≡ Menu
soli

Cume l'umanità si trova in un prucessu cumpletu di svegliu, ricunnosce più è più strutture chì sò scuri o energicamente pesanti in natura. Una di queste circustanze riguarda principalmente l'oscurità di i nostri celi. In questu sensu, u nostru clima hè statu influenzatu artificialmente da a geoingenieria per decennii, vale à dìTempeste, terrimoti, eruzioni vulcaniche è, sopratuttu, tappetti scuri di nuvuli sò deliberatamente creati per impastà u nostru spiritu. Ùn deve esse più un sicretu chì l'intervenzioni di freccia forte ponu cambià significativamente u clima. Di sicuru, ancu s'è u tema hè sempre assai risu o parlatu in a sucità, ci hè avà più di innumerevoli evidenza, fatti, rapporti è rivelazioni riguardanti a generazione di u clima artificiale. Certi paesi praticanu ancu cunsciente influenzà u clima, per esempiu per pruduce a pioggia.

L'oscurità di i nostri celi

L'oscurità di i nostri celiIn Dubai, per esempiu, a pupulazione hè infurmata nantu à intervenzioni climatichi cuscenti per pruduce a pioggia durante i periodi longu secchi. Sustanze cum'è ioduru d'argentu sò spruzzate in l'atmosfera, pruvucannu a condensazione di nuvola. Questu contru à i periodi secchi. Ebbè, in e nostre regioni europee è in particulare in l'Europa Centrale, tappetti scuri di nuvole sò generati quasi ogni ghjornu. Tuttu sta cosa succede per parechje ragioni. Da una banda, questu hè destinatu à espose à e persone à sustanzi stressanti supplementari o chì causanu malati, da l'altra banda, hè destinatu à scaccià a natura fora di l'equilibriu è, in fine, i tappeti scuri di i nuvuli servinu principalmente per prumove l'umore poveru. S'ellu si sente cum'è scuru tuttu l'annu è avemu appena un sole visibile, allora chì pò avè un grande impattu nantu à u vostru umore. In questu cuntestu, ùn hè micca naturali chì u celu in Germania, per esempiu, hè pienu di nuvole scure quasi ogni ghjornu. Ancu s'ellu ùn si pò micca parlà di nuvole scure, sò tappeti chimichi grisgi cumpleti chì currenu à traversu i nostri celi. Intantu, l'ochju per questi tappeti nuvola creati artificialmente hè ancu diventatu più forte. Pensu chì a maiò parte di voi vi sentite u stessu modu, vale à dì chì sarete capaci di ricunnosce immediatamente i tappeti nuvole innaturali. Ebbè, in fine, hè stupente quantu l'influenza di u clima attuale hà avanzatu. Avemu avutu 3-4 timpeste quist'annu, alcuni di elli durante i ghjorni assai freschi. Questu hè esattamente cumu i tornati sò stati sempre più avvistati in Germania in l'ultimi anni. E poi ci hè assai tempu di tempesta è, sopratuttu, cundizioni climatichi scuri quasi ogni ghjornu.

Perchè u sole hè cusì impurtante per noi

Perchè u sole hè cusì impurtante per noiEbbè, à a fine di u ghjornu, tutti sapemu chì sintimu spiciale quandu ùn ci hè pocu nuvola in u celu è ogni regione hè illuminata da u sole. Ch'ella sia in l'invernu o in l'estiu, vale à dì ch'ella sia in temperature più fresche o ancu più calde, ci sentimu subitu invigorati, attivi è sperimentà un aumentu di u nostru propiu umore. U sole hè incredibbilmente impurtante per a nostra propria prosperità. Micca solu stimula a pruduzzione ben cunnisciuta di vitamina D o calma tuttu u nostru sistema cardiovascular, ma a so influenza hè ancu più profonda. I raghji di u sole inspiranu u nostru sistema energeticu, vale à dì chì u liberanu da vechji carichi o frequenze pisanti è, d'altra banda, furniscenu energia preziosa. À questu puntu, mi piacerebbe ancu sparte una sezione incredibbilmente preziosa da u situ 8 pilastri di salute citazione:

"I vincitori di u Premiu Nobel David Bohm e Albert Szent-Giörgi dicenu chì "a materia hè luce congelata" è "tutta l'energia chì mettemu in i nostri corpi vene solu da u sole". (...) Ciò chì riduce a radiazione solare riduce ancu l'energia assorbibile, vitale è pruvucarà e malatie causate da una mancanza di luce! "In fondu, l'alimentu hè tuttu solu lume in una forma solida. Tutta a materia - cumpresa a pianta, l'animali è l'organisimu umanu - guarda a luce di u sole cù i so fotoni è frequenze. Tutte e cellule sò ultimamente custruite da a luce naturale di u sole, sò nutrite, mantenite è cuntrullate da a luce perchè a luce cuntene tutti l'impulsi è e frequenze di vita. Avemu bisognu di l'infurmazioni luminose cuntenute in sustanzi fisichi (per esempiu in l'alimentariu).

Perchè a luce propria è abbastanza hè cusì imperativa, i criaturi più evoluti anu parechje modi per assorbirla. Avemu da cunsumà nutrimentu ligeru attraversu l'ochji è a pelle à u stessu tempu per stà vivu. Ma l'alimenti solidi sò ancu necessarii. In modu strettu, pigliamu a luce attraversu a catena alimentaria cum'è a parte più impurtante di a nutrizione. Per quessa, tutti l'alimenti necessitanu assai luce di u sole senza alterazione, chì emettenu cum'è biofotoni in l'alimentariu è cusì rinfurzà è cuntrullà l'organismu cunsumante. Hè essenziale per a salute di a cellula per espose regularmente u corpu tutale à a luce di u sole, ancu quandu u celu hè chjusu. L'energia solare hè almacenata in e cellule. Sicondu u prufessore biofisicu Doctor Fritz Albert Popp, l'omu ùn sò micca mangiatori di carne o vegetariani, ma principalmente mammiferi ligeri. Quantu più u nostru alimentu hè fattu direttamente da a luce (alimentu vegetale) o almacena l'energia luminosa per via di u tanning, u più faciule hè per noi di assorbe u putere di a luce cuntenuta. In fondu, l'alimentu solidu hè custituitu da fotoni di u sole è frequenze di luce chì sò almacenati in sustanzi vegetali è animali - soprattuttu in u nucleu cellulare. Qualchese chì riduce a luce di u sole o a gamma completa di frequenze - per esempiu, u cumpunente UV di u sole - riduce a proporzione di fotoni è frequenze di luce. 

A luce di u sole guarisce! A luce di u sole hè un 'arcanum' = panacea secreta (...) A luce di u sole cù i so quanta di luce è frequenze furnisce tutta l'energia vitale è regulatoria = nutrimentu vitale per u corpu è l'anima; questu permette à l'organismu di auto-regularità, immunizà è guarì; questu impedisce e malatie di stile di vita. A luce di u sole cuntrola centinaie di funzioni di u corpu. A luce di u sole hè stata aduprata per scopi curativi da i tempi antichi. A cunniscenza di u so putere curativu hè empirica è innegabile! "

Ebbè, hè più chè impurtante chì ci esponemu assai à u sole. Siccomu questu hè massivamente impeditu in i nostri rigioni, hè cunsigliu di supplementà a vitamina D3 dissoluta in l'oliu durante questi tempi, è per l'altra banda, se pussibule, duvemu viaghjà assai à i lochi assolellati. I ghjorni chì u sole ùn hè micca solu ammucciatu da tappetti scuri di nuvole, ma piuttostu ci appare in tuttu u so splendore, duvemu gode di tali ghjorni è esse espunutu à u sole per ore à tempu (In i ghjorni cù alte temperature, ci vole di sicuru a cura di a nostra pelle). Hè di a massima impurtanza chì ci esponemu à u sole, soprattuttu in questi tempi quandu tuttu prova di mantene a nostra mente depressu. Ebbè, in fine, ùn duvemu micca ignurà u fattu chì sti tempi sò in u prucessu di dissolve. Semu in l'ultimi respiru di u vechju mondu è hè solu una questione di tempu prima chì micca solu l'estensione tutale di e circustanze pertinenti hè revelatu à tutti noi, ma ancu avemu a transizione in un mondu d'oru. Hè imparable. È finu à quì, pudemu ancu travaglià nantu à e nostre cumpetenze più basiche è possibbilmente amparà cumu trasfurmà e cundizioni climatichi currispondenti usendu a nostra mente sola. Comu dissi, tuttu hè pussibule. Tuttu u Creatore stessu hè tuttu cambiabile. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Laura 3. Ottobre 2022, 9: 28

      Bonghjornu! Aghju scupertu chì ci hè un mondu chì hè un multiversu, chì a ghjente hè una forma d'energia chì piglia forma à vuluntà. Ci hè un mondu custruitu induve u sole hè artificiale, è ancu l'alimentariu è tuttu u restu! Pudete pensà à questu cum'è un ghjocu di computer. Ci sò parechji chì sò influenzati cum'è CHESS PIECES. Ciò chì mi pare u peghju hè chì a ghjente hè cuncipita in laboratori. Ùn vogliu micca cunvince à nimu, ma simu influenzati da idioti chì ùn anu micca influenza in l'intelligenza, l'amore, l'empatia !

      rispondi
    Laura 3. Ottobre 2022, 9: 28

    Bonghjornu! Aghju scupertu chì ci hè un mondu chì hè un multiversu, chì a ghjente hè una forma d'energia chì piglia forma à vuluntà. Ci hè un mondu custruitu induve u sole hè artificiale, è ancu l'alimentariu è tuttu u restu! Pudete pensà à questu cum'è un ghjocu di computer. Ci sò parechji chì sò influenzati cum'è CHESS PIECES. Ciò chì mi pare u peghju hè chì a ghjente hè cuncipita in laboratori. Ùn vogliu micca cunvince à nimu, ma simu influenzati da idioti chì ùn anu micca influenza in l'intelligenza, l'amore, l'empatia !

    rispondi