≡ Menu
notte stella cadente

Oghje, chì generalmente hà una qualità energetica estremamente forte per via di l'energii di a luna piena Aquarian (Super luna - a luna piena hè particularmente vicinu à a terra), cuncludi cù un avvenimentu speciale, perchè sta sera (da u 12 d'aostu à u 13 d'aostu) hè accumpagnatu da un avvenimentu speciale, vale à dì una notte di stella cadente ci ghjunghje. Ci vole à dì à questu puntu chì u mese d'aostu hè in generale assai occupatu accumpagnatu da stelle cadenti chì diventanu visibili. Parechje stelle filanti sò dunque visibili in tuttu u mese. Tuttavia, sta sera si distingue in particulare è marca u puntu culminante assuciatu.

Notte di stelle cadenti (Perseids)

notte stella cadenteA cumminazione di diversi flussi di meteoriti attivi assicura chì e notti sò incinte di stelle cadenti, sempre chì u celu hè di sicuru liberu è ancu chjaru. Duranti sta notte, si ponu vede sin'à 100 stelle cadenti per ora, chì sò principalmente per via di a pioggia di meteoriti Perseid. In questu cuntestu, l'astri cadenti o "meteori d'estate" venenu ancu da a vicinanza immediata di a terra, perchè a terra attraversa una nuvola di particelle minuscule una volta à l'annu trà a mità di lugliu è d'aostu, chì à u turnu pò esse tracciatu à a cometa. 109 p. Orbita u sole ogni 13 anni, lascendu daretu à una pista chì à u turnu attraversa a nostra terra (almenu questu hè a spiegazione secondu a visione di u mondu heliocentric). Siccomu a cometa hà orbitatu u sole abbastanza spessu, a pioggia di meteorite hè dettu chì hè particularmente incinta, almenu à questu tempu. Per quessa, pudemu ancu vede stelle cadenti in i ghjorni à vene, ancu s'ellu ci sò significativamente menu dopu stasera, per esempiu una media di cinquanta stelle cadenti per ora, chì di sicuru ùn hè micca pocu in sè stessu. Per questu mutivu, una magia assai speziale và cù sta notte. Cum'è tuttu ciò chì esiste, l'influenzi currispondenti portanu sempre un significatu prufondu è magia. Nunda succede senza una ragione è ogni scontru o circustanza pò innescà cambiamenti prufondi in a nostra propria mente, o megliu dettu, a nostra propria mente, quandu allineata bè, pò creà a basa per a manifestazione di mondi novi.

notte di i desideri

notte stella cadenteIn questu cuntestu, l'astri filanti sò sempre stati assuciati à a realizazione di i desideri. A ghjente vede una stella filante è sprime un desideriu chì deve esse realizatu. Di sicuru, s'è vo circate à a lege di risonanza, chì à u turnu hè essenzialmente duvuta à a nostra propria auto-imaghjini, tandu i desideri solu ùn sò micca abbastanza per accelerà a so manifestazione. Tuttavia, ci hè sempre un cumpunente assai impurtante chì scorri in questu, à dì a nostra fede. In questu cuntestu, u disignu di u mondu esternu hè ancu strettamente ligatu à e nostre credenze. Quale crede veramente in qualcosa da u fondu di u so core, senza avè un dubbitu solu, sì, chì hè internu adattatu in tale manera ch'ellu sà digià chì a so credenza in una realità manifestarà precisamente quella realità, allora a credenza incrollabile. diventa a strada per questu senza esitazione. A nostra fede hè dunque unu di i nostri strumenti creativi più putenti. Per quessa, duvemu ancu aduprà a magia di sta notte. Videmu e stelle cadenti in u celu è esprimemu i nostri desideri più cari, cumminati cù a credenza prufonda chì a nostra realità o a nostra credenza incrollabile in u putere di questu avvenimentu farà chì questi desideri si avveranu. Cù questu in mente, vi pregu à tutti una notte speciale di stelle cadenti. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment