≡ Menu
Suite

Duvete praticà a meditazione mentre camminate, stendu, stendu, pusendu è travagliendu, lavà e mani, fate i piatti, spazza è beie tè, parlendu cù l'amichi è in tuttu ciò chì fate. Quandu vi lavate, pudete esse pensatu à u tè dopu è pruvate à finisce u più prestu pussibule per pudè pusà è piglià u tè. Ma questu significa chì in u tempu induve si lavà i piatti ùn campa. Quandu lavate i piatti, lavà i piatti deve esse u più impurtante in a vostra vita. È s'è vo beie tè, beie tè deve esse u più impurtante in u mondu.

consapevolezza e presenza

SuiteQuesta citazione interessante vene da u monacu buddista Thich Nhat Hanh è porta in mente un aspettu assai impurtante di a meditazione. In questu cuntestu, a meditazione, chì pò esse tradutta cum'è cuntemplazione (contemplazione mentale), pò esse praticata in ogni locu. Thich Nhat Hanh hà ancu indicatu u fattu di a mente è a presenza, vale à dì chì duvemu dà noi stessi à riposu in ogni locu è ùn lascià micca u nostru statu attuale (Perde in a preoccupazione, ignurante di l'ora, disattenzione, ùn apprezzà u mumentu eternamente espansivo). In ultimamente, pudete sempre andà in stati meditativi, ùn importa induve site. I stati meditativi, chì à u turnu ponu esse divisi in diversi livelli, ùn significheghja micca necessariamente chì unu entra in un forte statu crepusculare cù l'ochji chjusi è si immerge completamente in sè stessu. Per via di questa idea classica, vale à dì, per esempiu, chì unu si mette in a famosa pusizione di lotus è poi scende completamente in sè stessu, assai persone sò impedite di praticà a meditazione o ancu di trattà cun più intensivamente.

A meditazione ùn hè micca di pruvà à ghjunghje in ogni locu. Si tratta di permette di esse esattamente induve simu è esattamente quale simu, è ancu permette à u mondu per esse esattamente quale hè in questu mumentu. – Jon Kabat-Zinn..!!

Di sicuru, a meditazione hè un sughjettu cumplessu (cum'è tuttu ciò chì esiste, simplice è cumplessu à u stessu tempu - oppositeness / polarità) è hà e più diverse sfaccettate. Cum'è ci sò parechje forme diverse di meditazione, cum'è meditazioni guidate o ancu meditazioni in quale diverse stati di cuscenza sò da ghjunghje o ancu meditazione cumminata cù visualizazione cuscente per creà stati / circustanze currispondenti (À questu puntu mi riferite à u latu di l'alegria di a vita, perchè a meditazione, in particulare a meditazione ligera, hè a so specialità - È in quantu à a visualizazione o entra in novi stati, à questu puntu meditazioni cumuni cù altre persone ponu avè una forte influenza nantu à l'eserciziu. mente cullettiva, - i nostri pinsamenti / sensazioni flussu in a mente cullettiva, cum'è avemu culligatu à tuttu, comu noi stessi sò tuttu, a creazione stessa, - da a strada, qualcosa dopu ch'e aghju dumandatu parechje volte. In questu riguardu, aghju ancu inizià una meditazione di gruppu cumuna in un certu puntu).

Cumu principià - Immergetevi in ​​a pace !

RiposateIn sè stessu, ci hè un aspettu chì duvete prufittà è mi riferite à a calma. Cum'è hè statu spessu citatu in innumerevoli articuli, campemu in un sistema chì hè custruitu annantu à l'inquietudine, per quessa, noi l'omu tendenu à esse permanentemente sottu pressione (iperattività mentale), vale à dì, ci mettemu sottu à una certa quantità di pressione, perseguite innumerevoli attività, vulemu assistisce constantemente à i duveri è à e cose di ogni ghjornu è ùn ci hè pocu riposu. inquietudine mentale (chì hè sempre accumpagnatu da una certa trascuranza) hè in questu riguardu un fattore chì esercita una influenza estremamente durabile in tuttu u sistema mente / corpu / spiritu à longu andà. U spiritu règula nantu à a materia è, in cunseguenza, u spiritu esercita ancu una immensa influenza nantu à u so propiu organismu. Una mentalità stressata mette dunque ancu tutte e funziunalità di u corpu in stress. In u risultatu, u nostru ambiente cellulare diventa acidicu è ci sentimu sempre più debuli (u sviluppu di una malatia hè favuritu). Per quessa, e meditazioni di ogni ghjornu ponu benefiziu assai quì. Pudemu ancu praticà una meditazione currispondente in una manera completamente individuale, in ogni locu, in ogni mumentu, in ogni locu (cum'è mintuatu in u mo ultimu video, l'incarcerà di novu in a sezione di fondu). È duvemu fà una cosa, è questu hè di rende completamente à u riposu, perchè u riposu hè un aspettu essenziale di a meditazione, vale à dì chì venemu solu à riposu, chì ci rilassemu è gode di u nostru stessu esse.

A meditazione hè a purificazione di a mente è u core da l'egoismu; attraversu sta purificazione vene u pensamentu ghjustu, chì solu pò liberà l'omu da u soffrenu. – Jiddu Krishnamurti..!!

Tuttu u mondu sapi ancu i mumenti currispundenti; vi basta à pusà quì, cumplettamente rilassatu, fighjulendu da una finestra, per esempiu, cumplettamente immersa in u vostru mondu è subliminalmente sperimentendu una calma chì ùn pò esse rimpiazzata da nunda in u mondu. Hè precisamente tali mumenti o precisamente questa calma chì à u turnu esercita una influenza incredibilmente magica è, soprattuttu, inspirante nantu à tuttu u nostru sistema. À a fine di u ghjornu, immersione più in u nostru veru esse, chì à u turnu hè basatu annantu à u restu (un aspettu di u nostru veru esse) basatu. Ùn ci esponemu micca à u stress mentale, simu solu rilassati, forse ancu assai rilassati. È pudemu andà in un tali statu meditativu ogni ghjornu, iè, hè ancu cunsigliatu di fà cusì, vale à dì chì pigliate u tempu per sè stessu è torna in u vostru centru, in a vostra energia. È poi pudemu allargà un tali statu, possibbilmente ancu à u puntu chì à un certu puntu simu rilassati permanentemente è quasi nunda ci pò disturbà più (un bonu). Per quessa, a pratica cuscente di ogni ghjornu di a meditazione pò ancu purtà à stati completamente novi di cuscenza. Soprattuttu chì pudemu sperienze a nostra propria perfezione è, sopratuttu, a nostra cunnessione cù tuttu ciò chì esiste, à longu andà. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂

Lascia un Comment