≡ Menu
Leggi di spiritualità

Ci sò quelli chì sò cunnisciuti cum'è e quattru liggi nativi americani di spiritualità, chì spieganu diversi aspetti di l'esse. Queste liggi vi mostranu u significatu di circustanze impurtanti in a vostra propria vita è clarificanu u fondu di diversi aspetti di a vita. Per quessa, sti liggi spirituali ponu esse assai utili in a vita di ogni ghjornu, perchè spessu ùn pudemu micca vede alcun significatu in certe situazioni di vita è dumandate perchè avemu da passà per una sperienza currispondente. Ch'ella sia scontri sfarente cù e persone, diverse situazioni di vita precarie o ombra o ancu fasi di a vita chì sò ghjunti à a fine, grazia à queste liggi pudete capisce assai circustanze assai megliu.

# 1 A persona chì scuntrà hè quella giusta

A persona chì scuntrà hè u dirittuA prima lege dice chì a persona chì scuntrà in a vostra vita hè u dirittu. In fondu, questu significa chì a persona chì site in questu mumentu, vale à dì a persona chì interagisce cù, hè sempre a persona ghjusta in a vostra vita attuale. Sè vo avete un scontru cù una persona adatta, allura stu cuntattu tene un significatu più prufonda è deve accade cusì. In listessu modu, l'omu riflette sempre u nostru statu di esse. In questu cuntestu, altre persone ci servenu cum'è specchi o maestri. Stanu per qualcosa in questu mumentu è ùn anu micca intrutu in a nostra vita senza una ragione. Nunda succede solu per casu è per quessa ogni scontru umanu o ogni interazzione interpersonale tene un significatu più profundo. Ogni persona chì ci circonda, ogni esse umanu cù quale simu attualmente in cuntattu, hà a so auturizazione currispondente è riflette u nostru statu di esse. Ancu s'è un scontru ùn pare micca spettaculare, unu deve esse cuscenti chì questu scontru tene un significatu più profundo.

Ùn ci sò scontri casuali. Tuttu hà un significatu più prufondu è riflette sempre u nostru statu di esse.. !!

In fondu, sta lege pò ancu esse trasferitu 1: 1 à u mondu animali. I scontri cù l'animali anu sempre un significatu più prufondu è ci ricordanu qualcosa. Cum'è noi umani, l'animali anu un'anima è una cuscenza. Quessi ùn venenu micca in a vostra vita puramente per casu, à u cuntrariu, ogni animali chì scuntrà significa qualcosa, hà un significatu più profundo. A nostra percepzione hà ancu una forte influenza quì. Se una persona, per esempiu, percive un animali speziale, per esempiu una volpe, una volta è una volta in a so vita (in qualunque cuntestu), allura a volpe ferma qualcosa. Tandu indica indirettamente qualcosa o significa un principiu speciale. Incidentally, scontri cù a natura (dentru a natura) anu ancu un significatu più profundo. Stu principiu pò dunque esse appiicatu à ogni scontru.

# 2 Ciò chì succede hè l'unicu chì puderia avè successu

Leggi di spiritualitàA seconda lege dichjara chì ogni avvenimentu, ogni fase di a vita o tuttu ciò chì succede deve esse esattamente u listessu modu. Tuttu ciò chì succede in a vita di una persona hè destinatu à esse esattamente cum'è hè è ùn ci hè micca un scenariu induve qualcosa altru puderia esse accadutu (differenti timelines à parte) perchè altrimenti qualcosa altru avissi accadutu è avete avutu una circustanza di vita completamente diversa. Ciò chì deve succede succede. Malgradu u nostru arbitru liberu, a vita hè predeterminata. Questu pò sona un pocu paradossale, ma ciò chì sceglite hè ciò chì deve succede. Noi stessi simu i creatori di a nostra propria realtà, vale à dì simu i diseggiani di u nostru propiu destinu è ciò chì succede pò sempre esse tracciatu à a nostra propria mente o à tutte e nostre decisioni è pinsamenti legittimi in a nostra mente. Tuttavia, ciò chì avemu sceltu duverebbe accade, altrimenti ùn saria micca successu. Spessu avemu ancu pinsamenti negativi nantu à u passatu. Ùn pudemu micca chjude cù l'avvenimenti passati è per quessa, tiramu a negatività da qualcosa chì ùn esiste più veramente in quì è avà (solu in i nostri pinsamenti). In questu cuntestu, tendemu à ignurà u fattu chì u passatu esiste solu in a nostra mente. In fondu, però, unu hè sempre in l'oghje, in u prisente, un mumentu eternamente in espansione chì hè sempre esistitu, hè è serà è in questu mumentu tuttu deve esse esattamente cumu hè.

Tuttu ciò chì succede in a vita di una persona deve esse esattamente u listessu modu. Luntanu da u so propiu pianu di l'ànima, a nostra situazione di vita attuale hè u risultatu di tutte e nostre decisioni.. !!

A vita di l'omu ùn puderia micca esse un altru. Ogni decisione chì hè stata presa, ogni avvenimentu sperimentatu, era destinatu à accade cusì è ùn puderia micca accade altrimenti. Tuttu deve esse sempre esattamente cum'è hè è per quessa hè cunsigliu di ùn cuncernate micca di tali pinsamenti o di mette fine à i cunflitti passati per pudè agisce di novu da e strutture attuali.

# 3 Ogni mumentu chì qualcosa principia hè u mumentu ghjustu

Leggi di spiritualitàA terza lege dice chì tuttu in a vita di una persona principia sempre in u mumentu propiu è si face esattamente à u mumentu propiu.. Tuttu ciò chì succede in a vita succede à u mumentu bellu è quandu accettemu chì tuttu succede sempre à u mumentu bellu, allora pudemu vede per noi stessi chì stu mumentu ci prisenta novi pussibulità. E fasi passate di a vita sò finite, ci anu servitu cum'è una preziosa lezione da quale avemu esce più forte dopu (tuttu serve à a nostra prosperità, ancu s'ellu ùn hè qualchì volta ùn hè micca evidenti). Questu hè ancu ligatu à i novi principii, vale à dì novi tappe di a vita chì si apre in ogni mumentu, in ogni locu (u cambiamentu hè omnipresente). Un novu iniziu si faci in ogni mumentu, chì hà ancu à fà cù u fattu chì ogni persona hè in constantemente cambiante è espansione continuamente a so cuscenza (nimu secondu hè cum'è l'altru, cum'è noi l'omu sò in constantemente cambiante. Ancu in questu secondu si cambia. u vostru statu di cuscenza o a vostra vita, per esempiu per via di l'esperienza di leghje stu articulu, è in cunseguenza diventendu una persona diversa.Una persona cù un statu mentale alteratu / allargatu - allargatu cù novi sperienze / informazioni). In più di questu, ciò chì principia in questu mumentu ùn puderia micca avè principiatu prima o dopu. Innò, à u cuntrariu, ci hè ghjuntu à u mumentu propiu è ùn pudia esse accadutu prima o dopu in a nostra vita, altrimenti, prima o dopu, saria accadutu.

U nostru appuntamentu cù a vita hè in u mumentu prisente. È u puntu di scontru hè ghjustu induve simu avà. – Buddha..!!

Spessu avemu ancu a sensazione chì l'avvenimenti o scontri / ligami impurtanti chì sò avà sopra rapprisentanu una fine è chì ùn sò più tempi pusitivi per vene. Ma ogni fine porta sempre cun ellu u novu principiu di qualcosa più grande. Da ogni fine emerge qualcosa completamente novu è quandu ricunnoscemu, percivemu è ancu accettà questu, allora pudemu creà qualcosa completamente novu da questa opportunità. Possibile ancu qualcosa chì ci permette di avanzà in a vita. Qualcosa chì hè di grande impurtanza per u nostru sviluppu spirituale.

# 4 Ciò chì hè finitu hè finitu

Ciò chì hè finitu hè finituA Quarta Legge dichjara chì ciò chì hè finitu hè ancu finitu è ​​per quessa ùn tornerà micca. Sta lege ligami fermamente cù i precedenti (ancu se tutte e lege sò assai cumplementarii) è in fondu significa chì duvemu accettà cumplettamente u nostru passatu. Hè mpurtanti micca di dolu per u passatu (almenu micca per troppu longu, o avemu da rompe). Altrimenti, puderia accade chì vi perde in u vostru propiu passatu mentale è soffre sempre di più. Stu dulore poi paraliza a nostra mente è ci fa perdiri sempre più è perde a chance di creà una nova vita in u presente. Un deve cunsiderà cunflitti / avvenimenti passati solu cum'è avvenimenti istruttivi chì permettenu avà di avanzà in a vita. Situazioni chì ultimamente hà purtatu à pudè sviluppà sè stessu. Mumenti chì, cum'è ogni scontru in a vita, serve solu u nostru sviluppu stessu è ci hà fattu cuscenza di a nostra mancanza d'amore di sè stessu o di a nostra mancanza di equilibriu mentale. Di sicuru, u dulore hè impurtante è face parte di a nostra esistenza umana, senza dubbitu. Tuttavia, qualcosa di grande pò emerge da circustanze oscure. In listessu modu, e situazioni currispundenti sò inevitabbili, soprattuttu quand'elli nascenu da u nostru sbilanciamentu internu, perchè sti circustanze sò (almenu di solitu), u risultatu di a nostra propria mancanza di divinità (tandu ùn simu micca in u putere di u nostru amori di sè stessu è campà u nostru. divinità micca da). Se tali situazioni ùn sò micca accaduti, allora avemu da esse cuscenti, almenu micca à questu puntu, di i nostri sbilanciamenti mentali.

Amparate à lascià andà, questu hè a chjave per a felicità. – Buddha..!!

Hè per quessa chì hè impurtante di abbandunà e situazioni d'ombra (chì qualcosa sia cum'è hè), ancu dopu chì u tempu hè passatu, invece di stà in l'umore depressivu per anni (di sicuru, questu hè spessu più faciule di dì chè di fà, ma questu a pussibilità hè permanente). Lascià hè una parte integrante di a nostra vita è ci saranu sempre situazioni è mumenti quandu duvemu lascià qualcosa. Perchè ciò chì hè finitu hè appena finitu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment