≡ Menu
energia

Cum'è l'aghju spessu citatu in i mo articuli, noi l'omu o piuttostu tutta a nostra realità, chì à a fine di u ghjornu hè un pruduttu di u nostru statu mentale, hè custituitu di energia. U nostru propiu statu energeticu pò diventà più densu o ancu più ligeru. Per esempiu, a materia hà un statu energeticu condensatu / densu, vale à dì chì a materia vibra à una freccia bassa (Nikola Tesla - Se vulete capisce l'universu allora pensate in termini di energia, freccia è vibrazione).

 

energiaNoi umani pudemu cambià u nostru statu energeticu cù l'aiutu di i nostri pinsamenti. In questu cuntestu, pudemu lascià u nostru statu energeticu diventà più densu per i pinsamenti negativi, chì ci face sentu più pesante, più letargicu, più depressu, o lasciamu diventa più ligeru attraversu pinsamenti pusitivi o ancu pinsamenti di equilibriu, chì ci face sentu più liggeru, più. sensazione armoniosa è più energica. Siccomu, per via di a nostra propria esistenza spirituale, simu in interazzione constante cù tuttu ciò chì percivemu, vale à dì cù a vita (a nostra vita, perchè u mondu esternu hè un aspettu di a nostra realità), ci sò parechje circustanze chì ponu avè una influenza negativa. nantu à noi. Per questu mutivu, in questu articulu mi piacerebbe attirà l'attenzione à una circustanza di ogni ghjornu chì spessu permette di arrubbari a nostra energia. Prima di tuttu, ci vole à dì chì à a fine di u ghjornu (almenu di solitu) ci privamu solu di a nostra energia (una eccezzioni seria l'obsessione, ma questu hè un tema diversu). Per esempiu, se qualcunu scrive un cumentu assai disarmoniu o odioso nantu à u mo situ web, allora tocca à mè s'ellu mi sia implicatu in questu, mi fassi sentu peghju è lasciate chì mi rubà a mo energia, vale à dì s'ellu ci dedichi energia / attenzione. , o s'ellu ùn mi lascio micca affettà in ogni modu. Una tale situazione hè ancu una bella manera di determinà u vostru propiu statu attuale di esse.

Leghjite stu articulu in sè stessu, u sentenu in sè stessu, u percepite solu in sè stessu, chì hè per quessa chì tù solu site rispunsevuli di i sentimenti chì legittimate in a vostra propria mente basatu annantu à questu articulu .. !!

Se mi fussi arrabbiatu per via di u cummentariu currispundente, allora stu cummentariu, cum'è un aspettu di a mo propria realità, mi renderebbe cuscenza di u mo propiu statu sbilanciatu di esse. Tuttu ciò chì vedemu nantu à l'esternu riflette u nostru statu di esse, per quessa chì u mondu ùn hè micca cum'è, ma cum'è noi stessi.

Reazioni negative da quelli chì ci circondanu

Reazioni negative da quelli chì ci circondanuQuì ghjunghjemu à a prima circustanza à traversu chì spessu ci permettenu di esse arrubatu di a nostra energia, vale à dì per via di reazzioni di quelli chì ci circundanu chì cunsideremu negativi. Decidimu per noi stessi ciò chì cunsideremu negativu o pusitivu, finu à chì ùn avemu micca siparatu da una esistenza dualitariu è fighjemu e circustanze cum'è un observatore silenziu, cumpletamente liberu di ghjudiziu, dividimu l'avvenimenti in bè è male, pusitivu è negativu. Tendemu à esse infettati da reazioni suppostamente negative da quelli chì ci circondanu. Stu cumpurtamentu hè particularmente prevalenti in linea. Quandu si tratta di questu, ci sò spessu cumenti assai odiosi in Internet (in diverse plataforme), à ​​quale certi persone reagiscenu assai disarmonicamenti. Per esempiu, qualchissia hà una opinione chì ùn currisponde micca in tuttu à a nostra vista, o qualchissia cummenta qualcosa da un statu distruttivu di cuscenza, chì face u cummentariu pare assai negativu. S'ellu succede, allora dipende di noi s'ellu ci intruducemu è dedichemu a nostra energia à questu, vale à dì s'ellu ci lasciamu arrubbari a nostra energia è ancu scrivite negativamente, o s'ellu ùn ghjudichemu micca tuttu è ùn ne ùn vi implicate micca in tuttu. Assorbemu solu u missaghju currispundente in noi stessi è quali sentimenti dopu legittimu in a nostra propria mente dipende interamente da noi stessi. In ultimamente, era qualcosa chì aghju avutu à amparà in l'ultimi anni. Per via di u mo travagliu in "Tuttu hè energia", ùn sò micca solu capace di cunnosce e persone chì si trattanu cù assai amore è chì in seguitu cummentanu ancu cù amore, ma ancu e persone (ancu s'ellu ci era / sò solu pochi in totale) quale Certi di i cumenti eranu abbastanza disprezzanti è odiosi (qui ùn sò micca riferitu à a critica, chì hè assai preziosa per via, ma à cumenti puramente disprezzanti).

Per via di a nostra propria mente, sempre dipende di ogni persona cumu si tratta di e circustanze currispundenti, s'ellu si permettenu di esse arrubatu di a so energia o micca, s'ellu hè negativu o ancu pusitivu, perchè simu i diseggiani di a nostra vita. .!!

Qualchi anni fà, qualcunu hà scrittu chì e persone chì rapprisentanu "visioni spirituali" sò stati brusgiati in u passatu in u passatu perchè eranu idee cusì irrealistiche (senza scherzu, mi possu sempre ricurdà chì finu à questu ghjornu, cusì l'energia trasmessa hè sempre sempre. presente in mè, energia cullucata in a forma di una memoria, ancu s'è aghju trattatu in modu diversu avà), o qualchì volta qualcunu cummenta cù "chì sciocchezza", o recentemente qualcunu m'accusava di a mo sola intenzione hè di purtà a ghjente per escludiri questu. situ web. Certu, in i primi anni, certi di sti cumenti m'hà colpitu duramente è soprattuttu in u 2016 - un tempu quandu era assai depressu per via di una rupture è ùn mi sentia micca bè - i cumenti m'hà colpitu particularmente dura (ùn era micca in... u putere di u mo amori stessu è lasciate chì tali cumenti mi ferite).

Semu ciò chì pensemu. Tuttu ciò chì simu nasce da i nostri pinsamenti. Formemu u mondu cù i nostri pinsamenti. – Buddha..!!

Ma questu hè cambiatu assai avà è mi lasciò arrubbari di a mo energia solu in i casi più rari - almenu in tali situazioni. Di sicuru, questu succede sempre, ma in fondu solu assai raramente. È quandu succede, pruvate à riflette nantu à a mo reazione dopu è mette in discussione u mo umore disarmoniu / backlash. In ultimamente, questu hè un fenomenu chì hè assai presente in u mondu d'oghje è ci piace à participà à cumenti disarmoniosi. Ma à a fine di u ghjornu, a nostra reazione disarmonica riflette solu u nostru sbilanciamentu attuale. Invece di permette di esse arrubbatu di a vostra propria energia o ancu di a vostra propria pace, a mente è a calma seria necessaria. Pò esse assai pruduttivu s'ellu ricunnoscemu a nostra propria incoerenza interna è poi turnemu a nostra attenzione à altre cose, perchè à a fine di u ghjornu, i pinsamenti è i sentimenti negativi anu sempre una influenza disruptive in tuttu u nostru sistema di mente / corpu / spiritu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment