≡ Menu

Cumu l'ammentatu parechje volte in i mo posti, tutta l'esistenza o u mondu esternu perceptibile cumpletu hè una prughjezzione di u nostru statu mentale attuale. U nostru statu di esse, si pò ancu dì a nostra espressione esistenziale attuale, chì à u turnu hè significativamente furmatu da l'orientazione è a qualità di u nostru statu di cuscenza è ancu u nostru statu mentale, hè dopu prughjettatu nantu à u mondu esternu.

A funzione specchiu di u mondu esternu

A funzione specchiu di u mondu esternuA lege universale o a lege di a currispundenza rende stu principiu chjaru per noi. Cum'è sopra cusì sottu, cum'è dentru cusì fora. U macrocosmu hè riflessu in u microcosmu è vice versa. In listessu modu, u nostru mondu esterno percepitu hè riflessu in u nostru più internu è u nostru mondu internu hè riflessu in u mondu esternu. Tuttu ciò chì esiste, vale à dì tuttu ciò chì scontru in a nostra vita - a nostra percepzione di e cose, per quessa, rapprisenta un specchiu di u nostru statu internu. À a fine di u ghjornu, tuttu si passa ind'è noi, invece di, cum'è erroneamente presumitu, in noi stessi. Fora. Tutti i pinsamenti è i sentimenti chì una persona sperienze in un ghjornu, per esempiu, sò sperienze in sè stessu. Sempre trasfiriu u nostru statu di mente à u mondu esternu. E persone chì sò in un umore armuniosu ùn solu attrae cundizioni di vita armunia in a so vita perchè u so statu di freccia attrae stati di frequenza equivalenti (legge di resonance), ma ancu perchè, per via di l'umore armuniosu, fighjanu a vita da questa perspettiva è dopu percive. situazioni di conseguenza. Ogni persona percepisce u mondu in una manera individuali, per quessa chì u dettu "u mondu ùn hè micca cum'è, ma cum'è noi" hè assai veru.

Tuttu ciò chì l'omu omu percepemu da l'esternu o u sintimu da quale vedemu u suppostu "esternu" rapprisenta un specchiu di u nostru statu internu. Per quessa, ogni scontru, ogni circustanza è ancu ogni sperienza hà u so propiu un certu benefiziu per noi è riflette u nostru statu di esse..!! 

Per esempiu, se una persona hà pocu amori di sè stessu è hè abbastanza arrabbiata o ancu odiosa, allora vede parechje avvenimenti di a vita da questa perspettiva. Inoltre, ùn avissi micca focalizà a so attenzione nantu à circustanze armoniose, ma invece di fucalizza nantu à circustanze distruttive.

Tuttu si face in voi

Tuttu si face in voi Per esempiu, solu ricunnosce u soffrenu o l'odiu in u mondu, invece di a felicità è l'amore (di sicuru, una persona pacifica è armuniosa ricunnosce ancu circustanze precarie o distruttive, ma u so approcciu hè diversu). Tutte e circustanze esterne, chì sò in ultimamente una parte di noi stessi, un aspettu di a nostra realità, una prughjezzione mentale di u nostru esse, dunque ci mostranu a nostra espressione creativa (a nostra esistenza sana, tuttu u nostru statu di esse). Tutta a realità o tutta a vita dunque ùn solu ci circonda, ma hè in noi. Puderia ancu dì chì rapprisentamu u spaziu di a vita stessu, u spaziu in u quale tuttu succede è si campa. Stu articulu, per esempiu, hè un pruduttu di u mo spiritu criativu, u mo statu di cuscenza attuale (s'ellu avia scrittu l'articulu in un altru ghjornu, certamenti saria statu diversu perchè avissi avutu un statu di cuscenza diversu quandu l'aghju scrittu. ). In u vostru mondu, l'articulu o a situazione di leghje l'articulu hè ancu un pruduttu di u vostru spiritu criativu, una cunsequenza di e vostre azzioni, e vostre decisioni è state leghje l'articulu in sè stessu. U percepite in voi è tutte e sensazioni chì provoca sò ancu percepite / create in voi. In listessa manera, questu articulu riflette ancu u vostru statu di esse / esistenza in un certu modu, postu chì hè parti di a vostra prughjezzione mentale / vita.

Nunda cambia finu à chì cambiassi sè stessu. È di colpu tuttu cambia..!!

Per esempiu, se scrivu un articulu chì face qualcunu assai arrabbiatu (cum'è qualcunu hà reagitu negativamente à u mo articulu di l'energia di ogni ghjornu ieri), allora quellu articulu attira l'attenzione à u so propiu sbilanciamentu mentale o risentimentu à u mumentu adattatu. Ebbè, in fine, hè qualcosa di assai speciale in a vita. Noi umani rapprisentanu a vita / creazione noi stessi è, cum'è un universu cumplessu è unicu (custituitu da l'energia più pura), pudemu ricunnosce u nostru mondu internu basatu annantu à u mondu esternu. In quantu à questu, possu solu ricumandemu u video di Andreas Mitleider ligatu quì sottu. In questu video copre esattamente stu tema è vene à u puntu in una manera comprensibile. Puderaghju identificà 100% cù u cuntenutu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment