≡ Menu
autoguarigione

In u mondu di l'oghje, assai persone pugnanu cù una varietà di malatie. Questu ùn si riferisce micca solu à e malatie fisiche, ma soprattuttu à u soffrenu mentale. U sistema di sham esistente hè designatu in tale manera chì prumove u sviluppu di una larga varietà di soffrenu. Di sicuru, à a fine di u ghjornu, noi l'omu sò rispunsevuli di ciò chì sperimu è a felicità o a mala furtuna, l'alegria o u soffrenu nascenu in a nostra mente. U sistema sustene solu - per esempiu sparghjendu teme, furzendu a ghjente in un ambiente orientatu à u rendiment è precariu. sistema di travagliu o cuntenendu infurmazione impurtante ("disinformazione-spreading"), un prucessu di autodistruzzione (espressione di a nostra mente EGO).

Culpa è auto-riflessione

autoguarigioneTuttavia, ùn pudete micca culpisce u sistema o altre persone per a vostra propria sofferenza (di sicuru, ci sò eccezzioni, per esempiu un zitellu chì cresce in una zona di guerra - ma ùn hè micca ciò chì mi riferite in questu passaghju), perchè noi umani rispunsevuli di i nostri rispunsevuli di e so cundizioni di vita. Semu a creazione stessu (a fonte, a mente intelligente inesgotable) è rapprisentanu u spaziu in quale tuttu succede (tuttu hè un pruduttu di a nostra mente). In cunseguenza, noi umani simu ancu rispunsevuli di a nostra propria sofferenza. Ch'ella sia u cancer (qui ancu, di sicuru, ci sò eccezzioni, per esempiu s'ellu ci hè una fusione nucleare in una centrale nucleare vicina è site assai contaminatu - di sicuru, l'esperienza di a situazione seria allora ancu un pruduttu di u vostru. propria mente - ma u sfondate seria una completamente diversa), o ancu attitudini mentali distruttivi, credenze è cunvinzioni, tuttu nasce da a nostra propria mente è simu rispunsevuli di a nostra salute. L'assegnazione di a culpa hè dunque completamente fora di locu. À u principiu di a vostra propria guariscenza, hè dunque essenziale per capisce chì l'altri ùn sò micca culpèvule per a vostra miseria. Per esempiu, s'ellu ci truvamu in una rilazioni assai dannatu è derive assai di soffrenu da ellu, allora hè à noi s'ellu ci liberemu o micca (Di sicuru, questu hè spessu micca faciule, ma pudete ancu aiutà u vostru cumpagnu, a vostra vita o ancu micca culpisce un suppostu Diu per e so circostanze à longu andà). Culpà noi ùn ci porta in ogni locu è impedisce l'autoguarigione attiva.

A guariscenza di a propria sofferenza ùn succede micca minendu u nostru putere di creazione è assignendu una supposta culpabilità à l'altri. In ultimamente, tuttu ciò chì facemu hè di suppressione u nostru propiu putenziale. Fallemu à riflette nantu à a nostra vita è suppressione u fattu chì noi stessi sò a causa di u soffrenu.. !!

Avemu dunque "deve" ricunnosce à u principiu chì noi stessi sò rispunsevuli di u nostru soffrenu, chì u nostru soffrenu hè una cunsequenza di tutte e nostre decisioni è hè diventatu una realità per via di un spettru mentale distruttivu. U sguardu ùn deve dunque più esse direttu versu l'esternu (puntendu i diti à l'altri), ma piuttostu in l'internu. Tandu ci vole à piglià misure chì ponu cambià e nostre cundizioni di vita.

Moltu impurtante - cambia a direzzione di u vostru statu di cuscenza

Curate voi stessuSiccomu tutti i nostri cunflitti internu rapprisentanu aspetti di a nostra propria realità è dunque nascenu da a nostra mente, ùn hè micca solu impurtante di scopra questi cunflitti, ma ancu di cambià a nostra propria circustanze di vita in modu chì pudemu manifestà a felicità in a vita. In quantu à questu, ùn ci hè micca una formula generale per mezu di quale pudemu sviluppà a nostra felicità in a vita di novu, ma avete da scopre per sè stessu. Nimu vi cunnosci cum'è voi. Per quessa, solu noi l'omu sapemu perchè soffremu (almenu in regula - i cunflitti ripressi chì ùn simu più cuscenti sò un'eccezzioni, chì hè per quessa chì ùn hè micca sbagliatu, aiutu. da una persona esterna - per esempiu a I terapisti di l'anima, per acquistà. Questu modu pudete scopre a vostra propria sofferenza inseme). In u listessu modu, sapemu ciò chì hè megliu per noi è ciò chì ferma in u modu di a nostra propria felicità in a vita. U travagliu in strutture attuali hè dunque una chjave chjave. A so propria vita pò esse cambiata solu in quì è avà, micca dumane o dopu dumani, ma in l'oghje (ciò chì succede dumani sarà ancu in u presente), in u mumentu unicu chì hè sempre statu, hè è hè. darà. In questu cuntestu, rinfurzà a so mente pò esse più impurtante chè mai. Hè impurtante di cambià u nostru pensamentu è questu succede quandu avemu principiatu per cambià e picculi circustanze. Per esempiu, sè vo site depressu è ùn pudete micca purtà à fà nunda, avete da principià per fà picculi cambiamenti. Perchè s'è vo aspettate è ùn fate nunda, resterete in un statu mentale simili ogni ghjornu. Ancu s'ellu hè difficiule di ritruvà sè stessu, piglià u primu passu pò fà meraviglie.

Ùn importa micca quantu drery a vostra vita pò parè, duvete capisce chì pò ancu esse piena di felicità è gioia. Ancu s'ellu pò esse difficiule in prima, un picculu cambiamentu, per esempiu, puderia purtà à una situazione di vita completamente nova.. !!

Per esempiu, s'ellu sò in una fase currispundenti è capisci chì aghju urgentemente bisognu di cambià qualcosa, allora cuminciaru, per esempiu, andendu in corsa. Di sicuru, a prima corsa hè assai fatica è ùn aghju micca assai luntanu. Ma ùn hè micca u puntu. In ultimamente, sta nova sperienza, stu primu passu, cambia u mo propiu pensamentu è poi guardate e cose da un altru statu di cuscenza.

Pone e fundazioni attraversu l'autosuperazione

Lay foundations - Truvate un principiu

Allora site fieru di a vostra propria autosuperazione. Questu hè esattamente cumu si sente l'aumentu di a vostra propria forza di vuluntà è immediatamente attirà nova energia di vita. Per mè l'effettu hè veramente enormu è dopu sò significativamente più felice ch'è prima. Di sicuru, ci sò innumerevoli opzioni chì pudete aduprà. Pudete ancu manghjà un pocu megliu o esce in natura. Duvete solu fà qualcosa chì sapete chì beneficerà assai a vostra propria salute fisica è mentale, vale à dì qualcosa chì riallinearà a vostra propria mente. Ideale, deve esse qualcosa chì sapete chì hè bonu per voi, ma hè difficiule da implementà, qualcosa chì deve esse autosuperatu. Puderà sonu pazzu, ma un tali passu pò piglià a vostra vita in una direzzione completamente nova. Una sperienza currispundenti pò esse risultatu in una vita cumpletamente nova è felice in solu un annu. Di sicuru, ognunu hà e so idee è metudi chì ponu aiutà. In u listessu modu, ciò chì travaglia per mè ùn hà micca travagliatu per tutti l'altri, perchè tutti avemu diverse cunflitti internu è idee diverse nantu à ciò chì ci benefiziu. Una persona chì hè stata abusata da u zitellu è chì soffre un soffrenu psicologicu massivu più tardi in a vita per quessa, certamenti duverà piglià un approcciu completamente diversu. Ebbè, altrimenti pudete naturalmente - ancu s'ellu hè difficiule di gestisce - inizià un cambiamentu assai grande. Per esempiu, se una persona hà un cunflittu internu massivu per un travagliu precariu è soffre per quessa, allora deve cunsiderà a pussibilità di abbandunà quellu travagliu. Di sicuru, in u mondu d'oghje questu hè resu assai difficiuli è e paure esistenziali sò subitu subitu (cumu aghju da pagà u mo affittu, cumu aghju da manghjà a mo famiglia, chì aghju da fà senza u mo travagliu). Ma s'è noi stessi soffremu è perimu in u risultatu, allora ùn ci hè alternativa; allora sta circustanza disarmonica deve esse rimediata, ùn importa u costu. Altrimenti, finiremu per perisce.

A resistenza interna ti taglia da l'altri populi, da sè stessu, da u mondu intornu à voi. Rinforza u sensu di separazione da quale dipende a sopravvivenza di l'ego. U più forte u vostru sensu di separazione, u più ligatu à u manifestu, à u mondu di a forma. – Eckhart Tolle..!!

Se ne necessariu, pudete allora travaglià un pianu è pensate in anticipu cumu e cose ponu cuntinuà o cumu u restu di a vostra vita serà seguitu. Tuttavia, stu passu deve esse fattu, almenu in l'esempiu citatu. In ultimamente, questu averebbe benefiziu assai in retrospettiva è puderemu riallineà completamente a nostra mente dopu tuttu stu tempu. Altrimenti, ci sò innumerevoli altri modi per quale pudemu risolve i nostri cunflitti interni. Per esempiu, guardendu un pocu più daretu à e scene di a vita è ricunnoscendu noi stessi cum'è esseri chì sò oghji avè una sperienza di separazione. Per via di u nostru soffrenu, ci sentimu tagliati da a creazione è ùn sentimu più una cunnessione cù tuttu ciò chì esiste. Ma unu deve capisce chì noi stessi cum'è esseri spirituali ùn sò micca solu cunnessi à tuttu ciò chì esiste, ma ancu interagisce cù tuttu ciò chì hè in constante interazzione.

S'è tù soffre, hè per via di voi, sè vo site felice, hè per via di voi, sè vi sentite felice, hè per via di voi.Nimu ùn hè rispunsevuli di cumu si senti, solu voi, voi solu. Sò l'infernu è u celu à u stessu tempu. – Osho..!!

U nostru soffrenu pò dunque esse capitu solu cum'è una "disconnection" temporale di a nostra luce interna, a nostra divinità è ancu a nostra unicità. Ùn simu micca esseri insignificanti, ma piuttostu universi unichi è fascinanti chì ponu esercite una influenza massiccia nantu à u statu cullettivu di a cuscenza è bagnate à a luce di a causa originale. Questa luce pò vultà, per quessa, in ogni mumentu, in ogni locu. Hè capitu è ​​manifestatu à traversu u nostru propiu spiritu creativu (cambiendu a nostra vita). L'amore hè dunque un statu di cuscenza, una freccia cù quale pudemu resonate. Qualchese chì riesce à cambià cumplettamente a so propria visione di u mondu, chì ripiglià una cunniscenza di sè stessu di a so propria vita è ancu ottene una nova visione di a vita, puderia scopre a so propria sofferenza o ancu sbulicà.

Ùn avete mai purtate u cambiamentu cumbattendu ciò chì esiste. Per cambià qualcosa, creanu cose novi o pigliate diverse strade chì facenu a cosa vechja superflua. - Richard Buckminster Fuller.. !!

Ci sò innumerevoli opzioni chì ponu aiutà. Ma avemu da scopre per noi stessi quale hè u più efficace. À a fine di u ghjornu, ci hè una strada chì porta à a risuluzione di a nostra soffrenza è chì hè a nostra. Avemu "deve" amparà à ricunnosce è capisce a nostra vita, i nostri cunflitti, a nostra verità assai persunale è e nostre suluzioni. Ebbè, in a seconda parte di sta serie, guarderà più suluzioni è presentate sette opzioni chì ponu supportà massivamente u nostru prucessu di guariscenza. Esamineraghju tutte queste pussibulità, cum'è a nostra dieta, in grande detail. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment