≡ Menu
Stelle cadenti

Oghje o soprattuttu sta sera, vale à dì a notte da u 12 d'aostu à u 13 d'aostu, hè accumpagnata da un avvenimentu assai spiciale è questu hè una notte di stelle filanti. Ci vole à dì à questu puntu chì u mese d'aostu in generale era una stella assai filante mese riccu è, per esempiu, avemu pussutu vede qualchi stelle cadenti ieri.

notte di i desideri

notte di i desideriFinu a ora, i meteorichi sò sempre stati attivi, vale à dì chì e stelle cadenti eranu sempre visibili per noi, almenu quandu a notte era raghjone chjara è micca coperta da troppu tappeti di nuvuli. Oghje, sin'à 100 stelle cadenti (Perseidi) ponu esse vistu ogni ora. In questu cuntestu, l'astri cadenti o "meteori d'estate" venenu ancu da l'ambienti immediati di a Terra, perchè una volta à l'annu trà a mità di lugliu è d'aostu, u nostru pianeta attraversa a so orbita cù una nuvola di particelle minuscule, chì à u turnu pò esse tracciate. à a cometa 109P/Swift-Tuttle. Questu orbita u sole ogni 13 anni, ogni volta lascendu una pista chì attraversa u nostru pianeta. Siccomu a cometa hà circundatu u sole abbastanza spessu, a pioggia di meteorite hè avà particularmente incinta, almenu in questu tempu. Per questu mutivu, pudemu ancu vede stelle cadenti in i ghjorni à vene, ancu s'è dopu sta sera ci saranu assai menu, per esempiu una media di cinquanta stelle cadenti à l'ora, chì di sicuru ùn hè micca un picculu numeru.

notte di i desideri

Stelle cadentiTuttu in l'esistenza hà influenze currispundenti è hè sempre accumpagnatu da custruzzioni mentali currispundenti. In esattamente u listessu modu, noi l'omu avemu sempre assuciatu stelle cadenti cù i desideri è a realizazione di i desideri. Induve vene sta credenza o superstizione hè scunnisciuta (o ùn aghju trovu assolutamente nunda di questu). Ciò chì hè cunnisciutu, in ogni modu, hè chì in tempi abbastanza antichi, diversi avvenimenti sò stati assuciati cù l'astri è altri fenomeni celesti visibili, per quessa, si pò suppone chì sta superstizione hà prevalente per un bellu pezzu. À questu puntu, vale a pena nutà ancu chì micca tutte e culture precedenti anu vistu stelle filanti cum'è un signu di cumpiimentu di u desideriu; circustanze negative sò ancu interpretate quì. Tuttavia, l'idea di basa chì prevale oghje hè chì e stelle cadenti sò assuciate à a realizazione di i desideri, ancu s'ellu ùn hè sicuru micca presa in seriu da tutti, ma chì ùn cambia micca u fattu chì noi stessi associamu stelle filanti cù i desideri. Devu ancu dì chì mi pare sta idea basica assai attrattiva è andà in manu cun ella o lascià esse manifestata cum'è verità in a mo realità. In questu cuntestu, ci vole à dì dinò chì noi stessi sò rispunsevuli di ciò chì permettemu di esse manifestatu cum'è verità in a nostra propria realtà è ciò chì ùn avemu micca. Hè dunque dipende di noi stessi ciò chì diventa un aspettu di a nostra propria mente è ciò chì ùn permettenu micca esse manifestatu in a nostra propria mente. Semu u spaziu in u quale tuttu succede è per quessa noi stessi determinamu ciò chì diventa realità, perchè à a fine di u ghjornu creamu a nostra propria realità. Per esempiu, a superstizione pò ancu esisti, vale à dì quandu simu cumpletamente cunvinti di a superstizione currispundente.

Siccomu simu i creatori di a nostra propria realità, pudemu ancu decide per noi stessi ciò chì diventa realità è ciò chì ùn hè micca. Creemu sempre e nostre credenze è cunvinzioni, chì formanu significativamente a nostra vita.. !!

S'è no vedemu un gattu neru è cunvincemu chì stu ghjattu ci pò purtà a mala furtuna (u poviru animali ^^), allora questu pò ancu accade, micca perchè u ghjattu in generale porta a mala furtuna, ma perchè noi l'omu stessu simu cunvinti è In u risultatu, a supposta disgrazia diventa manifesta. Per via di a nostra cunvinzione è di a ferma credenza in a disgrazia, a disgrazia pò esse diventata solu realità (u stessu hè veru cù i placebos, chì ghjunghjenu un effettu currispundenti per a credenza ferma in un effettu). In modu persunale, aghju lasciatu chì sta idea di cumpiimentu di u desideriu diventerà realtà. Credu in questu, ne sò cunvinta, mi dicu chì ùn hè micca senza ragiuni chì a ghjente hà purtatu stelle cadenti cù i desideri chì si avveranu dapoi seculi è, per quessa, aghju assuciatu stelle cadenti cù a realizazione di i desideri. Di sicuru, cumu guardemu tutta a cosa dipende interamente da noi stessi. In ogni casu, una cosa hè certa è questu hè chì puderemu vede parechje stelle filanti sta sera è chì rapprisenta un avvenimentu speciale. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment