≡ Menu
soli

Semu attualmente nantu à a strada diretta versu l'estiu in u ciculu annuale. A primavera hè quasi finita è u sole brilla o visibile in a maiò parte di e nostre regioni. Di sicuru, questu ùn hè micca u casu ogni ghjornu è i celi scuri di geoingenieria sò sempre assai cumuni (questu invernu è a primavera in particulare sò stati assai affettati), ma simu attualmente in un locu estremamente assulanatu è ancu una fase di temperatura più calda hè accaduta. Per quessa, ci hè un grande potenziale di guariscenza per tutti noi, perchè u sole stessu ci dà una di l'energie più naturali o frequenze primali di tutti.

U spettru di frequenze primali dispunibuli per noi

guariscenza di a naturaIn questu cuntestu, ci sò ancu diverse frequenze primali naturali per mezu di quale pudemu esse esposti à e circustanze più curative di tutti. Sia, per esempiu, u caminu di ogni ghjornu à traversu u boscu, attraversu quale ùn solu inhale vivaci è, sopratuttu, l'aria più naturali, ma ancu assorbe tuttu u spettru di u boscu direttamente in noi. Sia l'ingaghjamentu di ogni ghjornu di l'alimentu curativi, in questu casu, e piante medicinali coltu direttamente da a natura, radiche medicinali, sementi, fiori, resina d'arburu, bacche è altri cumpunenti urigginati direttamente da a natura (unu assorbe l'infurmazioni più naturali direttamente - freccia primaria - a furesta entra direttamente in u nostru sistema. A parolla salvezza, vale à dì guariscenza / santità, hè digià ancorata solu in a parolla pianta medicinale, chì ci mostra a so energia speciale.). Per d 'altra banda, beie l'acqua di surgente o l'acqua rivitalizata rapprisenta una fonte di l'energia più pura per noi, per mezu di quale ci nutremu cù l'energii più originali è cusì idratemu tuttu u nostru ambiente cellulare è, sopratuttu, elevemu a so frequenza. In ultimamente, fora di un core apertu è una auto-imaghjina armoniosa, sò l'aspetti di a creazione attraversu quale pudemu entre in un statu olisticu di guariscenza. Per esempiu, chì beie a furesta (bevande di piante medicinali), chì assicura chì e vostre cellule, u vostru DNA è ancu u vostru corpu energeticu sò cumpletamente allinati à a naturalezza è l'uriginale. In u risultatu, creamu circustanze esterne chì sò ancu di natura originale è sò dunque basate nantu à a guariscenza (Cum'è dentru, cusì fora - guariscenza interna = guariscenza esterna). Qualchidunu chì si indulge in questa interazzione di frequenze naturali ogni ghjornu, vive un modu di vita vicinu à a natura è hà ancu un statu mentale satisfatu, porta veramente curazione pura à u so sistema tutale.

U putere curativu di l'energia solare

guariscenza di u soleEbbè, questu articulu hè suppostu di u sole in particulare. U sole brilla oghje in e nostre regioni, e tampiratura sò in crescita è avemu l'uppurtunità di indulge in u sole curativu. In u risultatu, assorbemu a luce pura direttamente, alimentate e nostre cellule cù l'infurmazioni primarie è assicuratemu chì u nostru corpu energeticu hè allevatu. In questu cuntestu, u sole in astrologia, per esempiu, hè ancu per a nostra essenza. Va in manu cù u nostru veru esse o cù u nostru esse uriginale è dissolve ancu l'ombra scura (energie pisanti) da u nostru campu. Per quessa, l'esposizione diretta prolongata à u sole ùn solu purifica u nostru corpu energeticu, aumenta u spinu di u nostru corpu di luce, ma ancu parla à a nostra essenza. Hè in ultimamente un spettru primariu di frequenze chì ghjunghje à noi. Spessu si parla ancu di u spettru di freccia più naturali di tutti. Sò quanta di luce o fotoni, l'energia luminosa più pura chì entra direttamente in u nostru sistema è stimulanu assai prucessi biochimichi benifichi. In ultimamente, questa hè una forma di energia chì alimenta u nostru corpu energeticu è pò ancu riparà cumplettamente i nostri filamenti di DNA (di sicuru, s'è i fattori aforementioned sò dinù in armunia).

Biofotoni è energia luminosa

Guarigione attraversu l'acqua di fonte

Hè per quessa chì hè cusì preziosa per cunsumà e piante medicinali, perchè e piante medicinali sò assai arricchite cù biofotoni curativi, chì à u turnu sò diventati manifestati per l'esposizione à u sole. In questu modu pigliamu in a luce chì hè diventata manifesta o luce di pianta. In questu sensu, ci vole ancu dì chì e nostre cellule stesse emettenu luce. A più sana è più ghjovanu e nostre cellule sò o più a nostra mente, u corpu è u sistema di l'ànima hè in armunia, più forte a radiazione naturale di e nostre cellule. In ultimamente, dunque, hè fundamentale chì indulgemu in un modu di vita naturali. A situazione hè simile, per esempiu, cù l'aria rivitalizzata, l'acqua di fonte o piuttostu l'acqua revitalizzata, chì hè ancu ricca in energia luminosa almacenata (biofotoni) hè è cusì dà à u nostru corpu energeticu una energia di guariscenza. Di sicuru, duvemu evità queste cose è in relazione à u sole in particulare, ci hè ancu suggeritu chì duvemu pruteggiri da ellu cù una crema solare (chì, in più, riduce assai l'assorbimentu di l'energia luminosa naturale è ingeremu chimichi tossichi.) o ci sò avà cunsiglii, per esempiu per ùn indulge in u sole di meziornu o per riduce in generale u sole. Di sicuru ùn duvemu micca esse brusgiati (quì ci sò ancu alternative naturali di crema, per esempiu cunsistenti di aloe vera), ma stà in u sole hè unu di i modi più sèmplice per arricchisce u vostru propiu ambiente di cellula è, sopratuttu, u vostru propiu corpu di energia cù l'energia luminosa più pura, 1: 1 cum'è era digià praticatu in i tempi antichi (Parola chjave: terapia di u sole). Ebbè, infine, vogliu indicà una sezione più antica di testu da u mo archiviu chì trattava di u putere curativu di u sole:

"I vincitori di u Premiu Nobel David Bohm e Albert Szent-Giörgi dicenu chì "a materia hè luce congelata" è "tutta l'energia chì mettemu in i nostri corpi vene solu da u sole". (...) Ciò chì riduce a radiazione solare riduce ancu l'energia assorbibile, vitale è pruvucarà e malatie causate da una mancanza di luce! "In fondu, l'alimentu hè tuttu solu lume in una forma solida. Tutta a materia - cumpresa a pianta, l'animali è l'organisimu umanu - guarda a luce di u sole cù i so fotoni è frequenze. Tutte e cellule sò ultimamente custruite da a luce naturale di u sole, sò nutrite, mantenite è cuntrullate da a luce perchè a luce cuntene tutti l'impulsi è e frequenze di vita. Avemu bisognu di l'infurmazioni luminose cuntenute in sustanzi fisichi (per esempiu in l'alimentariu).

Perchè a luce propria è abbastanza hè cusì imperativa, i criaturi più evoluti anu parechje modi per assorbirla. Avemu da cunsumà nutrimentu ligeru attraversu l'ochji è a pelle à u stessu tempu per stà vivu. Ma l'alimenti solidi sò ancu necessarii. In modu strettu, pigliamu a luce attraversu a catena alimentaria cum'è a parte più impurtante di a nutrizione. Per quessa, tutti l'alimenti necessitanu assai luce di u sole senza alterazione, chì emettenu cum'è biofotoni in l'alimentariu è cusì rinfurzà è cuntrullà l'organismu cunsumante. Hè essenziale per a salute di a cellula per espose regularmente u corpu tutale à a luce di u sole, ancu quandu u celu hè chjusu. L'energia solare hè almacenata in e cellule. Sicondu u prufessore biofisicu Doctor Fritz Albert Popp, l'omu ùn sò micca mangiatori di carne o vegetariani, ma principalmente mammiferi ligeri. Quantu più u nostru alimentu hè fattu direttamente da a luce (alimentu vegetale) o almacena l'energia luminosa per via di u tanning, u più faciule hè per noi di assorbe u putere di a luce cuntenuta. In fondu, l'alimentu solidu hè custituitu da fotoni di u sole è frequenze di luce chì sò almacenati in sustanzi vegetali è animali - soprattuttu in u nucleu cellulare. Qualchese chì riduce a luce di u sole o a gamma completa di frequenze - per esempiu, u cumpunente UV di u sole - riduce a proporzione di fotoni è frequenze di luce. 

A luce di u sole guarisce! A luce di u sole hè un 'arcanum' = panacea secreta (...) A luce di u sole cù i so quanta di luce è frequenze furnisce tutta l'energia vitale è regulatoria = nutrimentu vitale per u corpu è l'anima; questu permette à l'organismu di auto-regularità, immunizà è guarì; questu impedisce e malatie di stile di vita. A luce di u sole cuntrola centinaie di funzioni di u corpu. A luce di u sole hè stata aduprata per scopi curativi da i tempi antichi. A cunniscenza di u so putere curativu hè empirica è innegabile! "

Cù questu in mente, gode di l'energii solari attuali. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment