandu aghju fattu questu è campà i mo desideri, libera un potenziale criativu incredibile in mè, chì mi permette di furmà a vita secondu i mo desideri.

Capitu in u ciculu vicious

Capitu in u ciculu viciousL'intera cosa tandu s'incalzava è di novu ci era insatisfaction, insatisfaction cun mè stessu chì ùn facia micca ciò chì currisponde à a mo vera natura, ciò chì vulia veramente. Aghju alluntanatu da ellu più finu à chì a linea hè ghjunta à a fine. Ùn vulia più cuntinuà cusì, mi dissi chì mi piacerebbe infine à fà, chì infine agissi da u mo core è mi piacerebbe fà solu ciò chì currisponde à a mo ànima, per chì a guariscenza pò infine piglià. locu, cusì ch'e possu infine principià liberu di sti treni più bassi di u pensamentu chì mi guidanu in carica una volta è una volta. Tuttu hè accadutu eri, dopu ch'e aghju vultatu da un festival à 6 ore di mane, cumplettamente sfinitu. A matina dopu, aghju pensatu intensamente à tuttu questu, andò in tuttu u ghjornu è tardi à a notte. Aghju lasciatu esse dimustratu tutte e situazioni è aghju fattu chjaru à mè di novu chì possu cambià u mo statu di cuscenza avà, in questu mumentu, per creà un futuru chì currisponde à e mo idee 100%. Sapia chì ùn saria micca faciule, soprattuttu à l'iniziu, ma mi n'era stancu, infine vulia pruvà à mè stessu è fà ciò ch'e aghju sempre vulsutu fà. Abbandunò e mo addictions quella notte è aghju cambiatu u mo focus à l'amore è a passione. Ciò chì mi compie sò cose diverse. Da un latu, vogliu campà u mo latu bonu è ùn lascià micca i veleni è altre cose mi inturbite. Ùn vogliu più fumà, manghjà in natura, fà assai sport è cura di u mo situ web. Ci sò stati fasi induve aghju sappiutu fà questu per una settimana, in quale era cusì chjaru è mi sentu grandi. Un altru scopu hè di esse quì per a mo famiglia è l'amichi. Trattamentu pusitivu cù tutti è rinfurzà i ligami chì ci uniscenu. Ma stu scopu hè necessariamente ligatu à l'altru, perchè almenu hè cusì per mè, ùn possu micca esse amichevule o amichevule. Trattate cù i mo amati cun un gustu per a vita quandu ùn sò micca mè stessu, quandu sò insatisfattu di mè stessu. Allora aghju fattu ciò ch'e aghju sempre vulutu, abbandunò tutti i mo carichi autoimposti è mi pusò davanti à u PC. I ghjorni è a notte eranu stanchi, ma aghju fattu solu avà. Aghju saltatu nantu à a mo ombra per esse infine a persona chì vulia esse. Vuliu esse torna mè stessu, ànima. Oghje ùn era micca faciule, mi sò alzatu stancu è mi sentu sempre marcatu da l'ultimi ghjorni. Ma ùn m'importava, mi dicu chì aghju cambiatu tuttu avà è cusì cuntinuò. Passavanu uni pochi d'ore è avà stanu à pusà quì davanti à u PC è vi scrivu stu testu, vi dendu una visione di a mo vita.

U cambiamentu, l'accettazione è l'abbandunamentu di i vechji mudelli

U cambiamentu, l'accettazione è l'abbandunamentu di i vechji mudelli

Aghju finitu a mo lotta interna è lascià i mo pinsamenti negativi. Aghju finitu e circustanze negative ch'e aghju creatu una volta è una volta è rinunziò u cuntrollu. Ùn avete bisognu di cuntrollu, à u cuntrariu, u più chjaru sì, u più agisce fora di u presente è pò accettà e circustanze cum'è sò è cusì hè esattamente ciò chì pare. Tuttu ciò chì deve esse, hè è serà esattamente cum'è in questu mumentu prisente chì hè sempre esistitu, altrimenti qualcosa hè accadutu completamente diversu. Tuttu ciò chì vi succede in a vita hè solu un riflessu di u vostru propiu livellu di vibrazione, i vostri pinsamenti cù quale risonate principalmente è solu pudete creà una vita secondu e vostre idee per via di a vostra propria cuscenza. Quandu avete un scopu, ùn importa micca quantu hè impussibile, ùn importa micca quantu hè difficiule di ghjunghje, ùn rinunzià mai, perchè tuttu hè pussibule se crede in ellu è dà tuttu per u vostru scopu, se pudete mette tuttu u vostru focusu tu fai l'impussibile è hè ciò ch'e aghju da fà avà. Criaraghju l'apparente impussibule in a mo vita è fucalizza cumplettamente nantu à u mo esse internu, u mo corpu è i desideri di u mo core, perchè chì mi cumpia, cusì seraghju liberu è puderà disegnà un amore chì, per quessa, l'universu sanu. è scorrerà à traversu tutti i so abitanti in quì. In questu sensu, speru chì avete piaciutu questa intuizione, forse ancu ispiratu è vi desiderate una vita in armunia, pace è amori di sè stessu. Ùn importa micca quale site è ciò chì pensate, ùn lasciate mai caccià è campà a vita secondu e vostre idee più intime, avete a scelta è pudete ottene tuttu ciò chì vulete, basta à crede in sè stessu è ùn rinunzià mai!

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment