≡ Menu
amore incondizionatu

In l'attuale prucessu di risvegliu generale, si va cum'è hè statu spessu in prufundità indirizzatu, principarmenti nantu à a manifestazione o u sviluppu di a so propria maghjina più alta, vale à dì chì si tratta di u ritornu cumpletu à u so propiu terrenu primariu o, per dì un altru modu, di maestru di a so propria incarnazione, accumpagnata da u massimu sviluppu di a so propria luce. corpu è l'ascesa cumpleta assuciata di u stessu Spìritu in a sfera più alta, chì vi mette torna in un statu di veru "esse sanu" (Immortalità fisica, travagliendu miraculi). Hè vistu cum'è u scopu finale di ogni esse umanu (à a fine di a so ultima incarnazione). Hè u statu in quale a so propria imaghjina s'hè adattatu cumplettamente à u divinu / santu, chì in un aspettu essenziale significa a fusione di u so propiu spiritu cù Diu è Cristu (A cuscenza di Diu è a cuscenza di Cristu), chì poi si traduce in u spiritu santu / santu (cuscenza sacra).

U core di a vostra propria realtà

L'espansione di u nostru campu di u coreHè u stessu spiritu chì nasce da a so densità più prufonda, (100% spiritu di u sistema - mancanza di cuscenza, core chjusu, ghjudiziu, inconsciente, mancanza di saviezza nantu à a guariscenza, senza cuscenza di a natura, mancanza di saviezza nantu à a fonte divina, mancanza di sentimenti nantu à a totalità di l'esistenza - dentro è fora = unu = sè stessu = a so propria rialità ingloba tuttu o piuttostu tuttu ci hè incrustu in ella), truvendu u so caminu di più in più à u so veru sè per esse tandu unu cù tuttu. Hè a guariscenza massima di a so propria maghjina o di u so propiu esse, chì à u turnu rende capaci di guarì u cullettivu, perchè u cullettivu hè in fine di espressione di u so statu d’esse o di u so mondu. Qualchidunu chì domina a so propria incarnazione è per quessa entre in u statu più altu, u statu pienu di miraculi, guarisce infine tuttu u cullettivu è, in quantu à questu, cunduce l'umanità in u celu / u più altu per via di u so spiritu ascendutu solu (perchè u vostru statu di esse SEMPRE influenza è scorri in a mente cullettiva). In ultimamente, ci hè un aspettu essenziale chì, inseme à un spiritu santificatu, sviluppa cumplettamente u so corpu di luce è guarisce tuttu u nostru sistema è questu hè l'amore, in fattu a forma più pura d'amore, vale à dì l'amore incondizionatu, l'amore primariu.

A forma più alta di energia

A forma più alta di energia

A nostra mente o a nostra propria realità, chì à u turnu hè da una parte un pruduttu di e nostre credenze, cunvinzioni è visioni di u mondu, in ultimamente custituisci di esistenza cum'è tuttu o, cum'è a nostra esistenza, di energia. Puderia ancu dì energia chì hà un statu di frequenza individuale o energia chì oscilla à una frequenza. In essenza, pudete ancu dì chì tuttu hè basatu annantu à a vibrazione, l'energia, a freccia è l'infurmazioni. Sia a nostra mente, a realità resultanti, e nostre idee è pinsamenti, veramente tuttu ciò chì pudemu vede o, megliu dettu, tuttu ciò chì portamu à a vita in u nostru campu (a realità) cumpostu di sti aspetti. Eppo, ci sò stati chì anu un core energeticu densu o si move à una "frequenza pesante". Dentru u sistema, pudete ancu dì in u ghjocu di l'ascensione, chì hè di passà da a densità à a ligerezza (un spiritu limitatu chì si alza cumplettamente in u santu), a nostra mente hà limitazioni forti è hè dunque arradicata in stati densi. I timore, l'ignuranza, u dannu, l'anziane è a malatia dominanu una tale mente. In ritornu, ci sò energie chì vibranu à una frequenza assai alta / luce / pura, vale à dì stati accumpagnati da santità, divinità, gioia, libertà, saviezza è vicinanza à a natura. U più altu o più ligeru di tutte e forme d'energia o stati di vibrazione hè l'energia di l'amore incondizionatu. Ùn ci hè nisuna forma di energia chì hà un effettu più curativu in u so propiu campu. Hè in ultimamente a forma di energia pensata per portà u mondu sanu in armunia è guariscenza. Solu quandu ci guariscemu, guariscenu u mondu. Solu quandu permettenu l'amore incondizionatu in i nostri cori, permettemu l'amore incondizionatu o l'amore in generale per esse manifestatu in u mondu.

L'espansione di u nostru campu di u core

L'espansione di u nostru campu di u core

Quellu chì porta l'amore incommensurable in u so core è trasferisce questu à u mondu esternu, iè, quellu chì ama i so nemici ùn hà più nemichi, cambia veramente tuttu. In l'età attuale di l'ascensione, una espansione massiva di i nostri campi di u cori hè accadutu in tuttu u bordu. In ogni casu, u sistema, o piuttostu a parti incumplicata / pesante / densa in u nostru core, resiste vehemently à questa espansione di u core o, per via di u cundimentu scuru, sta espansione succede in tappe o à un ritmu sfarente per ogni persona. Tuttavia, hè l'essenza chì diventa sempre più impurtante, perchè hè a qualità di l'energia chì veramente ushers in u novu mondu è dissolve o, più precisamente, trasforma u vechju / mondu pesante. Quantu più permette l'amore incondizionatu per entre in i nostri cori, vale à dì un amore per noi stessi è per u mondu, vale à dì per l'umanità, l'animali è a natura, cumpletamente senza alcuna cundizione, allora pudemu veramente cambià qualcosa. In ultimamente, sta forma alta di energia hè curazione pura. Ùn hè micca una forza corrupta, micca un ingannu di a bughjura. In u statu di l'amore incondizionatu, ùn importa micca ciò chì succede fora, perchè ùn fate micca cundizzioni à qualchissia o in una circustanza chì hè necessariu per riempie qualcosa d'amore, sì solu amore puro è dà à u mondu. . È solu sta frequenza pura crea una vera guariscenza.

Vede u divinu

Mettite da parte u risentimentu è alzate

Per esempiu, cumu si deve cambià u mondu s'ellu ci permette ripetutamente di esse guidati in l'odiu, a paura o ancu a rabbia. Chì hè bonu si, per esempiu, avemu l'odiu per l'elite di u putere?Fendu cusì, alimentamu solu u so campu è rinfurzà ancu a manifestazione di un mondu in quale a so bughjura hè potentiated o pò ancu sboccia. Quelli chì amanu incondizionatamente vedenu a scintilla divina in tuttu. Quelli chì amanu senza cundizzioni anu lasciatu tuttu u so risentimentu è pruvate solu di fucalizza nantu à ciò chì hè veru. E di sicuru, quelli chì sò veramente ancorati in l'energia di l'amore incondizionatu anu cambiatu u so propiu focus è guarì u so propiu campu à tale puntu chì ùn ponu più attruverà circustanze chì li dannu causa di risentimentu !!! E postu chì tutte e nostre cellule sò alimentate da l'infurmazioni è i sentimenti di a nostra mente, ùn ci hè guasi una funtana più grande di ghjuventù chì l'amore incondizionatu. Hè a chjave per tuttu, per a furmazione cumpleta di u corpu di luce, per a manifestazione di un statu immortale fisicu, per a creazione di un fisicu constantemente radiante è sanu, per a manifestazione di l'abbundanza cumpleta è, sopratuttu, per u ritornu di una vera età d'oru. Hè l'autorità più impurtante di tutti.

Mettite da parte u risentimentu è alzate

È sicuru, avemu statu criatu cumplettamente contru à l'amore incondizionatu è in u sistema ùn duvemu micca avè l'idea di entre in u sensu di l'amore incondizionatu, ma duvemu alimentate a bughjura è mantene viva, per esempiu in u nostru altru. a ghjente vede sempre solu u male (o avemu trattatu solu cù infurmazioni pisanti una volta è una volta), in quale avemu arrabbiatu, lezioni à l'altri (soprattuttu in un sensu di sapè tuttu) in quale facemu cunnisciuta u nostru dispiacere, sia in u persunale o ancu in l'esfera virtuale, in quale ci incitemu l'un à l'altru o ancu di male à l'altri (ciò chì succede in tutti i spazii - ancu in i spazii spirituali - quantu spessu ci hè un cumentu negativu in qualchì locu, vale à dì, quantu spessu qualchissia dirige a so propria attenzione à a densità invece di a luce, invece di stà in amore, dà amore, in tutti per ricunnosce u putenziale di u divinu). Ci tocca dunque à noi, quantunque difficiuli ch’ella sia qualchì volta, di mette da parte tutti i nostri risentimenti. Stu tempu attuale di u svegliu hè di u sviluppu cumpletu di u nostru campu di u core, a furmazione di u nostru propiu Merkaba è questu succede, cù una divina auto-imaghjina, attraversu l'amore incondizionatu per noi stessi è, sopratuttu, per u mondu. Hè u più grande sfida. Hè veramente a prova più grande di maestria, ma quellu chì vince sta circustanza cumencia à purtà tutta a creazione in armunia. Hè a forma più curativa / santa di l'energia per via di quale permettemu tutta l'esistenza / a realità di nasce. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment