≡ Menu
Manifestazione

Dapoi parechji anni, a cunniscenza di u nostru propiu terrenu primariu si sparghje in u mondu cum'è un focu salvaticu. Fendu cusì, più è più persone ricunnoscenu chì elli stessi ùn sò micca esseri puramente materiali (vale à dì u corpu), ma chì sò assai più spirituali / spirituali, chì à turnu guvernanu a materia, vale à dì nantu à u so propiu corpu è influenza significativamente. lu cù i so pinsamenti / Affettanu l'emozioni, ancu l'impedisce o ancu i rinforza (e nostre cellule reagiscenu à a nostra mente). In u risultatu, sta nova intuizione si traduce in una fiducia completamente nova in sè stessu è ci riporta l'omu à quelli impressiunanti. In questu modu, avemu capitu chì ùn solu simu assai putenti, esseri unichi, ma chì pudemu usà a nostra mente per creà una vita chì hè cumpletamente in linea cù e nostre idee.

U bastimentu di a nostra vita

L'energia seguita sempre l'attenzioneA vita sana di una persona hè un pruduttu di a so propria mente, chì hè per quessa chì u mondu esternu hè solu una projezzione mentale / spirituale di u so propiu statu di cuscenza. À u listessu tempu, u spiritu o a cuscenza rapprisenta ancu a nostra propria origine è hè a raghjoni chì a vita esiste in u primu locu. In ultimamente, tutta l'esistenza hè una espressione di un grande spiritu omnipresente, vale à dì una cuscenza chì ùn pò micca esse capitu, da quale tuttu nasce o, megliu dì, da quale tuttu si manifesta. In questu cuntestu, u mondu cum'è a sapemu, tuttu ciò chì pudemu vede, hè una espressione di stu grande spiritu suprana, per quessa pudemu vede manifestazioni divine in ogni locu in u mondu (u mondu stessu hè una manifestazione di sta fonte divina). Sia l'omu, l'animali, a natura o ancu l'universu, tuttu hè una espressione divina, una manifestazione di strutture mentali. À u turnu, avemu solu perceive a materia cum'è un statu solidu è rigidu perchè avemu "dimenticatu" a cunniscenza di a nostra causa originale è invece identificanu cù a materia o stati tridimensionali è ùn ponu micca ricunnosce alcun fondo energeticu / spirituale in materia. Tuttavia, a materia ùn hè nunda più cà energia, per esse precisu ancu un statu energeticu, chì à u turnu hà una freccia bassa.

A creazione stessa hè di natura mentale / spirituale / immateriale / energetica. Per questa mutivu, Diu ùn pò micca esse capitu se l'avemu guardatu da una perspettiva materialmente orientata, 3-dimensionale. U pensamentu 5-dimensionale / sottile-materiale hè assai più impurtante quì .. !!

Allora pudete ancu parlà di un statu di freccia bassa o di un statu energeticu densu, "energia condensata / cundensata", se vulete. Per quessa, a materia, o megliu u so core, hè spessu referita cum'è un tissutu intelligente chì hè datu forma da un spiritu criativu intelligente.

L'energia seguita sempre l'attenzione

L'energia seguita sempre l'attenzioneAvà, per via di a nostra esistenza spirituale, noi l'omu pudemu piglià a nostra vita in e nostre mani di novu, pudemu diventà i diseggiani di u nostru propiu destinu invece di permette di esse duminati da un suppostu destinu. In questu modu pudemu creà u nostru mondu persunale, pudemu espansione a nostra vita in a direzzione chì vulemu, pudemu creà ciò chì vulemu creà, pudemu campà induve vulemu campà è pudemu custruisce ciò chì vulemu ma avemu sempre sunniatu. di. Per fà questu, avemu solu aduprà u nostru propiu focusu di novu, vale à dì, avemu da dirige a nostra attenzione à ciò chì vulemu creà. In questu sensu, hè ancu impurtante di capisce chì l'energia seguita sempre l'attenzione, o megliu a nostra attenzione. Ciò chì fate nantu, vale à dì a vostra attenzione o, in altre parolle, a vostra mente, prospera è diventa più grande, più tangibile, più realizabile in a so struttura. Per esempiu, sè vo vulete custruisce un corpu tonu, allora ùn ci hè nunda di fucalizza nantu à i tratti o ancu di trasfurmà u vostru focu à un sforzu chì apparentemente ùn pò micca trattà. Invece, duvete fucalizza nantu à u corpu ben furmatu, chì significa chì pudete poi investisce tutta a vostra energia in questu scopu. Di sicuru, una tale impresa ùn hè micca sempre faciule in u mondu d'oghje, solu perchè avemu in qualchì manera scurdatu cumu mette u nostru focusu tutale nantu à una cosa per un longu periodu di tempu, soprattuttu se sta cosa implica ostaculi più grande, vale à dì chì u sforzu hè ligatu.

Cù l'aiutu di a nostra propria attenzione, pudemu dinò creà una vita chì currisponde à e nostre idee. In ultimamente, hè solu impurtante chì turnemu a nostra attenzione torna à ciò chì hè impurtante. Invece di fucalizza nantu à circustanze negative, duvemu aduprà a nostra energia assai più per creà circustanze pusitive .. !!

Tuttavia, u nostru propiu focusu hè estremamente impurtante quandu si tratta di furmà novi fasi di a vita. In questu cuntestu, unu deve sempre tenite in mente chì u nostru propiu focusu pò guidà rapidamente à e cose negative involontariamente. Per esempiu, s'è tù cuntinueghja à fucalizza nantu à a mancanza, cuncintrate a vostra attenzione nantu à u debitu, nantu à ciò chì ùn avete micca, in ciò chì vi manca, in ciò chì vi causa u dulore, allora u vostru dulore è a vostra mancanza aumentanu solu, ghjustu fora U mutivu hè chì tandu permette à a carenza currispundente di cresce aghjunghjendu energia. A vostra energia seguita sempre a vostra attenzione è permette à ciò chì vi fucalizza per emerge / prosperà. Una mentalità di scarsità crea dunque più scarsità è una mentalità di abbundanza crea più abbundanza.

A causa di a lege di risonanza, sempre attraemu in a nostra vita ciò chì currisponde à u nostru carisma, vale à dì u nostru pensamentu è e nostre credenze. Tuttu ciò chì ci focalizemu hè rinfurzatu + attrattu da a nostra mente, una lege irreversibile.. !!

Sempre attrae in a vostra vita ciò chì cuncentrate, ciò chì site, ciò chì pensate è ciò chì radiate. Hè per quessa chì dopu à una discussione, u più longu si fucalizza nantu à a rabbia, u più arrabbiatu diventerai. Allora alimentate a rabbia cù a vostra energia è lasciate prosperà. In ultimamente, duvemu sempre mudificà cun cura u nostru focusu, assicurendu chì cù a nostra attenzione permettemu e cundizioni armoniose, invece di disarmoniche, per fiurisce, è chì creamu una vita chì currisponde à e nostre idee. Solu dipende di u nostru carisma, l'usu di a nostra mente è, sopratuttu, a distribuzione di u nostru focus. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment