≡ Menu
frattali

A geometria fractale di a natura si riferisce à una geometria chì si riferisce à forme è mudelli chì si trovanu in a natura è ponu esse rapprisentati in infinitu. Sò mudelli astratti chì sò custituiti da mudelli più chjuchi è più grande. Forme chì sò quasi idèntica in a so struttura strutturale è ponu esse cuntinuatu indefinitu. Sò mudelli chì, per via di a so ripresentazione infinita, rapprisentanu un riflessu di l'ordine naturale omnipresente. In questu cuntestu, si parla spessu di a cusì chjamata fratalità.

Geometria fractale di a natura

A fratalità descrive a pruprietà speciale di a materia è di l'energia per esse espressa in sempre i stessi, formi ripetitivi è mudelli in tutti i piani esistenti di esistenza. A geometria fractale di a natura hè stata scuperta è ghjustificata in l'anni 80 da u matimàticu pioniere è futuru Benoît Mandelbrot cù l'aiutu di un computer IBM. Utilizendu un computer IBM, Mandelbrot hà visualizatu una equazioni ripetuta un milione di volte, truvò chì i gràfici resultanti rapprisentanu strutture è mudelli truvati in a natura. Sta realizazione era una sensazione à l'epica.

Prima di scupertu Mandelbrot, tutti i matematichi rinumati supponenu chì e strutture naturali cumplessi, cum'è a struttura di un arbre, a struttura di una muntagna o ancu a cumpusizioni strutturale di un vaso sangu ùn ponu esse calculate, postu chì tali strutture sò solu u risultatu di u casu. Grazie à Mandelbrot, però, sta visione hà cambiatu fundamentalmente. À quellu tempu, i matematichi è i scientisti anu da ricunnosce chì a natura seguita un pianu coherente, un ordine più altu, è chì tutti i mudelli naturali ponu esse calculati matematicamente. Per questu mutivu, a geometria frattale pò ancu esse discritta cum'è un tipu di geometria sacra muderna. Dopu tuttu, hè una forma di geometria chì pò esse usata per calculà mudelli naturali chì rapprisentanu una maghjina di tutta a creazione.

Per quessa, a geometria sacra classica si unisce à sta nova scuperta matematica, perchè i mudelli geometrichi sacri sò parti di a geometria fractale di a natura per via di a so rapprisintazioni perfeccionista è ripetitiva. In questu cuntestu, ci hè ancu una documentazione eccitante in quale i frattali sò esaminati in detail è in detail. In u documentale "Fractals - The Fascination of the Hidden Dimension" a scuperta di Manelbrot hè spiegata in dettagliu è si mostra in modu simplice cumu a geometria frattale hà rivoluzionatu u mondu in quellu tempu. Un documentariu chì possu ricumandemu solu à tutti quelli chì volenu amparà di più nantu à stu mondu misteriosu.

Lascia un Comment