≡ Menu
Liebe

Iè, l'amore hè più cà un sentimentu. Tuttu hè custituitu da una energia primordiale còsmica chì si manifesta in diverse forme. U più altu di sti formi hè l'energia di l'amore - u putere di cunnessione trà tuttu ciò chì hè. Qualchidunu descrizanu l'amore cum'è "vede l'autore in l'altru", a dissolvenza di l'illusione di separazione. Chì ci percivemu separatamente l'un l'altru hè in realtà unu Illusione di l'ego, un cuncettu di a mente. Una maghjina in i nostri capi chì ci dice: "Eccu voi, eccu eiu. Sò qualcunu altru chè tè ".

L'amore hè più cà un sentimentu

L'amore hè più cà un sentimentuQuandu sguassate u velu per un mumentu è fighjemu oltre a superficia di e forme, vedemu qualcosa più profonda in tuttu ciò chì hè. Una prisenza presente chì hè simultaneamente fora di noi è ind'è noi. A forza di vita chì hè in tuttu. Amassi hè immerse in questa forza di vita è nutà a so presenza omnipresente. A basa di ogni cumpassione.

L'amore hè a più alta energia

L'energia d'amore include tutte e qualità pusitive cum'è felicità, abbundanza, salute, pace è armunia. Hè a forza cù a vibrazione più alta. Pensu chì una cosa hè più chjara ch'è ogni altra ora: l'umanità hè in un crucivia. Avemu da decide s'ellu ci vole à marchjà a strada di u soffrenu è l'autodistruzzione o a strada di l'amore, l'armunia è l'avance. A distanza trà a bughjura è a luce ùn hè mai stata cusì grande. Se vulemu piantà l'autodistruzzione è marchjà a strada di a liberazione, ci vole à esse un cambiamentu di a cuscenza. Una trasfurmazioni di a cuscenza alluntanatu da a distruzzione è a sfruttamentu eccessivu, versu una cuscenza di l'amore è a saviezza universale. E sapete chì? Ci tocca à ognunu di noi. Nimu ùn hà da fà u travagliu, salvu chì noi. Ognunu di noi oghje hà a rispunsabilità di sviluppà una cuscenza di l'amore è a bona natura.

U mondu esternu hè un specchiu di u nostru statu di cuscenza - avemu da campà ciò chì vulemu à l'esternu. Avemu da esse. U nostru amore ùn hè micca fugace.. !!

Hè guardatu in a griglia di a Terra è hà un effettu nantu à noi è tuttu u restu. L'amore hè un statu di cuscenza. Immergemu in stu statu di cuscenza sempre più - per creà l'armunia per noi, per tutti l'altri è per a natura. Hè l'unicu modu per u soffrenu.

Cumu pudete inizià OGGI à creà l'amore per sè stessu è l'altri.

1. Meditation Light

meditazione ligeraElencu sta "tecnica" prima perchè hè assai largu è hà un effettu in tutti i spazii di a vostra vita. L'amore si manifesta à u livellu sottile cum'è luce. Light hè un traspurtadore d'infurmazione chì pò esse incaricatu di qualsiasi pruprietà. In a meditazione di luce visualisate forme di luce chì assorbite è arricchisce u vostru campu di energia cun elli. L'energia luminosa pò ancu esse prughjettata nantu à altre persone o lochi. Siccomu una descrizzione più dettagliata andava oltre u scopu, pudete truvà nantu à u mo propiu situ web ccà una cuntribuzione nantu à e tecniche di visualizazione è ccà più tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a meditazione di luce. Se vulete facilità per sè stessu, pudete ancu scaricà una meditazione di luce guidata da mè gratuitamente, cù quale pudete ottene un rilassamentu cumpletu in 10 minuti è chì vi rinforza cù un novu amore è vitalità: https://www.freudedeslebens.de/

2. Abbracciate à quellu chì ùn l’aspetta ! 🙂

abbracciBasta à pensà à questu mi face surrisu. L'omi in particulare anu di solitu un prublema per vede i so sentimenti. L'energia hè più forte quandu l'inhibizione hè tandu di colpu ruttu. Hè assai interessante di vede cumu dui omi "duru" s'abbraccianu di colpu! A prossima volta chì scuntrà qualcunu chì amate da u fondu di u vostru core, dà solu un abbracciu gentile è gentile. Nisun "solu cusì", deve vene da u core è ci deve esse un sintimu. Sapemu chì pò piglià assai sforzu in a nostra civilisazione, chì duverebbe daveru daveru à pensà. Ma dopu vi sentite bè è a vostra energia brillarà!

3. Dà à qualchissia un rigalu significativu

Un dà è pigliàQuandu incondizionatu, i rigali sò a bona natura manifestata. Qualchissia pensa à voi, qualcunu face un sforzu per voi, qualcunu inviste tempu in voi. In parechje culture, i rigali sò un simbulu impurtante. Trà l'indi, i rigali sò sempre datu cum'è un segnu d'amicizia è cusì chì tutti ponu prufittà. Ùn vogliu micca dì qualcosa chì si trova solu è nimu pò aduprà. Duvete veramente pensà à ciò chì manca à a persona avà? Chì ghjè a so passione, induve u core nasce ? Ùn deve esse micca "ragiuni" per dà. Micca "Ti dugnu questu perchè tù..." ma "...perchè vogliu chì ti senti bè è ti ne pigliate qualcosa".

4. Dite à qualchissia ciò chì facenu bè, induve si trovanu i so talenti è incuraghjenu in i so sogni

incuragisce qualcunuDi sicuru, avete digià sperimentatu cumu si sente quandu qualchissia vi dà energia in forma di bonu incuragimentu. Tali rigali verbali-energetici ponu dà forza, motivazione è novu curaggiu per affruntà a vita. A volte tuttu ciò chì ci vole hè un pocu nudge per inizià una catena di avvenimenti. Quandu inspirate à qualchissia in i so sogni, ricevenu una nova motivazione per utilizà i so talenti, idealmente per u bonu di tutti. Fendu questu, crea assai karma pusitivu per sè stessu è per l'altri. Sapete qualcunu chì puderia aduprà qualchì incuragimentu avà? Puderete ghjunghje à ella è solu dì: "Ehi, vulia solu dì chì fate un travagliu veramente bellu. Avete un grande talentu è hè piacevule per vede chì l'utilizate. Continua cusì! Sò daretu à voi".

5. Fate qualcosa di bonu per sè stessu è u vostru corpu - tuttu torna à voi

Fate qualcosa di bonu per sè stessu è u vostru corpu - tuttu torna à voiL'amore ùn hè micca solu in relazione cù l'altri persone o qualcosa fora. L'amore di sè stessu hè un aspettu impurtante di l'amore. Manghjate alimentu sanu, respira aria fresca, esercitate in natura è utilizate i vostri musculi è tendini. U vostru corpu hè fattu per questu. Vive cum'è a natura destinata à voi quant'è pussibule. Pigliate u tempu, tempu per esse solu, tempu per respira profondamente. Pudete solu dà ciò chì avete. Pudete amassi solu l'altri à centu per centu s'ellu ancu amate sè stessu. Truvate l'equilibriu in a vostra vita di ogni ghjornu. Sbarazzate di sustanzi chì vi facenu malati, distrugge a vostra aura è annebbiate a vostra cuscenza.

6. Investite i vostri soldi in prughjetti di pace è di sviluppu invece di cunsumu inutile

Donate à boni causeU soldi hè una energia neutra. Hè in e nostre mani s'ellu spendemu in qualcosa di senza significatu o l'utilizamu per salvà u mondu. Aghju un coppiu d'urganisazioni d'aiutu quì chì aghju in cuntattu per un bellu pezzu è chì possu solu ricumandemu perchè i soldi ghjunghjenu veramente induve si deve.
benessiri animali: https://www.peta.de/
A lotta à a fame in u mondu: https://www.aktiongegendenhunger.de/
Conservazione di a natura è riforestazione di a foresta pluviale: https://www.regenwald.org/

7. Scusate à e persone chì avete avutu un cunflittu

russuriSì ùn avete micca digià. Sò chì pò ancu piglià assai sforzu. Ammettenu a culpabilità, accettà l'errore è vulendu fà megliu. Ma hè un gran signu di saviezza, amore è vuluntà di amparà. U rispettu à quellu chì supera u so ego è vole amparà da i so sbagli. Spessu avemu purtatu vechji cunflitti cun noi per l'età, energie senza risolve chì causanu prublemi è blocchi subconsciously. Alzatevi è liberate sti vechji energie cunscientemente! Pardunà è abbandunà i sbagli hè cusì impurtante.

8. Vive a tolleranza è a cumpassione - rispettu a perspettiva di l'altri

amore è cumpassioneTutti sò in u so statu individuale di cuscenza. Tutti vede u mondu da una perspettiva diversa. Se vulemu creà più amore in u mondu, avemu da campà - questu include accettà è rispettu di l'opinioni di l'altri. Ùn avemu micca sempre à cunvince tutti - quandu u tempu hè ghjustu, l'infurmazioni vene automaticamente. Avemu da rispettà e scelte di l'altri per amparà a lezziò in una manera più difficiule. Semu liberi quandu ùn avemu più à seguità a compulsione di cunvince l'altri ! Quelli chì cunnoscenu a so propria grandezza permettenu à l'altri a so. Spergu tantu ch'e aghju sappiutu inspirà voi à custruisce più amore è cuscenza in a vostra vita - per sè stessu, per l'altri, per a natura è per a trasfurmazioni. Un grande GRAZIE ancu à Yannick, chì m'hà permessu di pubblicà stu post quì ! Inseme pudemu fà a diferenza!
Se vulete sapè più nantu à a spiritualità, a meditazione è u sviluppu di a cuscenza,
piace à visità
- u mo blogu: https://www.freudedeslebens.de/
- a mo pagina Facebook: https://www.facebook.com/FriedenJetzt/
- u mo novu canale YouTube:Liebe
https://www.youtube.com/channel/UCGgldTLNLopaOuQ-ZisD6Vg

~ U vostru Chris da Joy of Life ~

Articulu invitatu da Chris Böttcher (gioia di a vita)

Lascia un Comment