≡ Menu
oliu Pigna

Aghju trattatu stu tema abbastanza spessu in u mo blog. Hè statu ancu mintuatu in parechji video. Tuttavia, continuu à vultà annantu à questu tema, prima perchè e persone novi cuntinueghjanu à visità "Tuttu hè energia", in segundu perchè mi piace à trattà temi cusì impurtanti parechje volte è in terzu perchè ci sò sempre occasioni chì mi facenu fà cusì. ti tenta di rivisite u cuntenutu pertinente.

Hè u velenu di l'oliu di coccu? - L'adopzione ceca di i pinsamenti di l'altri

Hè u velenu di l'oliu di coccu? - L'adopzione ceca di i pinsamenti di l'altriAvà era u casu di novu è si tratta di u video chì hè diventatu publicu "Oliu di coccu è altri errori nutrizionale" in u quale "Prof. Michels" face l'affirmazione chì l'oliu di coccu hè l'alimentu più malsanu di tutti (una pretendenza chì hè pocu comprensibile è luntanu). Dichjarazione troppu generalizata. Chì significa chì l'oliu di coccu, un pruduttu di a natura, saria più dannusu per a salute chè a cola, a salsiccia di fegato o u ghjacciu... ci vole à lascià chì quella o sta dichjarazione si fusse in bocca ?!). Ella dichjara ancu chì l'oliu di coccu stessu hè più malsanu cà u lard. Ebbè, ancu s'ellu l'aghju digià fattu minimamente, in fondu ùn vogliu micca andà in più dettagli nantu à queste dichjarazioni. Ùn vogliu ancu creà un articulu detallatu cunfutendu o ancu criticendu e so dichjarazioni; altri bloggers è YouTubers anu digià fattu abbastanza. Sè vo vulete ancu sapè a mo opinione nantu à questu, possu dì chjaramente. A parti di l'effetti ecologichi catastròfichi chì risultanu da a pruduzzione (a cugliera di i frutti) di l'oliu di coccu, l'oliu di coccu hè un alimentu naturali, sanu è assai digerible. Un pruduttu puramente vegetale di a natura, chì certamenti hà un altu livellu di vivacità per via di a so freccia è hà numerosi benefici per a nostra salute. Lard, invece, hè veramente un alimentu assai malsanu / innaturale. U grassu di l'animali puri, chì ùn hè micca solu catastròficu da una perspettiva di freccia (energia morta), ma vene ancu da esseri viventi (porchi) chì in generale avianu una vita dolorosa / unfulfilling.

A prufessura di u prufessore Michels hè un primu esempiu di a nostra sucetà (sistema) chì hè luntanu da a natura è crea paura L'alimenti naturali / vegetali sò demonizati è à u listessu tempu si suscitanu / si sparghjenu e paure è insicurezze.. !! 

In altri palori, u lardo ùn faci solu una cosa è hè chì rende u nostru ambiente di cellula acidicu è mette una tensione à u nostru sistema mente / corpu / spiritu, almenu s'ellu si cunsuma ogni ghjornu è per un periudu di tempu più longu. Ebbè, u core di stu articulu hè suppostu esse cumplettamente sfarente è si tratta di l'adopzione ceca di energie straniere.

U "Dibattitu di l'oliu di coccu" è ciò chì pudemu amparà da ellu

U "Dibattitu di l'oliu di coccu" è ciò chì pudemu amparà da elluIn questu cuntestu, noi l'omu tendenu à accettà ciechi l'infurmazioni o e credenze di l'altri populi, credenze è visioni di u mondu (Energie straniere - pinsamenti di l'altri populi), senza fà a nostra propria opinione. Invece di interrogà qualcosa o di trattà cun qualcosa obiettivamente, adutemu cecumente l'idee di qualcunu altru è lasciamu queste idee diventanu parte di a nostra verità interna. Questa adopzione di l'energie esterne diventa particularmente populari quandu una persona cù un dutturatu o ancu un altru titulu sprime a so opinione, vale à dì quandu qualchissia si posiziona cum'è un suppostu espertu. À questu puntu, ci hè ancu una citazione eccitante chì hà spessu fattu a so strada attraversu diverse rete suciale: "I scientisti anu truvatu chì quandu dite chì i scientisti anu capitu, a ghjente crede qualcosa". In ultimamente, assai persone sò assai influenzati da tali circustanze è tendenu à accettà ciechi tali dichjarazioni. Semu felici di lascià solu chì i supposti "esperti" facenu ancu sbagli, s'appoghjanu in fonti inutilizabili, facenu falsi dichjarazioni, usanu dati sbagliati o ancu inadmissibili, malintendenu e cose, fighjanu solu l'infurmazioni unilateralmente è, in fine, rapprisentanu a so propria opinione cum'è un l'essere umanu ignora. Avemu ancu tendenu à mette tali persone nantu à un pedestal altu è, in u risultatu, minà a nostra capacità di capiscenu a vita è e so circustanze. Allora riflettemu una mancanza di fiducia in a nostra propria espressione creativa (semu u spaziu, a vita, a creazione è a verità - creatori di a nostra propria realtà) o piuttostu ci permettemu di mantene chjuchi è dà tutta a nostra fiducia à un altru. persona, aduttà cecu e so credenze.

Ùn sò micca i mo pinsamenti, emozioni, sensi è sperienze. Ùn sò micca u cuntenutu di a mo vita. Sò a vita stessu, sò u spaziu induve tutte e cose succede. Sò a cuscenza Sò avà Eiu socu. – Eckhart Tolle..!!

Per quessa, aghju sempre enfatizatu chì hè impurtante di fiducia in a nostra propria verità interna, chì duvemu furmà a nostra propria opinione nantu à qualcosa è, sopratuttu, chì duvemu interrogà tuttu, ancu u mo cuntenutu ùn deve esse accettatu cecu, perchè questu At a fine di u ghjornu, currispondenu solu à e mo credenze o à a mo verità interna. Eppo, à a fine, era impurtante per mè di rivisite tuttu u tema, soprattuttu perchè era cunfruntatu cù assai dubbiti, teme è insicurezze micca solu nantu à e social media, ma ancu in u mo ambiente immediatu per via di sta lezzione. Cù questu in mente, formate sempre a vostra propria opinione è fiducia in a vostra propria verità interna. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment