≡ Menu

U rapportu d'oru appartene esattamente cusì fiore di Vita o i corpi platonici di a geometria sacra è, cum'è questi simboli, rapprisentanu una maghjina di a creazione omnipresente.A parte di e lege universale è altri principii còsmici, a creazione hè ancu spressione in altri spazii. U simbolicu divinu in questu cuntestu hè esistitu per millaie d'anni è hè apparsu una volta è torna in modu diffirenti. A geometria sacra designa ancu i fenomeni matematichi è geomettichi chì ponu esse rapprisintati in un ordine perfeccionista, simboli chì rapprisentanu l'imaghjini di a terra armoniosa. Per quessa, a geometria sacra incarna ancu i principii di cunvergenza suttili. Ci signala à noi umani chì ci sò figure è mudelli cosmichi chì, per via di a so cumpletezza è a perfezione, rapprisentanu una espressione di u cosmu energeticu.

Modelli geomettichi sacri in i tempi antichi

Modelli Geometrici SacriA geometria sacra hè stata aduprata specificamente da una larga varietà di civiltà antiche per custruisce edifici maestosi è di longa durata. Ci sò innumerevoli simboli divini, tutti chì in u so modu portanu è illustranu u principiu di a vita. Un mudellu matematicu divinu assai cunnisciutu chì appare una volta è torna in a natura hè chjamatu ratio d'oru. U rapportu d'oru, cunnisciutu ancu Phi o a divisione divina, hè un fenomenu matematicu chì appare in tutta a creazione. Simply put, si riferisce à una relazione armoniosa trà dui quantità. U numaru Phi (1.6180339) hè cunsideratu un numeru sacru perchè incarna a struttura geomètrica di tutta a vita materiale è immateriale. In l'architettura, a ratio d'oru, chì finu à avà hà ricevutu pocu attenzione, hà un significatu assai particulari. Pò esse usatu per custruisce edifizii chì, prima, irradianu una tremenda armunia è, secondu, ponu durà per millaie d'anni. Questu diventa particularmente chjaru quandu vi vede e piramidi di Giza, per esempiu. I piramidi di Giza è tutti l'edificazioni simili à e piramidi (templi Maya) anu una struttura di edifiziu assai speciale. Sò stati custruiti secondu e formule Pi è Phi. Solu cù l'aiutu di sta struttura di edifiziu speciale, i piramidi sò stati capaci di sopravvive per millaie d'anni senza chì a so struttura generale diventenu fragile o inestabile, ancu s'ellu eranu affettati da almenu 3 terremoti maiò in u passatu. Ùn hè micca assai maravigghiusu chì ci sò edifizii antichi chì sò stati custruiti à a perfezione finu à u più chjucu dettagliu è puderanu durà per un periudu di tempu cusì longu senza cascà in alcun modu? S'è un edifiziu di a nostra era fussi lasciatu senza mantenimentu per seculi, l'edifiziu in quistione diventerà dilapidatu è colapsava. Un altru fattu interessante hè chì sicondu a nostra storiografia, i numeri Pi è Phi ùn eranu micca cunnisciuti à quellu tempu. I primi riferimenti à u circhiu numeru Pi sò stati truvati nantu à u Papiru Rhind, un anticu trattatu di matematica egiziana chì data di circa 1550 aC. hè stimatu. U rapportu d'oru Phi hè stata utilizata prima da u matimàticu grecu Euclide versu u 300 aC. Scientificamente documentatu. Tuttavia, sicondu a nostra scienza, i piramidi sò stati stimati à pocu più di 5000 13000 anni, chì in realtà ùn currisponde micca à a so vera età. Ci sò solu fonti assai imprecisi nantu à l'età esatta. Tuttavia, si pò assume chì hè più di XNUMX XNUMX anni. Una spiegazione per questa supposizione hè furnita da: ciculu cosmicu.

A Verità nantu à e Piramidi di Giza

A Verità nantu à e Piramidi di GizaIn generale, i piramidi di Giza anu assai inconsistenzi, tutti chì dannu innumerevoli dumande senza risposta. Per a Gran Piramide di Giza, cunnisciuta ancu com'è a Piramide di Cheops, un altipiano rocciosu di un totale di 6 campi di football hè stata macinata prima di a custruzzione è poi disposta cù grandi blocchi di petra chì pisanu almenu più di 1 tonna. Per a piramide stessu, fora di i 103 - 2.300.000 milioni di blocchi di calcariu, sò stati custruiti 130 blocchi di granitu, chì pesavanu trà 12 è 70 tunnellate. Sò stati cacciati da una cullina rocciosa à 800 chilometri di distanza. Dintra a piramide ci sò 3 camere funerarie, di quale a camera di u rè hè stata perfettamenti intagliata à l'orizzontale è à a verticale. Hè stata ottenuta una precisione in u decimu di un millimetru. A piramide di Cheops, invece, hè generalmente assuciata à avè 8 lati, perchè e superfici 4 sò ligeramente angulate, chì di sicuru ùn hè micca u risultatu di u casu, ma pò esse attribuita à un travagliu di custruzzione custruita in modu cuscente. Un altru fattu maravigghiusu hè chì un passaghju longu di 100 m hè statu tagliatu in u sottu rocciosu. Sta struttura monumentale hè stata custruita in solu 20 anni è in un tempu quandu l'antichi Egizziani ùn cunnosci micca nè ferru, nè azzaru. A quistione si pone seriamente in quantu l'Egiziani di quellu tempu, chì sicondu a nostra storiografia era un populu strutturatu assai simplice cù solu arnesi di petra, cisele di bronzu è corde di canapa, hà riisciutu questu compitu quasi impussibile? Eppo, questu era pussibile perchè e piramidi di Giza ùn sò micca stati custruiti da un populu simplice, ma da una civilizazione avanzata. Una cultura avanzata chì era assai avanti di u nostru tempu è hà capitu assai bè a proporzione d'oru (A Verità nantu à e Piramidi di Giza). E persone di sti culturi avanzati eranu esseri cumpletamente cuscenti chì capiscenu cumplettamente u cosmosu energeticu è eranu sanu sanu di e so capacità multidimensionali. Ma u rapportu d'oru hà altre caratteristiche fascinante. Unu di elli diventa visibile s'ellu si stende una linea cù u Phi constantu è utilizate e linii resultanti cum'è lati di un rectangulu currispundente. Questu crea un rectangulu d'oru chjamatu. A particularità di u rectangulu d'oru hè chì pudete sparte u quadru più grande pussibule, chì à u turnu crea un altru rectangulu d'oru. Se ripetite stu schema, i novi rettanguli d'oru più chjuchi emergeranu una volta è una volta. Se poi disegnate un quartu di circhiu in ogni quadru risultatu, u risultatu hè una spirale logaritmica o una spirale d'oru. Un tali spirale hè una maghjina di u Phi constantu. Phi pò dunque esse rapprisintatu cum'è una spirale.

Questa spirale hè in turnu una espressione micro- è macrocosmica di u spiritu criativu omnipresente è pò esse trovu in ogni locu in a natura. Quì u circhiu si chjude di novu. In ultimamente, unu vene à a cunclusione chì l'universu sanu hè un sistema coherente è perfettamente cuncepitu, un sistema chì si sprime continuamente in modi diversi ma cumplementarii. Phi hè una constante divina chì hè presente in ogni locu in a vita. Hè un simbulu chì rapprisenta a creazione infinita è perfeccionista. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment