≡ Menu
luna piena

Oghje hè un ghjornu assai speciale. Allora annuncia un brevi periodu di ghjorni in quale noi, l'omu, seremu continuamente inundati da alta radiazione còsmica. Queste forti influenze energetiche ponu esse tracciate à dui avvenimenti diffirenti. Da una banda, noi l'omu avemu avutu una intensa luna piena in u signu zodiacu Pisces oghje. Per d 'altra banda, una seria di ghjorni di portali principia oghje, chì durà per 2 ghjorni in una fila. In altre parolle, riceveremu un ghjornu di u portale ogni ghjornu finu à u 10 di settembre. Una tale serie di ghjornu di u portale hè In questu cuntestu, hè ancu piuttostu raru è di solitu accade solu una volta o, in casi assai rari, un massimu di duie volte in un annu.

U principiu di i 10 ghjorni di u portale

U principiu di i 10 ghjorni di u portalePer quessa, pudemu avà aspittà una settimana è mezza estremamente energica, un periodu in quale assai pò accade in u nostru spiritu, è in u mo parè ancu succede. L'attuale circustanze planetarie è energetiche sò state assai tempestose per un bellu pezzu è sò solu peghju è ora saranu scuzzulate di novu da a serie di ghjornu di u portale. Comu sempre, s'ellu succede per ogni persona in un sensu pusitivu o ancu negativu dipende di ogni persona. Pudemu vede sta seria di ghjorni di portali cum'è assai fatiganti, cunvincemu chì avemu avà entre in una fase assai difficiule, un periodu marcatu da prublemi di cuncentrazione, disordini di u sonnu, argumenti è altri prublemi, vale à dì chì legittimu credenze negative in a nostra mente, o Fighjemu da una perspettiva pusitiva, vedemu a serie di u ghjornu di u portale cum'è una opportunità per custruisce qualcosa di novu, cum'è un novu principiu putente, chì prima ci darà assai input + energia di vita è in segundu trasportu u statu cullettivu di cuscenza. à un novu livellu.

I ghjorni à vene seranu assai intensi in quantu à intensità. A causa di i 10 ghjorni di u portale, avemu avà un aumentu cuntinuu di freccia .. !!

Tuttu dipende solu da a nostra propria perspettiva è l'orientazione assuciata di a nostra propria mente. In ultimamente, in ogni modu, i ghjorni seranu assai favurevuli à a nostra propria prosperità mentale + spirituale. Sia guardemu tuttu da una perspettiva negativa o positiva.

Un tempu pienu di depressione

Un'impurtante autorealizazione hè ghjunta à mè sta notteQuesti ghjorni trasformeranu dunque assai cose in noi, è, se ne necessariu, libereranu ancu intanglements karmici è altre ballast spirituali in noi. In ogni modu, succederà assai chì cambierà drasticamente u statu cullettivu di cuscenza. In quantu à mè, sta notte hè ancu ghjunta à mè, cusì à u principiu di u ghjornu di u portale aghju avutu un altru cunniscenza prufonda è assai impurtante. Ci era quarchi cosa in a mo vita chì m'hà datu assai mal di testa, qualcosa chì hà fattu assai sforzu in a mo mente, ma aghju sempre pruvatu à suppressione. Era solu ieri chì aghju realizatu questu per a prima volta è dopu l'aghju dettu à u mo amicu, l'aghju parlatu per ore, è per a prima volta aghju veramente cuscenza di u mo propiu prublema, vale à dì chì mi sentu u prublema, sta circustanza. Hè statu u casu per l'ultimi 2 anni chì aghju trovu assai difficiuli di risponde à messagi persunali è email. Tuttu hà cuminciatu circa 2 anni fà. Quandu aghju cuminciatu "Tuttu hè energia" era sempre in una relazione in quale aghju fumatu assai cannabis, soprattuttu versu a fine. Ogni volta chì fumava qualcosa, ùn sò micca capaci di scrive à tutte e persone chì m'hà mandatu qualchi messagi meravigliosi. Allora a nutizia s'ammucciava è l'aghju lasciatu sopraffare in una certa manera. Dopu un pocu tempu, a mo fidanzata à u mumentu si separava da mè (a separazione era circa un annu fà). À quellu tempu, aghju cascatu in una depressione prufonda è era guasi incapace d'accantà cù a ruptura. Aghju perseguitatu a mo fidanzata à l'epica per mesi è mi duluva ogni ghjornu. Per via di questu, ùn era ancu capace di scrive à tutte e persone. Ùn fumava più cannabis, ma ùn era micca capaci di affruntà u mo prublema per via di a mo miseria. Allora i missaghji s'ammucciavanu di più in più è aghju ancu sviluppatu sentimenti di culpabilità annantu à elli, spessu videndu tutti i missaghji senza risposta in a mo propria mente è lassendu mi bluccà in una manera.

Sperimentà u bughju hè qualcosa chì hè assai benefica per a nostra propria fioritura spirituale. Hè cusì chì sti sperienze ci facenu veramente forti è rinfurzà u nostru spiritu.. !! 

À u tempu, aghju finitu a rilazioni, aghju tornatu più felice è aghju sopra a mo depressione. Tuttu hà tornatu megliu è u dulore hè diventatu una cosa di u passatu. Allora aghju pigliatu a forza di novu da e mo circustanze di a vita è sentu cumu sta sperienza m'hà fattu più forte, aghju avutu a cuscenza di quantu hè impurtante è, sopratuttu, inevitabbile sta sperienza per a mo vita (tuttu duverebbe accade esattamente cusì, l'esperienza era inevitabbile è per mè stessu fioritura mentale è spirituale hè essenziale). Tuttavia, u prublemu di tutti i missaghji senza risposta sempre prevailed, un prublema chì ùn aghju micca sempre affruntà.

Un'impurtante autorealizazione hè ghjunta à mè sta notte

U mo prublema persunaleAghju cuntinuatu à lassari abbattutu da tutti i missaghji, ùn pudia truvà un principiu è hà scrittu solu à l'altri in rari occasioni, era pazza. Ebbè, postu ch'e ùn aghju micca rispostu à tutti i missaghji privati, i missaghji si sò accumpagnati. Avà pare, è questu ùn hè assolutamente micca esageratu, chì aghju circa 500 missaghji senza risposta, forsi ancu di più. Certi di questi sò missaghji più chjuchi, ma alcuni sò ancu assai longu missaggi in quale mi sò stati dumandati diverse dumande. Allora questu cuntinuò à impiccà ogni ghjornu, perchè ùn era micca chì ùn vulia micca scrive torna à a persona sana, à u cuntrariu, mi vulia ancu, ma mi bluccava è diventò incapace di fà. Tuttavia, aghju continuatu à spinghje stu prublema da parte è hà pensatu assai pocu. Ogni volta ch'e aghju apertu u mo inbox di e-mail o aghju vistu tutti i missaghji senza risposta in Facebook, mi sentu una sensazione di schiacciamentu in mè. Per mè personalmente, era un prublemu prufondu chì era infine solu aspittendu per esse risoltu. Era solu un bloccu mentale, qualcosa chì mi robbava a mo pace ogni ghjornu, ma l'aghju sempre evitata strettamente è, sopratuttu, ùn l'aghju micca ricunnisciutu.

Avemu l'omu spessu tendenu à suppressione i nostri prublemi è in u risultatu creanu un statu di cuscenza ogni ghjornu, chì à u turnu crea assai soffrenu .. !!

Tuttavia, sta notte è a notte passata questu hè cambiatu. Aghju filosofatu un pocu cù a mo fidanzata nantu à a vita è mi cuntinuò à dumandà perchè certi ghjorni sò / eranu cusì sbulicati, perchè "Tuttu hè energia" ùn hè micca andatu cumu vulia, perchè ùn aghju micca più tempu / Focus era dedicatu à stu prughjettu, perchè spessu evitava ciò chì era una questione di u core per mè è ancu qualchì volta mi sentu soffrenu o culpabilità da ellu, perchè qualchì volta aghju avutu paura di tutte e nutizie, suppresse u prublema è lasciallu passà più è più. torna carica / bluccà di novu.

Un sentimentu redentore + liberatore m'hà ghjuntu

Un sentimentu redentore + liberatore m'hà ghjuntuDi colpu, hà cuminciatu è aghju realizatu per a prima volta chì a mo incapacità di "scrivite torna" mi metteva sottu à una carica cusì incredibile. Si sentia cum'è un avanzu persunale. Per a prima volta aghju ricunnisciutu d'induve vene stu sensu oppressivu, capitu perchè era cusì è sentu un veru sentimentu liberatore in mè. Aghju dettu ancu à u mo amicu nantu à u prublema 1: 1 è di colpu hè diventatu estremamente felice perchè ùn era più ripressione di stu prublema, ma era veramente ricunnisciutu / fighjendu per a prima volta. Allora andò à dorme sentendu liberatu è risolvutu per eliminà stu prublema. Ùn hè micca cum'è ùn aghju micca u tempu di risponde à uni pochi di missaghji, in fatti, u cuntrariu hè u casu, puderia facilmente piglià uni pochi d'ore è scrive torna à tutti voi. Ebbè, avà sò à pusà quì da u mo schermu, scrivendu stu articulu, sentendu sempre alleviatu è subitu dopu à finisce stu post, cumminciaraghju à risponde à tutti i missaghji è affruntà u mo prublema, a mo paura autocreata. Per vultà à a serie di u ghjornu di u portale + e circustanze energetiche attuali, postu chì sta cunniscenza di sè stessu m'hà ghjuntu a notte scorsa à u principiu di u ghjornu di u portale è sò stati previsti cambiamenti drastici per e settimane à vene, si pò assume chì stu periodu di tempu cambierà. + trasfurmà assai cose in noi.

I ghjorni à vene seranu assai insightful per noi per via di a serie di u ghjornu di u portale è puderà cambià assai in u nostru statu attuale di cuscenza .. !!

In quantu à l'intensità di l'influenzi energetichi, simu sempre in un piccu è i prossimi ghjorni aumenteranu significativamente questu altu. Allora preparate per settimane assai eccitanti è trasformative è siate cuscenti chì una fase hè avà avvicinata in a quale i scontri persunali ponu esse definitivamente ottenuti. Ùn ci hè micca dubbitu chì pudemu avà ottene assai di novu è aghjunghje un novu splendore à a nostra vita. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment