≡ Menu
Seele

A citazione: "Per l'ànima d'aprenu, a vita hà un valore infinitu ancu in i so ore più scure" vene da u filòsufu tedescu Immanuel Kant è cuntene assai verità. In questu cuntestu, noi l'omu duvemu capisce chì e circustanze / situazioni di vita particularmente oscura sò essenziali per a nostra propria prosperità o per a nostra propria spirituale. è u sviluppu spirituale / maturità sò di primura impurtanza.

Pruvate u bughju

Pruvate u bughju

Di sicuru, ancu in un tempu bughju, hè difficiule per noi di truvà a speranza è spessu cademu in depressione, ùn vede micca luce à a fine di l'orizzonte è dumandassi perchè questu ci hè accadutu è, sopratuttu, chì scopu u nostru soffrenu. serve. Tuttavia, e circustanze d'ombra sò assai impurtanti per u nostru sviluppu è di solitu ci portanu à cresce fora di noi stessi per via di a bughjura o piuttostu per via di superà a nostra bughjura. À a fine di u ghjornu, sviluppemu a nostra propria forza interna attraversu questa superazione è diventemu assai più maturu da un puntu di vista mentale è spirituale. In questu sensu, e circustanze ombre sempre ci insegnanu lezioni preziose, ricurdendu chì ùn solu ùn soffremu di una mancanza d'amore per sè stessu, ma chì avemu ancu "persu" a nostra cunnessione divina. Ok, ùn pudete micca perde a vostra propria cunnessione divina à sè stessu, ma in tali mumenti ùn sentimu più a nostra propria cunnessione divina è per quessa simu in un statu di cuscenza chì esiste nantu à una frequenza induve ùn ci hè micca armunia, nè. amore è nimu ùn ci hè fiducia in sè stessu. Tandu ci isolamu è stà in u modu di a nostra propria auto-realizazione, almenu s'ellu ùn superemu micca stu statu, perchè per esse capace di realizà cumplettamente u nostru stessu, l'esperienza di a bughjura, almenu di solitu (ci hè sò sempre eccezzioni, questi, ma cum'è sapete, cunfirmà a regula), cù a vita.

Vive a vostra vita in tutti i modi pussibuli - bonu-malu, amaru-dolce, scuru-luce, veranu-invernu. Vive tutte e dualità. Ùn àbbia paura di sperienze, perchè più sperienza avete, più maturu diventerai. – Osho..!!

A causa di u nostru mondu materialmente orientatu, in u quale soffremu di una superattività franca di a nostra propria mente egoista, creamu circustanze dualitarie è per quessa manifestate circustanze scure.

U mutivu di u vostru propiu soffrenu

U mutivu di u vostru propiu soffrenuIn regula, noi, l'omu, simu ancu rispunsevuli di a nostra propria soffrenza (ùn vogliu micca generalizà, perchè ci sò sempre persone chì parenu esse natu in cundizioni di vita precarie, per esempiu un zitellu chì cresce in una zona di guerra, indipendente). di i scopi di l'incarnazione è i piani di l'ànima, u zitellu poi succumbe à a circustanza esterna distruttiva), postu chì l'omu sò i creatori di a nostra propria realità è determinanu u nostru destinu. Quasi tutte e circustanze d'ombra sò dunque un pruduttu di a nostra propria mente, spessu ancu di immaturità mentale o ancu emotiva. Parechje (micca tutte) malatie gravi pò esse tracciate, per esempiu, à un stilu di vita innaturale o à cunflitti mentali chì ùn avemu micca ancu pussutu risolve. Ancu e separazioni di partenarii spessu ci facenu cuscenza di a nostra propria mancanza d'amore di sè stessu, a nostra propria mancanza di equilibriu mentale, almenu quandu cadiamu in un pirtusu dopu è tenemu à l'amuri fora cù tutte e nostre forze (ùn pudemu micca rompe). In questu cuntestu, aghju digià sperimentatu parechji mumenti scuri in a mo vita induve aghju cascatu in un pirtusu prufondu. Per esempiu, uni pochi d'anni fà aghju avutu una ruptura (una cullaburazione finita) chì m'hà fattu assai depressu. A separazione m'hà fattu cuscenza di a mo propria immaturità mentale / emotiva è ancu di a mo mancanza d'amore di sè stessu, a mo mancanza di fiducia in sè stessu è in u risultatu aghju avutu una bughjura chì ùn avia mai cunnisciutu prima. Aghju patitu assai in questu tempu, ma micca per ella, ma per mè. In u risultatu, aghju appiccicatu cù tutte e mo forze à un amore chì ùn aghju più ricevutu da l'esternu (per mezu di u mo cumpagnu) è aghju avutu à amparà à ritruvà. Eventualmente, dopu à parechji mesi di dulore, aghju superatu sta situazione è aghju realizatu chì mi era superatu.

Hè megliu accende una piccula luce chè maledicà a bughjura. – Cunfuciu..!!

Eru - almenu da un puntu di vista mentale - chjaramente maturatu è capitu quantu mpurtanti sta circustanza era per a mo propria prosperità, perchè altrimenti ùn avaria micca pussutu maturà, almenu in questi aspetti, ùn aghju mai pussutu. avè sta sperienza è avaristi ancu a mo propria, ùn pudia micca sentu a mancanza di l'amore di sè stessu à u puntu chì ùn aghju micca avutu l'uppurtunità di superà mè stessu. Era dunque una situazione inevitabbile è duvia accade cusì in a mo vita (altrimenti saria accadutu un altru, tandu avaria sceltu una strada diversa in a vita).

Ùn importa micca quantu seria o ombra pò esse e nostre circustanze attuali, duvemu sempre tene in mente chì pudemu esce da sta situazione è, soprattuttu, chì torneranu i tempi chì sò carattarizati da l'armunia, a pace è a forza interna. !!

Per quessa, ùn duvemu micca demonizà a nostra propria soffrenza troppu, ma invece di ricunnosce u significatu daretu à ellu è pruvà à superà noi stessi. A capacità di fà cusì slumbers in profondità in ogni esse umanu è cù l'aiutu di e nostre capacità mentali solu pudemu manifestà una strada completamente diversa in a vita. Di sicuru, superà una circustanza cusì precaria pò esse qualchì volta una impresa intimidatoria, ma à a fine di u ghjornu simu ricumpinsati per i nostri sforzi è sperimentà una crescita in a nostra forza interna. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment