≡ Menu
mancanza di cuscenza

In a sucetà d'oghje, a vita di parechje persone hè accumpagnata da soffrenza è mancanza, una circustanza causata da una cuscenza di mancanza. Ùn vede micca u mondu cum'è hè, ma cum'è tù sì. Questu hè esattamente cumu ottene ciò chì currisponde à a freccia di u vostru propiu statu di cuscenza. A nostra propria mente funziona cum'è un magnetu in questu cuntestu. Un magnetu spirituale chì ci permette di attruverà ciò chì vulemu in a nostra vita. Qualchissia chì s'identifica mentalmente cù a mancanza o cuntinueghja a fucalizza nantu à a mancanza solu attirà più mancanza in a so propria vita. Una lege immutable, à a fine si attira sempre in a so vita ciò chì currisponde ancu à a so freccia di vibrazione, à i so pinsamenti è sentimenti. A cuscenza di a mancanza hè unu di i fatturi più cumuni per quale limitemu a nostra propria felicità, un statu di cuscenza chì ùn crea micca abbundanza ma mancanza.

Mancanza di cuscenza è i so effetti

mancanza di cuscenzaA cuscenza di a mancanza hè sempre presente in u mondu d'oghje, è un tali pensamentu hè praticamente datu à noi da u sistema in a cuna. Parechje persone automaticamente risonanu mentalmente cù a mancanza: "Ùn aghju micca abbastanza, vogliu, perchè ùn possu micca avè? Mi manca qualcosa, sò malatu, ùn meritu micca cusì, poveru... - Ùn aghju micca. Ogni volta chì legittimu tali pensamentu in a nostra propria mente, risonamu automaticamente cù a mancanza. A causa di a Legge di Resonance, chì à u turnu dichjara chì l'energia attrae principalmente l'energia di a listessa freccia, allora attraemu ancu più mancanza in a nostra vita. Semu creatori di a nostra propria realità è dunque ricevemu sempre ciò chì pensemu - sentimu - realicemu - creà. L'universu ùn ghjudicheghja micca i nostri pinsamenti, i desideri è i sogni, ancu s'ellu sò "desideri" chì u core hè urigine negativu. Se guardate a vita da un puntu di vista negativu o tenete à dì chì ùn avete nunda, sì cunvintu è campà in permanenza in questa miseria mentale, ma ind'è vo vulete ottene più abbundanza, allora l'universu ùn reagisce micca. quellu Desire in sè stessu, ma basatu annantu à a so propria cunvinzione, valuta questu cum'è un desideriu.

Attrarete sempre in a vostra vita ciò chì currisponde à a frequenza à quale u vostru statu di cuscenza vibra.. !!

Allora s'è vo site cunvinta chì ùn avete micca assai è stu pensamentu domina u vostru statu di cuscenza, allora vi attirà automaticamente più mancanza in a vostra vita è a vostra situazione ùn cambia micca. Inoltre, vi sperimentà un fermu in questu sensu è tuttu ciò chì pò cambià solu se cambia u statu di cuscenza da quale vede u vostru mondu.

Sè site cuntentu è dunque risonate cù l'abbundanza, allora vi attirà automaticamente più abbundanza in a vostra vita .. !! 

Ùn ci hè manera di felicità, esse felice hè u modu. Allora si tratta di risonà mentalmente cù l'abbundanza è se pudete fà questu di novu, allora vi attirà automaticamente l'abbundanza in a vostra propria vita, perchè allora radiate + attrae abbundanza. Credenze cum'è aghju abbastanza, sò cuntentu, valenu a pena, sò bella, sò grata, in questu cuntestu portanu à più abbundanza chì hè attirata in a so vita.

Da a mancanza di cuscenza à a cuscenza di l'abbundanza

mancanza di cuscenzaHè imperativu di novu à guardà a vita da una perspettiva pusitiva. U so propiu equilibriu internu hè dunque necessariamente ligatu à una cuscenza di l'abbundanza, perchè qualchissia chì hà un sbilanciamentu internu, per esempiu causatu da una mala nutrizione, addictions, traumatismi di a zitiddina / ferite mentali, attraversu quale avemu compulsioni - paure etc. prubabilmente vede a vita da un puntu di vista negativu. Altre credenze chì sò un indicazione di una mancanza di cuscenza seria, per esempiu: A vita ùn hè micca bè cun mè, l'universu ùn mi piace micca, sò solu sfurtunatu. Di sicuru, a vita ùn significheghja nunda di male per voi, salvu chì, di sicuru, pensate cusì è site cunvinta. Sè vo site cunvinta di questu, allora a vita significa qualcosa di male per voi è avete solu sperienze cose chì cunfirmanu u nostru pensamentu. A vostra propria mente hè allora focu annantu à tali pensamentu è vibra à una frequenza di carenza. A superstizione hè ancu basatu annantu à stu principiu. Cridite chì u gattu neru hè a mala furtuna per voi, allora serà, micca perchè hè a mala furtuna per se, ma perchè e vostre credenze nantu à u gattu neru risonanu cù mancanza / mala furtuna. Avete mai dumandatu cumu i placebos ponu travaglià, bè avà sapete, credendu in un effettu, creanu un effettu currispundenti, attrae un effettu currispundente in a vostra vita.

Più si guarda a vita da un puntu di vista pusitivu, più attrae cose pusitive in a vostra vita.. !!

Per questu mutivu, per generà abbundanza, hè di novu di più impurtante per legittimà e credenze pusitive in a so propria mente. S'è vo attente attente à e vostre credenze negativi è punti di vista in a vita di ogni ghjornu, prestu puderà riprogrammà u vostru propiu subconsciousu in modu chì genera solu pinsamenti pusitivi, pinsamenti di abbundanza. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

 

Lascia un Comment