≡ Menu

Una larga varietà di credenze sò ancorate in u subconsciousu di ogni esse umanu. Ognuna di queste credenze hà origini diverse. Da una parte, tali credenze o cunvinzioni / verità internu nascenu per via di l'educazione è, da l'altra banda, attraversu diverse sperienze chì cullemu in a vita. Tuttavia, e nostre credenze anu una influenza enormosa nantu à a nostra propria freccia di vibrazione, perchè e credenze formanu una parte di a nostra propria realtà. Treni di pensamentu chì sò ripetutamente traspurtati in a nostra cuscenza di u ghjornu è dopu agitu da noi. In ultimamente, però, e credenze negative bluccanu u sviluppu di a nostra propria felicità. Assicuranu chì sempre guardemu certe cose da un puntu di vista negativu è questu in turnu riduce a nostra propria freccia vibrazionale. In questu cuntestu, ci sò e credenze negative chì dominanu a vita di parechje persone. Per quessa, vi presentà una credenza cumuna in a sezione seguente.

Ùn sò micca bella

Bellezza interna

In u mondu d'oghje, un gran numaru di persone soffrenu di cumplessi di inferiorità. Hè esattamente quantu persone ùn si sentenu micca belle. Queste persone di solitu anu una certa imagina ideale in mente, una maghjina ideale chì unu deve currisponde à in un certu modu. A sucetà è i nostri mass media ci suggerenu sempre una certa maghjina ideale, una maghjina chì e donne è l'omi duveranu currispondenu. Questi è altri motivi in ​​ultimamente portanu à parechje persone in u mondu d'oghje solu ùn si trovanu micca belli, sò insatisfatti di elli stessi è ancu soffrenu di e malatie mentali per quessa. Dopu tuttu, questu hè un grande sforzu per a so psiche è u so statu mentale.

Più si cerca a felicità, l'amore è un più bellu aspettu esternu à l'esternu, più si alluntana da a so fonte interna di felicità..!!

E persone chì ùn si trovanu micca belle sò constantemente cunfruntate cù a so propria insatisfazione in questu sensu è soffrenu di più è più. Ma in fine, ùn duvemu micca cunfurmà à alcuna maghjina ideale predeterminata, ma piuttostu cumincià à sviluppà a nostra bellezza di novu.

Amate è accetta u vostru esse

Amate è accetta u vostru esseIn questu sensu, a bellezza di una persona nasce internu è poi si manifesta in l'aspettu fisicu esternu. E vostre cunvinzioni sò cruciali per u vostru propiu carisma. Per esempiu, sè vo site cunvinta chì ùn site micca bella, allora ùn site micca, o in fondu hè digià, ma s'è vo site cunvinta da l'internu chì ùn site micca bella, allora ancu radiate questu fora. L'altri pirsuni sentiranu allora sta cunvinzione interna. In a maiò parte di i casi, ùn puderanu micca vede a vostra bellezza perchè minà a vostra bellezza. In fondu, ogni persona hè bella è ogni persona pò sviluppà a so bellezza interna. In questu sensu, hè impurtante chì cuminciamu à accettà noi stessi è à amassi di novu. Per esempiu, qualchissia chì si ama è hè cumplettamente cuntentu di sè stessu hà un carisma fascinante. In più di quessa, sempre attraemu in a nostra vita ciò chì simu cunvinti cumplettamente, ciò chì currisponde à i nostri pinsamenti è emozioni.

Attrai sempre di più ciò chì currisponde à e vostre cunvinzioni internu è e credenze in a vostra vita.. !!

Per esempiu, sè vo site permanentemente cunvinta chì ùn site micca bella, allora inevitabbilmente solu attirà situazioni in a vostra vita in quale sarete cunfruntatu cù a vostra insatisfazione interna. Legge di risonanza, ciò chì radiate, attrae in a vostra vita. L'energia attrae l'energia di a listessa frequenza vibrazionale.

A vita hè cum'è un specchiu. E vostre attitudini internu sò sempre riflesse in u mondu esternu. U mondu ùn hè micca cusì, ma cum'è tù sì.. !!

Sè vo site dunque insatisfattu di u vostru aspettu, forse ancu rifiutà u vostru corpu, allora hè impurtante di piantà di esse cecu da e norme suciali, cunvenzioni è ideali. Stand da u vostru caratteru, u vostru corpu, u vostru esse. Perchè nò? Perchè duvete esse peggiu, più bruttu o ancu più stupidu chè l'altri ? Tutti avemu un corpu, avemu una cuscenza, creanu a nostra propria realità è sò tutti l'imaghjini di un terrenu immateriale, divinu. Appena cuminciate à ùn paragunà micca cù l'altri populi, appena principiate à accettà di novu, uttene un carisma in pocu tempu chì captivarà l'altri. Tuttu dipende solu di sè stessu, di e vostre credenze internu, credenze, pinsamenti è sentimenti. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment