≡ Menu
haben

"Ùn pudete micca solu desiderate una vita megliu. Avete da esce è creà ellu stessu ". Questa citazione speciale cuntene assai verità è rende chjaru chì una vita megliu, più armoniosa o ancu più riescita ùn hè micca solu per noi, ma hè assai più u risultatu di e nostre azzioni. Di sicuru, pudete desiderate una vita megliu o sognu di una situazione di vita diversa, questu hè fora di quistione. In questu cuntestu, i sogni ponu ancu esse assai inspiratori è ci danu impulsu / putere. Tuttavia, unu deve esse cuscenti chì una vita megliu di solitu si manifesta solu quandu a creamu noi stessi.

Crea una nova vita attraversu l'azzione attiva

Crea una nova vita attraversu l'azzione attivaGrazie à i nostri putenzi intellettuale, un prughjettu currispundente pò ancu esse realizatu. Avemu l'omu pò lascià e novi circustanze di a vita diventanu manifestati noi stessi è dunque creanu una vita chì currisponde à e nostre idee (questu hè di solitu pussibule, ma circustanze di vita troppu precarie ponu impedisce un "effettu", ma l'eccezzioni cunfirmanu a regula, cum'è sapemu). Questu hè pussibule cù l'aiutu di a nostra propria mente è i putenzi mentali assuciati cun ella. In questu modu, pudemu imaginà scenarii currispundenti è dopu travaglià nantu à a so realizazione. Per quessa, ogni invenzione, o megliu ogni circustanza creata, hè un pruduttu spirituale. Tuttu ciò chì a ghjente hà sperimentatu, sentitu o ancu creatu in a so vita hè vinutu solu da u so propiu spiritu. In listessu modu, questu articulu hè solu un pruduttu di a mo propria imaginazione mentale (ogni frase hè stata prima cuncipita è dopu manifestata da "typing" à u teclatu). In u vostru mondu, l'articulu o leghje l'articulu seria ancu un pruduttu di a vostra mente. Avete sceltu di leghje per queste linee è avete pussutu espansione u vostru statu di cuscenza cù l'esperienza di leghje stu articulu. Tutti i sentimenti è i pinsamenti chì sò attivati ​​in u sò ancu un pruduttu di a vostra mente.Vidite è leghje l'articulu in voi, in o cù a vostra mente. In ultimamente, tuttu u mondu percepibile esternu hè una projezzione immateriale / mentale di u vostru propiu statu di cuscenza. Tuttu ciò chì percepite hè energia chì vibra à una frequenza currispondente. Hè in u so core un mondu puramente energeticu (energia, infurmazione è u mondu basatu in freccia) chì à u turnu hè datu forma da u spiritu creatore intelligente (a materia hè energia condensata). In ultimamente, pudemu dirighjenu sta energia. In u listessu modu, pudemu ancu aduprà a nostra propria energia mentale per fà cambiamenti in a nostra vita.

Ùn cuncentrate micca tutte e vostre energie à luttà contra l'anzianu, ma à furmà u novu. - Socrate

L'energia seguita sempre a nostra propria attenzione. Ciò chì ci focalizemu cresce è piglia forma. Una vita megliu, dunque, si manifesta solu quandu dirigemu a nostra propria attenzione à creà una vita megliu. Invece di sunnià constantemente, hè dunque impurtante d'utilizà i so putenzi creativi in ​​e strutture attuali (agisce in l'ora). Quandu sognu di un futuru megliu, ùn vivemu micca mentalmente in l'oghje, ma restamu in un futuru mentale autocreatu.

U successu hà trè lettere: DO. - Johann Wolfgang von Goethe..!!

Ma hè in l'oghje, in u presente sempre in espansione, chì u cambiamentu pò esse fattu (mentre si sogna à ghjornu, si perde l'occasione di cambià a so vita in questi mumenti). Duvemu dunque agisce in u presente è attivamente "travaglià" per creà una vita megliu. "Avemu da" creà una vita currispundenti noi stessi è manifestallu per mezu di e nostre azzioni. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment