≡ Menu

In u cursu di a so vita, ogni persona s'hè dumandatu ciò chì Diu hè o ciò chì Diu puderia esse, s'ellu esiste ancu un suppostu Diu è ciò chì a creazione in tuttu hè tutta. In ultimamente, ci era assai pochi di persone chì venenu à una cunniscenza di sè stessu in questu cuntestu, almenu era u casu in u passatu. Dapoi u 2012 è l'associu, novu cuminciatu ciculu cosmicu (iniziu di l'Età di Aquarius, l'annu platonicu, - 21.12.2012/XNUMX/XNUMX), sta circustanza hà cambiatu drasticamente. Sempre più persone sperimentanu un risvegliu spirituale, diventanu più sensibili, si trattanu di a so propria causa radica è acquistenu una autodidatta, una cunniscenza di sè stessu. Fendu cusì, parechje persone ricunnosce ancu ciò chì Diu hè veramente veramente, perchè noi stessi rapprisentanu una maghjina di una cunvergenza divina, un terrenu primariu divinu è creanu a nostra propria realità, a nostra vita cù l'aiutu di e nostre capacità intellettuale / creativa.

Tu sì Diu, un putente creatore

Diu - Tutta l'esistenzaÀ a fine di u ghjornu, pare ancu chì tuttu ciò chì esiste hè Diu. Tutta l'esistenza hè in ultimamente una espressione di Diu, di u populu, di l'animali, di a vegetazione, di a natura, di l'universu, tuttu ciò chì pudete ancu imaginà hè una maghjina di un spiritu criativu omnipresente, una cuscenza gigantesca, quasi sfuggente chì a nostra dà forma. à l'universu materiale è hè u mutivu di tutta a vita. Per quessa, a cuscenza hè ancu u nostru terrenu primariu è parallella à ellu ancu a più alta autorità in l'esistenza, un spiritu infinitu, eternamente in espansione, chì si sviluppa in tutti i livelli di l'esistenza è cusì si sperimenta continuamente. In questu sensu, ogni esse umanu hè ancu una espressione di a cuscenza, usa u so propiu spiritu per scopre a so propria vita è pò aduprà stu putere illimitatu per creà o ancu distrughje a vita. A cuscenza divide, individualizeghja, creendu un mondu pienu di miccanismi unichi è individuali. L'omu usa u so propiu putenziale divinu, i so putenzi mentali per creà / furmà a so propria vita. Per quessa, tutta a vita hè ancu un pruduttu di a so imaginazione mentale, un pruduttu di a cuscenza. Tuttu ciò chì avete mai fattu, sentitu, sperimentatu, creatu, sperimentatu in a vostra vita hè basatu solu nantu à u vostru putere mentale. In listessu modu, ogni invenzione esiste prima in forma di pensamentu. E persone chì avianu certi pinsamenti, e persone chì avianu una idea di un pruduttu currispundenti è poi rializate sti pinsamenti cù l'aiutu di a so propria forza di vuluntà.

Tutta a vita hè ultimamente un pruduttu di a so imaginazione mentale. Una prughjezzione immateriale di u so propiu statu di cuscenza..!!

Attaccavanu à u so sognu, à i so pinsamenti, bundlevanu a so energia, cuncintrau nantu à a so realizazione è cusì creanu novi rializazioni. Hè esattamente cumu u vostru primu basgiu, per esempiu, hè statu prima in i vostri pinsamenti. Per esempiu, erate in amore, imaginate basgià a persona in quistione è dopu realizatu u pensamentu fendu l'azzione. Avete pigliatu u curaghju è basgiate u vostru amante.

cuscenza = creazione

a creazionePer quessa, a cuscenza o a cuscenza è i pinsamenti risultatu da questu sò ancu e forze creatrici in tutta l'esistenza. Senza pinsà nunda ùn pò esse mai creatu, senza cuscenza nisuna vita pò funziunà, è micca solu esse. Tuttu ciò chì esiste hè in ultimamente dovutu à a Cuscenza, un spiritu omnipresente chì individualizeghja, esprime è si sperimenta / si ricrea constantemente, per esempiu, per mezu di l'incarnazione in forma di un umanu. A cosa speciale hè chì Diu o a cuscenza hè sempre esistita. A cuscenza hè sempre esistita è sempre serà. L'universu immateriale ùn hè micca natu da qualcosa, ma hè sempre esistitu è ​​si ricrea constantemente, in l'aspettu negativu è pusitivu, ancu s'è a cuscenza in u so core ùn hà naturali nè parti masculine nè femine, hè spaziale senza tempo + senza polarità. fora di a nostra esistenza dualitaria. U bonu è u male, u negativu è u pusitivu hè dunque solu da a nostra propria valutazione. Ghjudichemu e cose, categurizà cum'è pusitivi o negativi, è cusì cuntinueghjanu à reside in una esistenza dualitaria. Tuttavia, questu ùn cambia micca u fattu chì tù stessu rapprisenta un diu, un esse divinu. L'omu ùn simu micca picculi esseri senza significatu, ma simu creatori putenti chì creanu a nostra propria vita, a nostra propria realità, cù l'aiutu di a nostra imaginazione, cù l'aiutu di a nostra propria cuscenza. Per via di questu, avemu spessu a sensazione chì l'universu gira intornu à noi. Ùn importa micca ciò chì fate in un ghjornu, à a fine di u ghjornu pudete finisce à pusà solu in u vostru locu di novu è dumandassi ciò chì tuttu questu hà da fà cun voi, perchè avete sta sensazione strana di novu, cum'è s'ellu tuttu va bè. gira solu intornu à sè stessu (micca intesu in un sensu narcisista o egoisticu), cum'è s'ellu tuttu serve solu u so sviluppu emutivu + spirituale è u mondu esternu rapprisenta solu un specchiu di u so statu internu.

U nostru propiu spiritu, a nostra propria presenza immateriale ci cunnetta cù tuttu ciò chì esiste, assicura chì i nostri pensieri influenzanu sempre è cambianu u statu cullettivu di cuscenza..!!

In questu cuntestu, questu hè ancu una parte integrante di a vita, di a so vita. Ci vole à dì chì l'universu ùn hè micca solu per voi, ùn avete micca solu creà da sè stessu, ma voi stessu rapprisentanu un universu unicu è cumplessu, un universu chì pò cambià a so direzzione in ogni mumentu. Un universu propiu chì nasce da u stessu spiritu è ​​hè rispunsevule per u fattu chì tuttu hè unu, chì tuttu hè cunnessu in l'esistenza. Pudete sceglie s'ellu vulete creà una vita pusitiva o negativa. Sia per accettà e cose cum'è sò, o per piglià negatività da a vita passata (culpa, etc.).

U più altu putere di vibrazione in l'universu chì un omu pò sperienze per mezu di a so propria cuscenza hè l'amore. A contraparte energèticamente densa di questu seria a paura .. !!

Semu cusì putenti chì pudemu legittimà i teme o ancu l'amore in u nostru spiritu, pudemu sceglie s'ellu ci prosperemu o stà in mudelli di vita rigidi. Pudemu sceglie per noi stessi s'ellu trattemu i nostri cumpagni umani cù amore è rispettu, o s'ellu prughjettamu sentimenti negativi nantu à l'altri populi è creanu disaccordi. Hè sempre benefica quandu creemu una realità in quale l'amore alimenta u nostru statu di cuscenza, l'amore invece di a paura domina a nostra propria mente. In ogni mumentu pudemu fà usu di u più altu putere di vibrazione in l'universu chì pò esse sperimentatu attraversu a cuscenza (amore). Dipende solu da noi stessi, da aduprà u nostru putere di creazione. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment