≡ Menu

Avà hè quellu tempu di novu è a nostra terra hè stata culpita da una tempesta elettromagnetica, chjamata ancu una tempesta solare (flares - tempeste di radiazione chì si trovanu durante un flare solar). A tempesta solare hè prevista per ghjunghje oghje, vale à dì u 14 è u 15 di marzu, è puderia dopu disturbà u funziunamentu di i navigatori GPS è e reti elettriche. In quantu à can I timpeste solari ponu ancu paralizà e rete di cumunicazione intere, almenu quandu sò tempeste estremamente forti.

Una tempesta elettromagnetica ghjunghje à a Terra

Ci sò parechje opinioni nantu à quantu forte a torre di u sole chì hè avà ghjuntu (o hè digià ghjuntu). A maiò parte di i siti parlanu di una tempesta solare piuttostu debule, mentre chì altre fonti indicanu una tempesta solare più forte (ma secondu a mo infurmazione, l'intensità hè piuttostu bassa - Attività solare-corrente). Eppo, una cosa hè un fattu è questu hè chì sta tempesta di u sole, ancu s'ellu ùn hè micca assai forte in termini di intensità, influenzerà u statu cullettivu di cuscenza di l'umanità è assai prubabilmente ancu arricchisce. In questu cuntestu, e tempeste di radiazione currispundenti anu ancu una influenza significativa nantu à noi umani è ponu cambià a manera di pensà. Per esempiu, a situazione hè simile à quella in i ghjorni di luna piena è l'aumentu di l'inquietudine interna pò esse notevuli. Per d 'altra banda, e tempeste solari ponu ancu purtà à più inspirazione è esse accumpagnati da impressioni / cunniscenze spirituali, per quessa chì u bio-fisicu Dieter Broers, almenu secondu tag24.de, ricumanda di sviluppà e vostre tecniche di meditazione in i ghjorni adattati. In generale, a meditazione seria assai utile in questi ghjorni. Una dieta naturale seria ancu cunsigliata, solu per trattà megliu l'energie entranti. In quantu à questu, ci sò ghjunti in generale in l'ultimi anni diverse timpeste sulari, à volte più forti è à volte più debbuli (ci anu ghjuntu ancu quist'annu ci sò e timpeste sulari più chjuchi). In ogni casu, i ghjorni chì ci ghjunghjenu e tempeste solari sò sempre assai spiciali, ancu s'elli ponu esse assai esigenti. Per esempiu, mi piace à reagisce à l'influenzi currispundenti per sentu assai stancu. Oghje ùn mi sentu micca sfarente è mi sentu solu assai sonnu. Altrimenti, sti timpeste sò ancu assai impurtanti cum'è parte di l'attuale svegliu / cambiamentu spirituale. Per esempiu, debilitanu u campu magneticu di a Terra, chì significa chì più radiazione còsmica ghjunghje à a cuscenza cullettiva, chì à u turnu pò purtà à noi di diventà più sensibule in generale è più preoccupatu di a nostra propria causa originale o ancu di u mondu illusoriu chì ci circundava.

I timpeste solari anu un impattu significativu nantu à a nostra cuscenza è ponu cambià u statu cullettivu di a cuscenza, soprattuttu in questu tempu di cambiamentu .. !!

Sò influenze chì ùn sò in alcun modu trivialized. Questu hè esattamente cumu si ponu sente i so effetti nantu à a nostra cuscenza. Avà resta à vede s'ellu l'intensità di l'influenzi aumenterà dumane, ancu s'ellu ùn serà micca u casu. Tuttavia, sò curiosu se e tempeste solari più grandi ci ghjunghjeranu di novu in un futuru vicinu - cum'è in settembre di l'annu passatu. A pussibilità certamenti esiste. Per a mo parte, aghju osservatu l'effetti currispundenti (in mè stessu) oghje è soprattuttu dumane è vi mantenenu aghjurnatu (se l'attività aumenta o tempeste solari più forti ci ghjunghjenu in un futuru vicinu). Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment