≡ Menu
immortalità

Chì ùn hà micca pensatu à un certu puntu di a so vita ciò chì seria immortale. Una idea eccitante, ma chì hè di solitu accumpagnata da un sensu di esse inaccessibile. L'assunzione da u principiu hè chì ùn si pò micca ghjunghje à un tali statu, chì hè tutta finzione è chì saria stupidu ancu di pensà. Tuttavia, più è più persone pensanu à stu misteru è facenu scuperte rivoluzionarie in questu sensu. In fondu tuttu ciò chì pudete imaginà hè pussibule, realizable. Hè ancu pussibule di ottene l'immortalità fisica in u listessu modu. Di sicuru, stu prughjettu esige assai cunniscenze è, sopratuttu, ci sò assai cundizioni attaccati à ellu chì deve esse cumpletu, ma hè sempre pussibule di ghjunghje novu à stu santu graal di a creazione.

Tuttu ciò chì esiste vibra à frequenze !!

Tuttu ciò chì esiste vibra à frequenze

Prima di tuttu, ci vole à dì chì aghju digià scrittu articuli nantu à questu tema parechje volte. In unu di elli "A Forza Awakens - A Riscoperta di l'Abilità Magiche"Spiegu esplicitamente i principii di u sviluppu di capacità magiche. Se ùn site micca assai familiarizatu cù questu tema o avete trattatu solu di pocu tempu cù l'insignamentu di u spiritu, vi cunsigliu di sicuru stu articulu in anticipu. Ebbè, aghju spessu filusufiatu annantu à stu tema passiunanti. In questu cuntestu, aghju ghjuntu ripetutamente à novi insights è fighjulà u misteru di l'immortalità da diverse perspettivi. In questu articulu mi piacerebbe guardà tuttu da a perspettiva di frequenze è spiegà finu à chì puntu sò ligati à l'immortalità. In fondu, in ultimamente pare chì tuttu ciò chì esiste hè custituitu da a cuscenza, chì à u turnu si sprime in tutti i stati materiali è immateriali cù l'aiutu di i prucessi di pensamentu resultanti. A cuscenza hà a pruprietà interessante di cunsiste in stati energetichi. In u fondu, a cuscenza hè custituita solu di energia spaziale senza tempu. Siccomu tuttu in a vita hè in ultimamente solu una espressione di una cuscenza generale, tuttu in turnu hè custituitu di stati energetichi. Per questu mutivu, soprattuttu in l'area di spiritualità, hè ripetutamente nutatu chì tuttu hè custituitu di energia. Questi stati energetichi anu a capacità di sottumette cambiamenti sottili. In ultimamente, questu significa chì i stati energetichi anu a capacità di densificà (diventà più liggeru - attraversu positività) o cundensà (diventà più densu - attraversu negatività). A cosa particulari di questu hè chì questi stati energetichi oscillanu à frequenze.

Se vulete capisce l'universu allora pensate in termini di oscillazione, vibrazione, energia è frequenze..!!

Ancu tandu, Nikola Tesla hà dichjaratu chì se vulete capisce l'universu, duvete pensà in termini di frequenze, energia è vibrazione, è era assolutamente ghjustu. Tuttu vibra, tuttu si move è tuttu ciò chì esiste vibra à e frequenze chjamate. Ci sò frequenze in u numeru di diversi stati di cuscenza chì unu pò sperienze, vale à dì un numeru infinitu. L'unica diffarenza trà e frequenze hè chì anu una frequenza più bassa o più alta o anu una signatura di vibrazione diversa.

Un spettru di pensamentu pusitivu aumenta a vostra propria freccia di vibrazione, un spettru di pensamentu negativu u riduce .. !!

In questu cuntestu, a positività di ogni tipu face cresce a freccia vibrazionale di un statu energeticu. A negatività, chì unu à u turnu legittima in a so mente, abbassa a freccia di vibrazione di un statu energeticu. In questu cuntestu, ogni persona hà a so propria frequenza di vibrazione, completamente individuale, per via di u so statu di cuscenza. Sta freccia cambia ogni siconda è hè sottumessu à un cambiamentu constante in crescita o diminuzione.

Una frequenza di vibrazione estremamente alta hè un requisitu basi !!

Una alta frequenza di vibrazioneHè esattamente cumu hè cun i vostri pinsamenti. Ogni pensamentu chì pudete capisce in a vostra propria mente hà una frequenza di vibrazione completamente individuale. Ci sò pinsamenti chì anu una freccia di vibrazione estremamente alta (per esempiu pinsamenti di gioia) è pinsamenti chì anu una freccia di vibrazione piuttostu bassa (pensu di tristezza). Per realizà un pensamentu, hè imperativu di adattà a vostra propria freccia di vibrazione à quella di u pensamentu currispundente. A causa di Legge di risonanza L'energia attrae sempre l'energia di a listessa intensità o l'energia chì oscillate à una freccia currispundenti sempre attrae l'energia chì oscillate à una frequenza simili. Per questu mutivu, unu pò solu manifestà u statu di immortalità in a so realità s'ellu si risona cun ellu per un periudu di tempu. U prublema hè chì u statu di immortalità precisa una freccia di vibrazione estremamente alta. L'immortalità fisica hè un fenomenu chì esige una densificazione cumpleta di u so propiu statu di cuscenza è sta circustanza in ultimamente richiede un spettru cumpletamente pusitivu di pinsamenti. Una persona chì hà righjuntu un tali statu hà un livellu di vibrazione estremamente altu è per quessa automaticamente risona cù a freccia di l'immortalità. Per pudè rializà stu pensamentu, hè assai impurtante per adattà a vostra propria frequenza à quella di u pensamentu. Diventate unu cù stu pensamentu è riesce à manifestallu in a vostra propria realtà.

In u mondu d'oghje simu in una battaglia trà l'anima / frequenze alte è l'ego / frequenze basse.. !!

Ma spessu truvamu difficiuli di aumentà a nostra propria freccia tantu chì avemu torna unu statu di cuscenza ghjunghje in quale l'immortalità fisica hè presente. A negatività di ogni tipu addensa a nostra propria fundazione energetica, abbassendu drasticamente a nostra propria frequenza vibrazionale. Questu significa chì sì sì tristu, arrabbiatu, ghjilosu o odiatu, allora questu riduce automaticamente a vostra frequenza di vibrazione. U stessu hè veru cù i ghjudizii. Unu di i prerequisiti più impurtanti per ricuperà l'immortalità fisica hè a fede.

Una credenza ferma in qualcosa hè unu di i prerequisiti più impurtanti per pudè creà un effettu / manifestazione currispundente .. !!

Si l'on se moque de l'idée de devenir immortel ou l'expose au ridicule, si l'on en doute ou, mieux encore, on n'y croit pas, cela ne fera qu'en fin de compte qu'on abaisse notre fréquence de vibration par rapport à la pensée à être. realizatu. I dubbiti è in particulare i ghjudizii sò pinsamenti chì sò generati da a nostra mente egoista (a mente egoista hè rispunsevule per a produzzione di densità energetica) è riduce a nostra freccia di vibrazione.

A fede pò spustà e muntagne (Eliminate i vostri dubbii annantu à l'immortalità)

A fede pò spustà e muntagneI dubbiti chì sò causati in questu cuntestu da a ignuranza di un tema limitanu massivamente a propria mente. Immaginate di dì à un straneru chì saria pussibule fisicamente immortale è chì vulete mette in opera stu pianu. In ogni probabilità, sta persona si riderà di u vostru trenu di pensamentu da u principiu, ghjudicà direttamente è dubbità. Questu hè un fenomenu interessante di u nostru tempu. Appena qualcosa ùn currisponde à a propria visione di u mondu cundizionatu, hè ridiculizatu senza pietà (una funzione protettiva di a mente egoista per pudè cuntinuà à esercitassi u cuntrollu di a so mente). Tuttavia, una tale attitudine basica negativa in ultimamente riduce solu u so livellu di vibrazione è si alluntana da a realizazione di l'immortalità. Per quessa, a fede hè un fattore cruciale per diventà immortale, perchè una ferma credenza in qualcosa hè sempre accumpagnata da un aumentu di a so propria freccia di vibrazione. Omu si senti felice è cunfidenza chì un ghjornu pò manifestà u pensamentu di l'immortalità in a so realità. In ultimamente, tuttu vene à aghjustà a vostra propria frequenza vibrazionale à i vostri pinsamenti.

Sempre attrae in a vostra vita ciò chì resonate mentalmente.. !!

Questa hè a chjave per pudè attruverà ogni pensamentu in a vostra vita. Avete da adattà a vostra propria freccia di vibrazione à a frequenza di u scenariu presentatu, u trenu currispundente di u pensamentu. Questu hè l'unicu modu chì pudemu realizà un tali trenu astrattu di pensamentu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

 

Lascia un Comment