≡ Menu

Hè pussibule di ottene l'immortalità fisica? Quasi tutti anu trattatu sta questione fascinante in u cursu di a so vita, ma quasi nimu hè ghjuntu à insights rivoluzionari. Puderete ghjunghje l'immortalità fisica seria un scopu assai valevule è per questu causa assai persone in a storia umana passata anu cercatu una manera di mette in pratica stu prughjettu. Ma chì hè veramente daretu à questu scopu apparentemente inaccessibile? Hè veramente pussibule diventà fisicamente immortale?

Ogni cosa vivente hà aspetti immortali!

In fondu, ogni cosa vivente hà aspetti immortali. Siccomu à a fine tuttu in l'esistenza hè custituitu di stati energetichi, chì à u turnu vibranu à frequenze, ogni omu umanu hà aspetti parziali immortali, perchè à a fine di u ghjornu ogni esse umanu hè custituitu esattamente da sta cunvergenza sottile chì hè sempre esistita. Deep in a materia, chì ultimamente rapprisenta solu l'energia condensata, ci hè una rete energetica infinita chì hè datu forma da u spiritu intelligente. Questi campi di forza energetica sò sempre esistiti, esistenu è continueranu à esiste. In fondu, questu hè ancu ligatu à u fattu chì questi stati immateriali, chì carattirizzanu continuamente a nostra esistenza, sò cumposti da miccanismi senza tempu spaziale. U spaziu-tempu ùn affetta micca questi stati, si cumporta in una manera simile à i nostri pinsamenti. In i nostri pinsamenti ùn ci hè nè spaziu nè tempu, una circustanza chì significa chì pudemu imaginà tuttu ciò chì vulemu senza avè da esse sottumessi à alcuna limitazione.

Ogni esse umanu hà aspetti immortaliEppuru, e nostre strutture fisiche ponu decadenza cù u tempu, ma a nostra ànima, a nostra prisenza intuitiva, ùn pò mai andà. A nostra esistenza energetica hè omnipresente è, per via di a so struttura spaziale intemporale, 5-dimensionale, indissoluble. Quandu morimu o quandu u nostru corpu fisicu si disintegra è sperienzemu stu cambiamentu di freccia massivu cum'è una ànima pura, allora perdemu a nostra presenza fisica, ma a nostra basa mentale cuntinueghja à esiste (in fondu ùn ci hè nè morte, solu un cambiamentu di freccia chì porta à u fattu chì avemu avutu una nova fase di a vita). Se pigliate stu aspettu à u core, capite chì site digià immortale, ancu s'ellu si riferisce solu à a basa sottile umana. Ma chì ne di u fisicu ? U corpu fisicu pò ancu ghjunghje à un statu immortale.

L'immortalità fisica hè u risultatu di una realità perfettamente pura

Tuttu hè pussibule. Tuttu ciò chì pudete imaginà hè ancu pussibule. Per fà questu, per esse capace di creà una realità cumplettamente pusitiva, però, diverse esigenze deve esse soddisfatte. Comu digià citatu in u corsu di u testu, l'urganismu umanu hè custituitu di stati energetichi.

immortalità fisicaA positività / alta vibrazione / energia luminosa di ogni tipu aumenta u nostru livellu di vibrazione è a negatività / energia di vibrazione bassa / densità energetica carica a nostra propria custituzione fisica è psicologica è tira u nostru livellu di vibrazione in u sotano, condensate u nostru statu energeticu. Per ottene l'immortalità, hè dunque necessariu d'aumentà / dedensificà u so propiu livellu di vibrazione per mezu di a pusitivita in tale manera chì si assume un statu completamente immateriale, luminoso (si manifesta l'immortalità fisica in a so propria realtà). D'accordu, pruvaraghju à esprime in modu diversu. U più felice sì, più veloce / più alta a vostra propria basa energetica vibra, vi sentite più ligere. Siccomu a realità cumpleta hè in ultimamente custituita solu di energia, si pò ancu fà l'affirmazione chì u più felice hè, più a so propria basa energetica vibra. À un certu puntu si ghjunghje à un statu chì hè cusì decompressatu chì tutta a vostra esistenza si dematerializeghja.

A vostra propria realità (ognunu hè u creatore di a so propria realità) allora oscilla à una freccia cusì alta chì, in u risultatu, u vostru propiu fisicu assume un statu completamente ligeru / sottile. Allora cuntinueghja à esiste cumplettamente cum'è un essendu energeticu, spaziale senza tempu è poi acquistà capacità chì ùn puderebbe mancu imaginà in i vostri sogni più salvatichi. Una volta chì avete ghjuntu à questu statu, pudete materializà in cuscenza di novu è questu succede calendu u vostru livellu di vibrazione solu per u putere di a vostra propria cuscenza. In my opinion, questu spiega ancu u fenomenu di l'anghjulu. L'angeli sò visti cum'è umani chì anu ottenutu stu statu immortale per u puru sacrificiu di sè stessu (E persone chì anu maestru di a so propria incarnazione). Quandu un anghjulu si ri-materializeghja in u mondu fisicu, hà l'effettu di una grande sfera di luce chì appare da nulla è poi piglià una forma fisica. Ma i trucchi simplici ùn sò più abbastanza per ottene un tali statu. Ci hè parechje esigenze chì deve esse cumpletu per ottene l'immortalità fisica.

A dieta hè decisiva per u so livellu di vibrazione

l'immortalità per via di l'alimentazionePrima di tuttu, avete da piglià a vostra propria dieta in forma. Questu significa chì avete da manghjà una dieta completamente naturali. Siccomu tuttu hè custituitu di stati energetichi, u nostru alimentu hè ancu custituitu solu di energia. Ma micca tutti l'alimenti anu un livellu di vibrazione sana o ligera. À u cuntrariu, a maiò parte di l'alimentu chì hè dispunibule per noi di solitu hà un livellu di vibrazione assai bassu. Da una banda, questu hè perchè u nostru alimentu hè contaminatu da l'industria alimentaria. A maiò parte di l'alimenti sò arricchiti cù innumerevoli additivi chimichi, chì à u turnu affettanu assai a qualità di l'alimenti individuali. Per ottene l'immortalità fisica, però, hè impurtante chì fate senza tutti questi additivi artificiali, perchè tutti questi additivi abbassanu massivamente u nostru livellu di vibrazione (u risultatu hè una basa energeticamente più densa chì si traduce in un sistema immune debilitatu, chì à u turnu). prumove e malatie).

Per lascià a vostra propria basa energetica vibrate più altu, avete da manghjà in modu naturali, vale à dì, avete da beie assai acqua chjara, preferibile acqua fresca di fonte, avete da evità completamente l'alimenti chì sò arricchiti cù additivi chimichi, duvete manghjà un assai frutti Manghjate ligumi freschi è prudutti integrali. I proteini animali è i grassi anu da esse evitati quant'è pussibule, in particulare i proteini animali sò custituiti da aminoacidi chì sò acidificanti è questu in turnu hà un effettu negativu nantu à u nostru ambiente cellula. Se riesce a nutrissi in modu cumplettamente naturali allora truverete chì questu hà un effettu estremamente pusitivu nantu à a vostra propria salute fisica è fisica.

A mente deve esse libera da dubbitu è ​​ghjudiziu

ottene l'immortalitàSì qualchissia m'avia dettu parechji anni fà chì unu puderia ghjunghje à l'immortalità, avissi ghjustu surrisu à quella persona è ghjudicatu. À quellu tempu, però, a mo mente ùn era ancu libera è era fermamente cecu da a mo mente egoista. À un certu puntu, però, hè ghjuntu un tempu quandu aghju realizatu chì ùn aghju micca u dirittu di ghjudicà a vita di l'altri, chì ùn era micca permessu di surrisu à u mondu di l'idee di l'altri, perchè questu in fine impedisce solu u mo. sviluppu propiu. Per esempiu, cumu duvete ottene l'immortalità si sorrisu à u tema da a terra o ancu aggrottatu? Una tale attitudine negativa pruduce solu una cosa è questu hè a densità energetica.

Per questu mutivu, hè assai impurtante chì trattassi di tuttu in a vita in modu obiettivu, invece di ghjudicà cecu u mondu di i pinsamenti di l'altri populi. Se interiorisate questu è nip i vostri ghjudizii in u buddu, avarà un impattu massivu in a vostra vita. Apri a vostra mente è sò cusì capaci di trattà temi astratti senza preghjudiziu. A fede hè direttamente ligata à questi ghjudizii. Sè ghjudicà qualcosa, allora ùn possu micca crede in questu. In questu cuntestu, i dubbiti sò spessu, ma i dubbiti limitanu solu a so mente è creanu limiti autoimposti in a so mente.

Per vultà à crede, i mudelli di credenze sò sempre in parte rispunsevuli di a creazione di a so propria realità. Ciò chì crede è ciò chì site 100% cunvinta si manifesta sempre cum'è verità in a vostra propria realtà. Per esempiu, s'è tù sì cunvinta chì u sole stessu hè friddu è u calore hè solu per attritu cù l'atmosfera di a terra, allura sta vista hè parti di a vostra realità, infurmazione chì avete ricunnisciutu com'è verità in a vostra vita. Un altru fattore impurtante hè a mo propria forza di vuluntà.Se, per esempiu, rinunziò à tuttu ciò chì hè dannusu (per esempiu: smettu di fumà, cambià a mo dieta, rinunzà tutte e tentazioni chì abbassanu u mo livellu di vibrazione) allora sta rinuncia lascia a mo Voluntà cresce tremendamente.

A rinuncia iniziale chì riprogrammazione di u subconscious esige assai forza, ma cù u tempu truverete chì a forza di vuluntà appena acquistata vi dà una quantità enormosa di forza è chì ùn vulete più perde stu statu unicu. Ci vole assai forza per ottene l'immortalità è ancu s'ellu pare impussibile à parechje persone, possu dì solu chì a fede pò spustà e muntagne. Tuttu hè pussibule, tuttu ciò chì pudete imaginà hè realizable, tuttu ciò chì imaginable hè manifestable. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment