≡ Menu
Sittembre

U mese d'aostu piuttostu eccitante è soprattuttu tempestoso / energicu versu a fine hè bonu cum'è finitu è ​​avà settembre hè nantu à noi, chì à u turnu ci porta influenze completamente diverse. diventa. In questu sensu, settembre ancu generalmente rapprisenta un "tempu di cugliera per novi insights" è per quessa annuncia una qualità mensuale chì hè tutta nantu à u nostru propiu avance / rinnuvamentu spirituale.

settembre 2018

Un brevi flashbackSimile à Portal Days, a ghjente piace à parlà di u fattu chì u velu trà i mondi diventa "diluente" in settembre, chì ùn solu permette di sperimentà una cunnessione più pronunciata à a nostra propria terra spirituale, vale à dì à u nostru spaziu internu è ancu à u nostru spaziu internu. u nostru statu d'essere, ma avemu ancu sperienze l'autocunniscenza assai più freti. Di sicuru, soprattuttu in l'attuale "fase di risvegliu" hè una circustanza chì menu è menu persone ponu scappà, vale à dì chì da u ghjornu à u ghjornu a ghjente guadagna una cunniscenza spirituale di sè stessu è capisce chì assai più daretu à a vita è ancu daretu à u mondu chì hè fattu per apparisce à noi stuck, ma questu pò avà piglià treni significativamente più grande in settembre. U cursu per questu hè statu ancu stabilitu da l'ultima tempesta solare (26/27/28 d'aostu), chì à u turnu hà debilitatu u campu magneticu di a terra è sussegwentemente hà prumuvutu un inundazioni di energii forti. Di solitu pare chì un certu ripensu pò esse fattu micca solu u ghjornu di a tempesta solare stessu, ma ancu in i ghjorni chì seguitanu. Dopu tuttu, sti forti energie cosmiche, chì ghjunghjenu à u nostru pianeta in una manera più forte per via di u campu magneticu di a terra debilitatu, ponu liberà (purtanu davanti à i nostri ochji) vechji prugrammi è favurizeghja / principià a manifestazione di novi prugrammi. Ebbè allora, in ultimamente, u prossimu mese di settembre serà ancu carattarizatu da novi cundizioni di vita trasformative.

U pensamentu hè a basa di tuttu. Hè impurtante chì avvicinemu à ognunu di i nostri pinsamenti cù l'ochju di a mente. - Thich Nhat Hanh.. !!

S'ellu ci vole, oramai ci riorienteremu più chè mai è infine puderemu mette in opera / sperienze e nostre visioni, a manifestazione di a quale avemu bramatu dapoi un bellu pezzu, per mezu di l'azzione attiva.

Realizà e vostre visioni

SittembreQualchi ghjorni fà (u 28 d'aostu) aghju intesu ancu parlà di unu Stage in u prucessu di svegliu spirituali parlatu, in quale un gran numaru di persone si supereranu è cumincianu à agisce. Allora appricà a vostra propria autocunniscenza. In u risultatu, cuminciate à campà secondu sta cunniscenza o secondu e vostre cunvinzioni più internu è sussegwentemente mette e vostre azioni in cunfurmità cù e vostre intenzioni più internu è i desideri di u core. Quale sà, forse una tale inversione averà una presenza più forte in u mesi chì vene. Forse parechje persone sperimentaranu un tipu di cambiamentu è realizà u so propiu potenziale più chè mai. Parechje persone anu digià ricunnisciutu u so propiu potenziale criativu in questu rispettu, ma per sviluppà questu, iè, per guidà una vita in armunia cù sè stessu è per quessa ancu cù a natura, questu hè qualcosa chì assai persone anu sempre evade (ciò chì hè ancu assolutamente legittimu - hè currisponde à l'attuale zeitgeist). U mo sentimentu, però, hè chì un tali cambiamentu hè per esse manifestatu, chì u statu cullettivu di a cuscenza hè vicinu à entre in una nova tappa in stu prucessu di risvegliu. À a fine di u ghjornu, resta à vede ciò chì succede, ma aghju veramente aspittendu u mesi chì vene è u tempu chì vene. Sò ancu in u spiritu abbastanza bellu è aghju assai presuntu chì cambiamenti impurtanti venenu à u nostru modu in e settimane è mesi à vene. Ebbè, l'ultimu, ma micca menu menu, vogliu dà un articulu di un articulu riguardanti l'energii di settembre da u situ web. eva-maria-eleni.blogspot.com, dà:

"Un veranu di trasfurmazioni tremenda hè avà daretu à noi. Era a cosa più grande chì avemu passatu finu à avà. Certi spazii essenziali di a nostra vita sò stati messi in "pausa" in questu tempu per chì a trasfurmazioni puderia esse cumplettamente. 

Ciò chì hè statu imbuttatu cusì duru annantu à questu veranu eccezziunale deve avà travaglià u so modu attraversu a vostra vita fisica è u vostru corpu. Ùn pudete micca piglià i vostri vechji, impronte obsoleti in questu novu, ùn importa quant'ellu vi pruvate - probabilmente truverete solu esaurante è vede pocu successu. 

Qualcosa altru hè impurtante per voi avà:
À u mumentu si tratta di furmà u vostru ancoramentu internu, a fusione cù u vostru esse internu è ùn lasciate più distrattu da a vostra verità - ùn importa ciò chì puderia vulerà vene. 
Per un bellu pezzu, l'illusione di una lotta apparente per a sopravvivenza - timore, panicu, dramma - puderia captivarci cullettivamente. In questi tempi l italiano hè vitale per a sopravvivenza per fucalizza assai più in l'esternu. Semu tutti stati furmati, per dì cusì, per fucalizza nantu à u nostru veru esse mentre fighjemu in una spezia di statu di trance affascinati à ciò chì ci puderia accade. (In fondu, fate solu attente à u sensu chì avete (impartitu) quandu vi espone à certe cose).
Saria dunque assai impurtante di cuntinuà à andà in quelli lochi induve a salvezza vi circonda. A natura, per esempiu, hè un locu cusì curativu.In u passatu, era tentatore di fucalizza nantu à qualcosa di l'esternu è di novu prestanu troppu pocu attenzione à l'essenziali.
Finu ch'è vo sempre cede à sta solita urgenza, u vostru "arrivatu in u novu" ferma "solu" una prumessa chì ùn vole micca ancu palesà. Hè mpurtanti di lascià andà : Lascià sempre di più a voglia di "sapè". Lasciate u cuntrollu chì vene cun ellu. Invece, di più in più spessu mette in e mani di a vita cum'è ciò chì vole vene à voi.
In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment