≡ Menu
verlust

In u mondu d'oghje, parechji filmi paralleli à u risvegliu spirituale attuale. Stu saltu quantum in u svegliu è e veri capacità spirituali di una persona sò presentati in modu individuale, à volte assai ovvi, ma à volte in una manera più suttile. Per quessa, aghju vistu parechji filmi di Star Wars in l'ultimi ghjorni (Episode 3 + 4). I filmi di Star Wars eranu un cumpagnu constante in a mo zitiddina / adulescenza. À un certu puntu ùn aghju micca più sti filmi nantu à u mo schermu, ma avà tuttu m'hà pigliatu di novu. Eru sempre più cunfruntatu cù questi filmi in a mo realità è dunque aghju vistu i mo 2 parti preferite di novu. Aghju statu di novu capace di identificà parechji paralleli fascinanti cù l'avvenimenti mundiali attuali. In particulare, certi citazioni di Yoda m'hà veramente surprised in questu cuntestu. Vogliu dunque entre in una di queste citazioni in questu articulu, andemu.

U timore di a perdita hè una strada per u latu scuru

Anakin latu scuruPer spiegà tuttu in breve, Episode 3 hè di u ghjovanu Jedi Anakin Skywalker, chì si lascia seduce da u latu scuru di a forza è per quessa perde tuttu, a so moglia, l'amichi, i mentori è l'ideali originali. Diventa sempre più cunfusu è si permette di esse manipulatu da u putente Lord Sith Darth Sidious. U mutivu principale di a manipulazione hè u so timore di perdita. Una volta è una volta hà terribili visioni è sonnii di una presunta morte imminente di a so amata moglia Padmé. Dapoi ch'ellu hè internu cunvintu chì queste visioni puderanu esse realità, infine cerca cunsiglii da u Maestru Jedi Yoda.

Sempre attrae quellu in a vostra vita cù quale u vostru statu di cuscenza risona principarmenti .. !!

Ricunnosce subitu u so sbilanciamentu internu, a so tira à u latu scuru di u putere è dunque li dà cunsiglii preziosi nantu à a so strada: U timore di a perdita hè una strada per u latu scuru. Anakin ùn pareva micca veramente capisce ciò chì Yoda vulia dì da quella citazione in quellu mumentu.

A paura di perde una persona amata pò infine guidà à quella stessa perdita .. !!

In ultimamente, però, sta risposta era assai sàvia è incarnava un principiu impurtante. Sè avete paura di perde à qualchissia vicinu à voi, per esempiu i vostri parenti o ancu a vostra fidanzata / fidanzata, allora sta paura hè un risultatu di l'ego è puderia eventualmente purtà à quella paura diventendu una realità (ti tira in a vostra vita chì site cumplettamente). cunvinta di, ciò chì currisponde à i vostri pinsamenti è credenze).

Ego o anima, tu decide

verlustIn novu, Anakin ùn hà micca intesu à u Maestru Jedi è hà cuntinuatu à campà in teme di perde a so moglia. Per via di stu timore, tandu hà fattu un pattu cù u signore scuru. Questu l'hà seduciutu à dì à u latu scuru di a forza dicendu chì unu pò salvà i so amati da a morte cù l'aiutu di u latu scuru di a forza. In ultimamente, Anakin si vultò contru à i so amichi è i so mentori, ma perde tuttu in u prucessu. Hà agitu fora di principii egoisti / scuri è, dopu, hà succorsu à una battaglia cù u so mentore. Il a subi d'énormes brûlures à la suite de la lutte et est devenu complètement défiguré/invalidé. Prima di quessa, sbucò a so moglia, chì tandu perde a cuscenza è morse dopu dopu avè parturitu.

U timore di a perdita di Anakin era l'attrazione à u latu scuru, l'attrazione di a Mente Egoista .. !!

Hà persu a so vuluntà di campà perchè ùn pudia piglià chì Anakin s'era unitu à u latu scuru. Allora, à a fine, Anakin hà persu a so moglia, u so latu amable (temporaneamente, vede Episode 6), u so mentore, è tuttu ciò chì avia mai importatu per ellu. U prezzu di u latu scuru, a mente egoista hè altu. Stu scenariu pò dunque esse meravigliosamente trasferitu à noi umani.

In ultimamente, l'ego rapprisenta u latu scuru di ogni esse umanu, cumu si tratta, ma in fine hè à ogni esse umanu.. !!

Noi l'omu luttemu cù u nostru ego una volta è più, sò strappati trà l'azzioni mentali è egoistiche. Più avemu agitu fora di a nostra propria mente ego, più attraemu situazioni è circustanze in a nostra vita chì sò furmatu da negatività. Per esempiu, se un cumpagnu in una relazione vive in u timore constantu di perde u so cumpagnu, allora sta paura significa ancu chì pudete perde u vostru cumpagnu.

A vostra cuscenza funziona cum'è un magnetu, attrae quellu in a vostra vita cù quale risona principalmente .. !!

Ùn si campa più in l'avà, ùn si trova più in u putere di l'amore, ma agisce da una idea creata da sè stessu, una idea in quale si puderia perde u so cumpagnu. A cuscenza dunque risona constantemente cù a perdita. U risultatu hè l'azzioni irrazionali chì in fine "caccianu" u so cumpagnu. Ùn pudete micca tene sta paura per sè stessu. À un certu puntu, u vostru propiu timore di perdita serà trasferitu à u vostru cumpagnu, spressu per esempiu per via di ghjilosu o ancu teme. L'intera cosa hè tandu trasfiruta più è più à u vostru propiu cumpagnu, finu à chì u vostru cumpagnu ùn pò più suppurtà è vi lascià. Dunque, sempre attenti à i vostri pinsamenti è, sopratuttu, osservate i vostri paure. Più stai in u vostru centru in questu rispettu, in u vostru propiu equilibriu mentale, in u putere di u vostru amore, più attrae circustanze in a vostra vita chì sò accumpagnati da abbundanza è armunia. Cù questu in mente, stà sanu, cuntenutu è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment