≡ Menu
Certu

Nta l'ultimi anni, per via di l'età attuale di u Risvegliu, più è più persone sò diventate cuscenti di u putere illimitatu di i so pensamentu. U fattu chì unu si tira cum'è un esse spirituale da una piscina quasi infinita, custituita da campi mentali, hè una particularità.In questu cuntestu, noi l'omu sò ancu cunnessi permanentemente à a / a nostra fonte originale, spessu ancu cum'è un grande spiritu, cum'è Campu di l'infurmazione o ancu deskrittu cum'è un campu morfogeneticu.

Perchè i nostri sentimenti creanu mondi

Perchè i nostri sentimenti creanu mondiPer quessa, pudemu ancu disegnà influenze, impulsi creativi è infurmazione completamente nova è ispirazione intuitiva da stu campu quasi infinitu in ogni "tempu", in ogni "locu" (ùn ci hè micca limiti). Hè ancu spessu assume chì pudemu solu creà mondi completamente novi cù l'aiutu di i nostri pinsamenti. Ma questu hè solu parzialmente veru. In fondu, l'energia mentale ùn hè più cà l'energia neutra, cum'è l'esistenza sana hè solu divisa in armunia è disarmoniosa per mezu di a nostra valutazione dualistica. Tuttavia, unu deve tene in mente chì i mondi novi ùn nascenu micca da i pinsamenti, chì à u turnu sò legittimi in a so propria mente, ma chì un altru cumpunente essenziale scorri quì, à dì e nostre sensazioni / sentimenti. I nostri pinsamenti sò sempre animati cù una sensazione currispundente è questu in turnu crea novi mondi o vede, credenze, cunvinzioni, cumpurtamentu è modi. Una realità currispundenti, chì avemu bramatu, ùn hè micca attrattu da i soli pinsamenti, ma da i nostri sentimenti, chì à u turnu anu una freccia di vibrazione currispondente. Per quessa, i nostri pinsamenti ùn movenu micca e muntagne, ma piuttostu sò pinsamenti chì à u turnu sò stati "caricati" cù i nostri sentimenti. Avemu noi stessi un statu di frequenza cumpletamente individuale è dà ancu i nostri pinsamenti (chì ùn simu micca, simu a mente chì usa l'energia mentale) una certa intensità emotiva.

Tuttu hè energia! Allineate cù a frequenza di a realità chì vulete è creanu quella realità. Ùn hè micca filosofia. Questu hè a fisica - Albert Einstein .. !!

Albert Einstein hà dettu chì per sperimentà una realità currispondente, duvemu aghjustà a nostra freccia à a freccia di a realità currispundente. Questu hè in particulare in u nostru mondu emutivu, chì in turnu determina u statu di freccia di a nostra propria realtà.

Swing in novi realità - cù l'aiutu di e nostre sensazioni

Swing in novi realità - cù l'aiutu di e nostre sensazioniSwinging in una realità currispundenti, dunque, succede quandu noi stessu, emotivamente, adattemu à sta realità o à u statu di frequenza currispundente. A lege di risonanza è ancu a lege di l'accettazione anu ancu una forte influenza quì, perchè attraemu in a nostra vita ciò chì simu è ciò chì radiate. U nostru carisma hè in turnu un pruduttu di u nostru mondu emutivu, vale à dì pinsamenti chì sò stati caricati cù i nostri sentimenti. A nostra propria mente attuale hè dunque estremamente impurtante per a manifestazione di realità currispundenti (fora di u fattu chì a nostra propria realità hè sempre sottumessu à cambià). Per esempiu, s'è avemu bramatu per una realità in quale simu pieni di felicità è di joie de vivre, ma attualmente fermamu in una mentalità completamente distruttiva, allora, almenu in regula, ùn pudemu micca manifestà sta realità. In u risultatu, hè necessariu di inizià e misure per via di quale a nostra propria freccia hè continuamente adattata à a frequenza di a realità "felice". U nostru mondu emutivu hè dunque di a massima impurtanza è largamente rispunsevuli di u prucessu di creazione. E postu chì à a fine di u ghjornu tuttu hà una anima, vale à dì chì tuttu hà un core spirituale (qui, ancu, si puderia parlà di una grande ànima, simili à u grande spiritu), pudete vede per sè stessu chì e sensazioni sò omnipresenti è penetranu. tuttu. A lege universale o u principiu di currispundenza rende chjaru chì a nostra spressione esistenziale hè riflessa in tuttu, u listessu s'applica à i prucessi macro è microcosmichi à a fine di u ghjornu, tuttu hè riflessu in tuttu è tuttu hè ripetutu, sia in più chjucu sia in più grande. i standard.

A capacità di campà felice vene da un putere in l'anima. – Marcus Aurelius..!!

E postu chì noi umani rapprisentanu a creazione noi stessi, sì, noi stessi rapprisentanu u spaziu in u quale tuttu succede, noi stessi incarnamu l'autorità suprema, vale à dì a creazione, diventa abbastanza evidenti chì i sentimenti sò manifestati in tuttu. Creemu novi mondi basati nantu à i pinsamenti chì sò animati cù sensazioni currispundenti è per questa raghjoni si pò fà un grande usu di stu principiu, perchè solu per i nostri sentimenti è una freccia di vibrazione assuciata hè una nova realità attratta / creata / manifestata. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 

Lascia un Comment