≡ Menu
geomitria

A Geometria Sacra, cunnisciuta ancu com'è Geometria Ermetica, tratta di i principii fundamentali immateriali di a nostra esistenza. A causa di a nostra esistenza dualitaria, i stati polaritari sempre esistenu. Sia omu - donna, calda - friddu, grande - chjuca, strutture dualitarie ponu esse truvate in ogni locu. In cunseguenza, à fiancu à u materiale grossu ci hè ancu un materiale sottile. A geometria sacra tratta precisamente di sta presenza sottile. L'esistenza sana pò esse tracciata à sti mudelli geomettichi sacri.In questu cuntestu ci sò parechje figure geomètrica sacre, per esempiu: ratio d'oru, i solidi platonichi, u toru, u cubu Metatron o u fiore di a vita. Tutti questi mudelli geomettichi sacri ponu esse truvati in ogni locu in a vita è rapprisentanu una maghjina di a presenza divina omnipresente.

Chì ghjè esattamente u fiore di a vita?

Geometria Sacra Cosa hè u Fiore di a VitaU fiore di a vita, chì hè custituitu da 19 circles intrecciati, hè unu di i simboli più antichi di stu pianeta è appare in numerosi culturi. Hè un simbulu di prutezzione è significa l'infinitu di l'essere, l'ordine còsmicu è a vita sempre recurrente o immortale (A nostra presenza spirituale hà un statu immortale in questu cuntestu). Nasce da a geometria sacra è rapprisenta u "I AM" (Sò = Presenza Divina, postu chì tù sì u creatore di a vostra propria realtà attuale). A rapprisintazioni più antica di u Fiore di a Vita hè stata truvata in Egittu nantu à i pilastri di u Tempiu di Abydos è hè stimatu à circa 5000 XNUMX anni in a so perfezione.

L'infinitu di a creazione

I circhi individuali è i fiori in u Fiore di a Vita scorri l'un in l'altru è ponu esse rappresentati in l'infinitu. Da una banda, questu hè chì i mudelli geomettichi sacri rapprisentanu una maghjina di l'immaterialità illimitata di a vita è questu hè essenzialmente una espressione di l'infinitu. In u fondu di a cunchiglia materiale ci sò solu stati energetichi chì vibranu à frequenze individuali. Questi stati energetichi sò senza tempu, sò sempre esistiti è esisteranu per sempre. Vistu in questu modu, tuttu ciò chì esiste hè custituitu da u fiore di a vita, o megliu di i principii incarnati da u fiore di a vita. Tuttu in a vita strive versu questu ordine perfeccionista, perchè tuttu in a vita, sia l'atomi, a ghjente o ancu a natura, strive per equilibriu, per stati armoniosi, equilibrati (U principiu di armunia o equilibriu).

L'imaghjini di e nostre 8 cellule primali

tetraedru stellaDa una perspettiva immateriale, l'arrangementu energeticu di i nostri primi celluli primali 8 rapprisenta una maghjina di u fiore di a vita.U significatu di a nostra incarnazione hè guardatu in queste cellule primali, chì ogni esse umanu hà. Tutti i talenti, l'abilità è i travaglii di incarnazione trovanu a so origine in queste cellule è sò incrustati in u so core. A cunniscenza oculata si trova in dorme in ogni persona, un putenziale unicu chì hè ancoratu prufonda in a cunchiglia materiale è aspetta solu per esse scupertu / vissutu di novu. U tetraedru è u fiore di a vita sò ancu riflessi in u nostru corpu di luce (luce / energia di vibrazione alta / luce energetica / alta frequenza / sensazioni pusitivi).

Ogni persona hà un corpu di luce sutile

In ultimamente, ogni esseru vivente hè custituitu solu di stati puramente energetichi. Daretu à a facciata materiale chì noi l'omu chjamemu erroneamente materia, ci hè una rete infinita di energie. Un tissu datu forma da una mente intelligente. Tutti avemu un accessu permanente à sta struttura. Ogni ghjornu, in ogni mumentu, interaccettamu cù questa struttura energetica perchè ultimamente tuttu ciò chì esiste hè fattu di energia. U corpu umanu, e parolle, i pinsamenti, l'azzioni, a realità sana di un esseru vivu hè in ultimamente custituitu di strutture energetiche, chì à u turnu pò esse cambiatu cù l'aiutu di a nostra cuscenza. Senza sta basa intangible, nisuna vita ùn saria pussibule. Ma a creazione hè unica è cuncepita per ùn mai cessà di esiste. A vita hè sempre esistita è, per furtuna, sempre serà.

Queste strutture energetiche basi ùn ponu mai disintegrate, è u stessu hè veru cù i nostri pinsamenti (pudete imagine ciò chì vulete senza chì i vostri pinsamenti spariscanu o dissolvi in ​​"aria"). Hè esattamente u listessu cù u nostru corpu di luce, u nostru Merkaba. Ogni persona hà un corpu di luce chì pò espansione à una certa dimensione sicondu u so livellu di sviluppu morale, intellettuale è spirituale. Stu corpu cresce è si sviluppa principarmenti per mezu di pinsamenti è emozioni pusitivi o per mezu di frequenze alte chì vi incarnate. Sè in stu cuntestu vi riesce à custruì un spettru cumpletamenti pusitivu di pinsamenti, chì à u turnu risultatu in una realità cumplettamente pusitiva, allura sta ultimamente porta à u sviluppu cumpleta di u vostru corpu di luce. Per quessa, hè cunsigliu per rinfurzà constantemente a nostra Merkabah cù amore, gratitùdine è armunia. Vivendu sti valori pusitivi, ùn solu migliurà a nostra qualità di vita, ma ancu rinfurzà a nostra propria custituzione fisica è mentale. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment