≡ Menu
A credenza

L'umanità hè attualmente à un crucivia. Ci hè un gran numaru di persone chì trattanu di più in più cù a so propria vera fonti è, in u risultatu, guadagnanu una cunnessione più grande cù u so santu prufondu ghjornu per ghjornu. U focu principalu hè di diventà cuscenza di l'impurtanza di a so propria esistenza. Parechje capiscenu chì sò più cà solu un aspettu materialeCustituitu di carne è sangue o ancu di un pezzu di polvera senza significatu in un universu in espansione sempre. A più profonda penetremu in u nostru veru terrenu primariu inseme cù tutte e so strutture magiche, e capacità più gigantesche cristallizzanu, chì à u turnu rapprisentanu un aspettu fundamentale di un esse umanu cumplettamente svegliatu, vale à dì l'abilità di u Diu-omu.

Tuttu hè pussibule

Tuttu hè pussibuleIndipendentemente da a pussibilità di l'immortalità fisica, un statu eternamente ghjovanu, l'usu di capacità telekinetiche per spustà tutti l'uggetti (indipendentemente da u pesu), a creazione diretta o influenza di elementi o ancu un influenze / redesign generale di scenarii interi in un mumentu, a priscinniri di tutte queste pussibulità allora dispunibuli per noi, u nostru putere di manifestazione più pronunzianu hè in primu pianu. Pudemu allora funziunà cum'è creatori ascendenti è ancu in a realtà (a nostra realtà onnicomprensiva) per cambià tuttu. E fruntiere o piuttostu limitazioni è limitazioni esistenu sò allora alzate. Vulete esse à l'altra punta di u mondu in un battitu d'ochju, allora puderà fà questu subitu attraversu a teleportazione materiale / spirituale. Ebbè, ognunu hà u dirittu di sti putenzi creativi impressiunanti. À a fine di l'incarnazione finale, in quale avemu ammaistratu di novu è sò sussegwentemente ancorati in un statu estremamente ligeru o vibrante / pienu di luce, un statu in quale u nostru corpu di luce hè sviluppatu à u massimu è avà cum'è un carru di tronu / veìculu interstellare pudemu esercite permanentemente Viaghji o cumpetenze adattati sò dispunibuli, entreremu di novu in un livellu criativu in quale pudemu travaglià permanentemente miraculi cum'è Cristu hà fattu una volta. Comu dissi, ùn ci hè veramente più limiti. Ebbè, prima di pudè ricuperà queste cumpetenze, avemu bisognu di riapprentà una cumpetenza fundamentale, à dì u putere di crede. Dentru a Matrix Civilization, assai persone anu scurdatu di cumu operare in stati senza limiti. Dighjà fiasca perchè ùn pudete mancu imaginà certe cose cum'è l'immortalità fisica, vale à dì chì ùn avete micca crede in questu, perchè sì chjusu / rifiutate in larga misura per via di u spiritu di u sistema, qualchì volta fora di u fattu chì allora ùn avete micca a capacità per voi stessu di pudè imaginà pussibuli capacità magiche in u primu locu, perchè pare micca impussibile per sè stessu (vale à dì di vede si applicà tali cumpetenze, una tale idea li pare ridicula). È hè per quessa ch'ella diventa impussibile per sè stessu, perchè si mantene stu potenziale inattivu in u so propiu campu per una mancanza di fede (I campi divini ùn anu micca effettu, perchè u stessu spiritu hè assai più ligatu à e liggi terrestri è pussibulità.).

L'incredibile putere di crede

L'incredibile putere di credeAllora, a credenza hè un cumpunente fundamentale per a manifestazione di circustanze desiderate o ancu indeserate. E cose chì à u turnu currispondenu à e nostre credenze è cunvinzioni sperimentanu continuamente una manifestazione fundamentale in a nostra propria realtà. U più forte avemu cridutu in qualcosa o più forte chì simu cunvinti di qualcosa, inseme cù u cambiamentu di u nostru focusu nantu à a cosa chì credemu, u più forte attraemu a circustanza currispondente in a nostra vita per via di risonanza. Ancu i picculi credenze, per esempiu a credenza chì apparisce subitu / si forma in a mente chì duverebbe esse tempeste a settimana prossima o chì succederà, ponu inizià una tempesta. A vostra propria mente pò solu influenzà è creà tutte e circustanze. Spessu ci sò innumerevoli credenze ancorate in noi chì, in modu cuscente o inconsciente, manifestanu circustanze diverse ogni ghjornu, per quessa chì ci piace ancu parlà di a riprogrammazione di a nostra mente, in quale integremu novi credenze è, à u stessu tempu, pesanti. credenze ("Tendenu à ammalassi facilmente" o "Staraghju solu") pulì. I più grandi, sacri, significativi è circustanze divine, stati è capacità chì credemu da u fondu di i nostri cori (cun piena cunvinzione, carica di tuttu u nostru amore), più a nostra vita s'adattarà à queste idee divine cù u tempu. Comu l'aghju dettu, ùn hè micca per nunda chì si dice chì a fede pò spustà e muntagne, in u sensu più veru di a parolla chì hè vera, soprattuttu chì un essendu cumplettamente ascendutu puderia veramente move muntagne cù u putere di u pensamentu.

Ùn lasciate micca a vostra fede infiltrate

Hè ancu scrittu in l'Scritture chì sè vo vulete riceve qualcosa, sentite cum'è chì Diu hà digià datu à voi è vi riceverete. Ancu quì, sicuru, a fede hè torna decisiva, vale à dì chì avemu prima di tuttu crede in stu principiu di accettazione 100% è sapemu chì funziona (a vita in u desideriu compie). È in fine pudemu dunque creà tuttu per via di a fede. In questu ghjornu è età, hè diventatu sempre più impurtante chì avemu principiatu à crede in circustanze alta vibrazione. Di sicuru chì ùn hè micca ciò chì vulemu, duvemu crede in a guerra, in a bughjura, in a malatia, u soffrenu, a mancanza è i prublemi, per pudè cuntinuà à mantene u listessu mondu vivu (duvemu stà in a vibrazione di a paura). Ma sta fasi hè per finisce, perchè a persona chì hè diventata di più in più sveglia ampara à cambià a so fede o ampara à crede in circustanze divine. Cusì hè cù a manifestazione di una età di paradisu. Cumu hè chì u paradisu hà da vultà s'ellu ùn ci crede nè mancu dubiti ? Cumu un mondu d'oru pò vultà si crede in a vittoria vinuta di una elite. Fendu cusì, pudemu cambià e nostre credenze in cunseguenza da una seconda à l'altru, chì prumove automaticamente a manifestazione di una nova realità. Allora andemu attenti in a vita di ogni ghjornu è, per esempiu, nutà tutte e credenze di carica / negativu, prima per piglià a cuscenza di elli è in segundu per rimpiazzà cù credenze novi o assai più curative. Hè u tempu di travaglià nantu à a furmazione o u ritornu di u mondu santu. A nostra fede sola pò fà torna un mondu divinu. Solu a vostra credenza in questu.

Ma bè, prima di finisce l'articulu, vogliu signalà una volta di più chì pudete truvà ancu u cuntenutu in forma di un articulu chì leghje nant'à u mo canali Youtube, Spotify è Soundcloud. U video hè incrustatu quì sottu, è i ligami à a versione audio sò quì sottu:

Soundcloud: https://soundcloud.com/allesistenergie
Spotify: https://open.spotify.com/episode/4UrQeRJtgnDdHImMVOra3W

Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment