≡ Menu

Cumu l'aghju spessu citatu in i mo articuli, un prucessu di purificazione energetica hè attualmente in attu chì, per via di circustanze cosmiche assai speziale, hè stata rispunsevuli di una vera riorientazione di a civilizazione umana per parechji anni. Fendu cusì, u nostru pianeta sperimenta un tremendu aumentu di freccia (frequenze bassu per millaie d'anni / ignorante - statu di cuscenza sbilanciatu, frequenze alte per millaie d'anni / cunnosci un statu equilibratu di cuscenza), per quale noi l'omu aumentanu a nostra freccia autodidattica, i.e. u nostru statu di frequenza adattà à quellu di a terra. Stu prucessu hè assolutamente necessariu, inevitabbile è à a fine di u ghjornu porta à una espansione massiva di u statu cullettivu di a cuscenza.

Cunsequenze di u cambiamentu

L'intensità di l'ultimi trè ghjorniIn ultimamente, per via di a frequenza aumentata, l'umanità diventa significativamente più sensibule, diventa più spirituale, più empatica, esplora di novu e so origini, diventa più orientata à a verità è, sopratuttu, ritrova u so modu di ritornu à a natura. Piuttostu di evità / di ricusà i prucessi naturali, i lochi, e cundizioni di vita è e cundizioni in generale, si faci un ritornu è cuminciamu à ricusà / ricusà tuttu ciò chì ci impedisce di campà in armunia cù a natura. Ricunnoscemu i nostri entanglements autoimposti è ricuminciamu à rializà / manifestà un statu mentale in quale l'equilibriu, l'autocontrollu, a mente è l'amore di sè sò prisenti. In seguitu da questu, sperimentemu un affinamentu di i nostri sensi, portanu e nostre parti femminili / intuitive è maschili / analitiche in equilibriu è inizianu un cambiamentu completamente individuale chì ci trasforma in persone completamente novi (persone chì sò cuscenti di u so putere di creazione è in armunia). cù a natura è... agisce nantu à a vita stessa). U riallineamentu spirituale cullettivu crea allora un novu mondu chì hè carattarizatu da a ghjustizia, a carità, a pace, a salute è a stabilità. Stu prucessu, chì hè ancu spessu referitu cum'è una transizione in a 5a dimensione, vale à dì una transizione in un statu di cuscenza altu / equilibratu (transizione in una alta frequenza, in luce, in a cuscenza di Cristu, in un novu mondu), hè dovutu. à l'interazzione energetica, per via di un cunflittu trà l'ànima è l'ego (luce è bughjura - mancanza d'equilibriu), spessu accumpagnata da situazioni tempestose chì ci mostranu tutte e nostre parti d'ombra è l'intreccioli autocreati.

U cambiamentu chì dura parechji anni hè estremamente impurtante per u nostru benessere mentale è spirituale è significa chì, à longu andà, ricunnoscemu è accettemu / liberate tutte e nostre parti d'ombra per pudè dopu à creà un statu. di a cuscenza in quale l'equilibriu, a purità, l'amore di sè è a verità sò prisenti.. !!

Stu prucessu hè inevitabbile è assicura chì ùn avemu più suprimi i nostri propri disaccordi, chì guardemu i nostri cunflitti internu, li clarificà, è ancu lascialli andà à a fine di u ghjornu per pudè creà un statu di cuscenza basatu questu in quale prevale a chiarezza, a purità, a verità è a pace.

L'intensità di l'ultimi trè ghjorni

L'intensità di l'ultimi trè ghjorniPer questu mutivu, u prucessu pò di solitu porta à parechji mumenti ombra-pesanti è pò esse percive cum'è assai dulurusi. Spessu, stu scontru inevitabbile pò ancu purtà à umore depressivu è pò esse un trigger per ogni tipu di cunflitti interpersonali (cunflitti chì ci mostranu e nostre parti irredentate - tuttu u mondu esternu, perceptible, hè un specchiu di u nostru statu mentale è ci porta à aperti ferite mentali davanti à i nostri ochji). Nta l'ultimi anni, soprattuttu questu annu, ci sò stati assai tali situazioni, tutti chì eranu estremamente tempestosi in natura, ma eranu ancu inevitabbili per a nostra propria prosperità. Eranu cunflitti chì ci anu fattu cuscenza di u nostru sbilanciamentu è ci dumandavanu d'accettà o ancu di cambià a nostra situazione di vita (abbandunà a situazione, cambià o accettà cumplettamente). In l'ultimi ghjorni avemu avutu un ghjornu cusì tempesta di novu è l'ultimi ghjorni 3 finu à u solstiziu d'inguernu sò stati capaci di trasportà qualchi cunflitti in a nostra cuscenza di ogni ghjornu. Cum'è oghje articulu di energia ogni ghjornu Comu diciatu, u solstiziu d'inguernu rapprisenta ancu u ghjornu più scuru di l'annu (21 / 22), in quale a notte più longa è u ghjornu più curtu di l'annu. Simbolicamente parlante, l'ultimi ghjorni finu à u solstiziu d'inguernu rapprisentanu i ghjorni scuri quandu pudemu torna una volta à cunnosce tutte e nostre ombre è aspetti negativi. Questa circustanza hè stata rinfurzata da dui ghjorni di portali (2 / 19 di dicembre), chì aggravava massivamente a situazione. 20 ghjorni prima (u 4 di dicembre) avemu ghjuntu à un puntu di svolta impurtante quandu l'elementu predominante di l'acqua, chì era rispunsevuli di prublemi emotivi, sensitivi è spirituali, cambiatu in l'elementu di a terra. In i prossimi 17 anni, a nostra manifestazione, i nostri putenzi creativi è, sopratuttu, a nostra autorealizazione seranu in u primu pianu, chì và ancu perfettamente cù a fase attuale in u prucessu di svegliu spirituale (I tappe di u Risvegliu Spirituale | Cunniscenza - Azzione - Rivuluzione).

A causa di u cambiamentu di l'elementu di a terra predominante è i ghjorni di portali assuciati in cumminazione cù i ghjorni scuri prima di u solstiziu d'inguernu, certi cunflitti puderanu esse trasportati di novu in a nostra cuscenza di ogni ghjornu è esse rispunsevuli di una circustanza tempesta .. !!

Per questa causa, a fine di sta fasa, chì currisponde à i ghjorni scuri prima di u solstiziu d'inguernu in cumminazione cù i ghjorni di u portale, puderia esse dinò rispunsevuli di una circustanza tempestosa massiva è guidà à a manifestazione temporale di diversi cunflitti. In questu cuntestu, ci era una crisa più grande in u mo ambiente ch'ella era stata per un bellu pezzu è i cunflitti interpersonali di varii tipi ghjunghjenu à u mo statu di cuscenza. Eranu dunque ghjorni assai intensi è esausanti in quale aghju avutu ancu piglià una pausa corta è ùn publicà più articuli. Hè solu oghje chì a situazione si calmò di novu, a pace hè stata capace di vultà è e mo forza sò tornate. In i ghjorni chì venenu e cose seranu definitivamente un pocu più tranquillu è più armoniu di novu, soprattuttu chì i ghjorni dopu à u solstiziu d'inguernu rapprisentanu una rinascita o un ritornu di a luce è ponu in seguitu fà sentu più armoniu. In ultimamente, una transizione liscia in l'annu di manifestazione 2018 puderia avà accadutu è pudemu aspittà un tempu in quale ùn avemu micca solu realizatu alcuni di i desideri di u nostru core, ma ancu portanu e nostre intenzioni spirituali in armunia cù e nostre azzioni. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment