≡ Menu

Ci sò cose in a vita chì ogni persona hà bisognu. Cose chì sò insustituibili + preziosi è impurtanti per a nostra propria fioritura mentale / emotiva. Da una banda, hè l'armunia chì noi l'omu bramu. In u listessu modu, hè l'amore, a felicità, a pace interna è a cuntentazione chì dà à a nostra vita un splendore speciale. Tutte queste cose sò cunnessi à un aspettu assai impurtante, qualcosa chì ogni persona hà bisognu à rializà una vita felice è chì hè a libertà. In questu sensu, pruvemu parechje cose per pudè guidà una vita in piena libertà. Ma chì hè esattamente a libertà completa è cumu si pò ottene? Avà chì ogni persona hè u creatore di a so propria realità è hà a so propria vista individuale nantu à a vita, crea e so credenze è cunvinzioni, ogni persona definisce ancu a libertà in u so modu individuale.

Libertà - Un statu di cuscenza

Libertà di pensamentuTuttavia, ogni persona hà una idea assai concreta di libertà, un certu ideale in questu sensu chì vulianu realizà in a so vita. Ma cumu ottene questu è chì hè esattamente a libertà? In fondu, a libertà hè un statu, per esse precisamente un statu di cuscenza, da quale pò nasce una vita indipendente è, soprattuttu, libera. Una vita in a quale avemu una libertà completa d'azzione, ùn permettenu micca a nostra libera vuluntà per esse ristretta in ogni modu è fà ciò chì currisponde à e nostre idee, rializendu ciò chì hè statu presente in u nostru subconsciousu per innumerevoli anni in forma di sogni è idee circa. vita. Spessu pruvemu cù tutte e nostre forze per rializà questi sogni è solu truvà a pace quandu questi sònii sò diventati realità (Hè di sicuru impurtante di fucalizza nantu à a realizazione di i nostri sogni - ma per sta manifestazione per travaglià, hè impurtante per esse in risonanza cù l'abbundanza è per incaricà i vostri pinsamenti nantu à u sognu cù sensazioni pusitivi, sta attitudine hè allora guardata in u subconscious.Quandu dopu attivamente formate a vostra propria vita di novu è bagnate in a prisenza di u presente, automaticamente realizate a so realizazione sicondu tempu in a vostra vita). Tuttavia, questu spessu impedisce u cursu ulteriore di a nostra vita.

I sogni ùn ponu esse realizati s'è u tentativu di realizazione nasce da una cuscenza di mancanza..!!

Quandu facemu questu, perseguite i nostri sogni solu da un statu di carenza è ponu appena cuncentrazione nantu à u mumentu prisente, allora generalmente ci rubanu una piccula parte di a nostra propria libertà. Ùn truvamu più a pace, ùn campemu più una vita equilibrata è cusì bluccà u putere di u nostru spiritu.

Limitazioni, blocchi è dipendenze

Per quessa, a libertà dipende ancu di u nostru statu di cuscenza attuale o ancu di l'orientazione di u nostru statu di cuscenza. In questu cuntestu, ogni persona hà diversi blocchi mentali, carichi autoimposti, chì à a fine di u ghjornu fermanu in u modu di a nostra propria pace interna è prumove un statu di cuscenza disarmoniu / sbilanciatu. Per esempiu, pò esse chì vi sò in dolu un ex-fidanzata / fidanzata è ùn pò micca vene à patti cù a situazione, o amati chì sò morti, chì ripetutamente entra in a nostra cuscenza di ogni ghjornu in forma di pinsamenti è attivanu un sintimu di tristezza in noi. Altrimenti, ci sò spessu sustanzi (tabaccu, caffè, alcolu, alimenti energicamente densi, etc.) da quale simu dipindenti o ancu limitazioni autoimposte (aghju da fà questu, ùn possu micca campà senza questu, aghju bisognu di questu, etc.), chì à u turnu limitanu severamente a nostra capacità di agisce. Tutti sti miccanismi autoimposti ci robbanu un pocu di libertà è ci impediscenu di sviluppà u nostru propiu putenziale intellettuale. Per quessa, a libertà hè un statu di cuscenza, per esse precisu un statu assai altu di cuscenza, da quale emerge una realità in quale simu cumpletamente cuntenti è cuntentati di ciò chì avemu.

Limiti è blocchi nascenu solu in i nostri pinsamenti, in u nostru spiritu. Per quessa, hè impurtante cambià a vostra propria orientazione mentale per pudè travaglià attivamente per sguassà i vostri blocchi di novu .. !! 

Un statu di cuscenza in u quale ùn simu più sottumessi à limiti è prublemi autoimposti è sò liberi da ogni pensamentu negativu è bloccu. Ebbè, almenu tuttu questu hè a mo visione persunale di a libertà. Comu digià dettu, ogni persona definisce a libertà per sè stessu è ogni persona hà una idea individuale di a vita. Tuttavia, una cosa hè certa: a libertà hè qualcosa di assai impurtante è, sopratuttu, qualcosa chì ogni esseru vivente hà bisognu per pudè sviluppà di novu u so propiu putenziale. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment