≡ Menu

Puderà sonu pazzu, ma a vostra vita hè tutta di voi, di u vostru sviluppu mentale è emutivu persunale. Questu ùn deve esse cunfunditu cù u narcisisimu, l'arroganza o ancu l'egoismu. À u cuntrariu, questu aspettu hè assai più legatu à a vostra espressione divina, à e vostre capacità creative è, soprattuttu, à u vostru statu di cuscenza allinatu individualmente - da quale a vostra realità attuale hè ancu. nasce. Per quessa, avete sempre a sensazione chì u mondu gira solu intornu à voi. Ùn importa ciò chì succede in un ghjornu, à a fine di u ghjornu site torna à u vostru propiu lettu, persu in i so pinsamenti è sintendu stu sintimu stranu, cum'è s'è a so vita era in u centru di l'universu.

U sviluppu di u vostru core divinu

U sviluppu di u vostru core divinuIn mumenti cum'è questu sì solu cun sè stessu, vivi a vostra propria vita invece di esse chjappu in u corpu di l'altri è vi dumandate perchè questu hè cusì. Ancu s'è vo preoccupate di a vita di l'altri in tali mumenti, hè sempre di sè stessu è di a vostra propria relazione cù e persone in quistione. Spessu sminuisce stu sentimentu, assumendu istintivamente chì saria sbagliatu di pensà cusì, chì questu hè egoista, chì noi stessi ùn simu nunda di spiciali è sò solu esseri viventi simplici chì a so vita ùn hà micca significatu. Ma questu ùn hè micca u casu. Ogni persona hè un esse unicu è fascinante, un creatore speciale di e so circustanze, chì in seguitu esercita una grande influenza in u statu cullettivu di a cuscenza. Ma a nostra vita ùn hè micca solu cuncentrazione nantu à u nostru propiu benessiri, sempre riferite à u nostru propiu "I". Hè assai più nantu à u sviluppu di u nostru core divinu di novu, chì à u turnu ci porta à legittimà un sentimentu "NOI" in u nostru stessu spiritu, diventendu cumplettamente empaticu di novu è amà i nostri cumpagni umani, a natura è u mondu animale senza cundizzioni.

A nostra propria vita ùn hè micca nantu à noi per chì avemu solu cura di noi stessi nantu à innumerevoli incarnazioni, ma per chì pudemu à un certu puntu creà un statu di cuscenza in quale u benessimu di tutta a creazione hè permanentemente in focus. Un statu di cuscenza in equilibriu da quale ùn nasce più disarmonia..!!

Questu hè ancu un prucessu chì piglia una certa quantità di tempu; in fattu, hè un prucessu chì si svolge nantu à innumerevoli incarnazioni è vene solu à una cunclusione in l'incarnazione finali.

U sviluppu di u so propiu putenziale di manifestazione

U sviluppu di u so propiu putenziale di manifestazioneIn questu cuntestu, stu prucessu porta à noi umani à ricuperà una cunnessione cumpleta cù u nostru ESSERE divinu. Stu aspettu hè digià in noi, cum'è tuttu l'universu hè una parte di noi. Tutte l'infurmazioni, tutte e parte, sia ombra / negativu o luce / pusitivu, tuttu hè in noi, ma micca tutte e parte sò attive à u stessu tempu. In u listessu modu, ci hè un latu misericordioso, amante incondizionatu, empaticu è senza ghjudiziu in ogni persona, ma ferma oculatu in l'ombra di e nostre menti egoistiche. Hè u nostru latu di vibrazione / pusitivu cumplettamente altu chì, quandu si sviluppa, significa chì noi, cum'è umani, simu di novu accumpagnati / furmatu da saviezza, amore è armunia. Per questu mutivu, stu sviluppu ùn hà assolutamente nunda di fà cù l'egoismu o u narcisismu, in fattu u cuntrariu hè u casu, perchè l'identificazione cù i vostri propri aspetti divinu / incondizionatamente amante benefica u pianeta sanu. In u risultatu, scartate e vostre parti EGO è pigliate cura di i vostri cumpagni umani, a natura è u mondu animale in un certu modu. Ùn avete più calpestate tutti questi mondi diffirenti, avete scartatu tutti i vostri ghjudizii è ricunnosce solu a divinità in tuttu u restu (tuttu ciò chì esiste hè una espressione di Diu). Diventate un observatore silenziu di ciò chì succede, ùn senti più a necessità di currezzione di l'altri populi, di avè una attitudine negativa o ancu di lascià u vostru propiu "statu di cuscenza alta vibrazione". Sò tandu assai più in sintonia cù u vostru propiu ambiente, cù l'universu è tutti i so aspetti. In ultimamente, questu significa chì avemu una influenza assai pusitiva nantu à u statu cullettivu di a cuscenza.

Tutti i nostri pinsamenti di ogni ghjornu + emozioni flussu in è cambianu u statu cullettivu di cuscenza. Per quessa, noi l'omu avemu ancu una grande influenza in a vita di l'altri.. !!

In questu sensu, tutti i nostri pinsamenti, emozioni, credenze, cunvinzioni è intenzioni scorri in u statu cullettivu di a cuscenza è cambianu. Quantu più persone anu u stessu pensamentu, più veloce stu pensamentu si manifesta in a realità cullettiva. Quantu più persone anu una attitudine negativa è, per esempiu, anu "azzioni basati nantu à l'inghjustizia" in mente, più veloce sta inghjustizia si manifesta in u mondu. Per d 'altra banda, pare ancu chì più cunnosci di sè stessu, più cunnosci di u vostru propiu putere di manifestazione, più una persona currispondente influenza u statu cullettivu di cuscenza.

In l'anni chì venenu, l'attuale risvegliu spirituale è u cambiamentu planetariu assuciatu s'intensificherà, pruvucannu à u statu cullettivu di cuscenza per fà salti giganti .. !!

Per questu mutivu, un Ghjesù Cristu era ancu capaci di purtà una manifestazione putente in u so tempu è à i tempi quandu ci era bughjura cumpleta. Hà incarnatu u principiu divinu di l'amore incondizionatu è cusì hà cambiatu tutta a circustanza planetaria. Di sicuru, assai trash hè statu ancu fattu cun questu è per via di a cuscenza cullettiva energèticamente densa, u mondu cuntinuò à stà in a bughjura (fridità di cori, schiavitù, etc.). Ebbè, per via di l'attuale nova Era di l'Aquarius, u statu cullettivu di a cuscenza hà un sviluppu massiu è più è più persone acquistanu una cunnessione più forte cù a so propria fonte divina. In u risultatu, questu porta ancu à più è più persone chì diventanu più sensibili è esercitanu una influenza più pusitiva nantu à u spiritu cullettivu. Hè dunque solu questione di tempu prima chì una grande reazione in catena sia attivata, chì à u turnu ci porta à l'omu in un "mondu basatu nantu à a ghjustizia è l'armunia". In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment