≡ Menu
System

In l'età attuale di u risvegliu cullettivu, più è più persone sò fathoming u cusì-chiamatu sistema matrice, o u sistema sham custruitu attornu à a nostra menti, vale à dì una facciata creata da e famiglie, chì in turnu cuntrolanu u sistema finanziariu, diverse industrii, stati è i mass media. Facendu cusì, più è più persone sò cunfruntate cù questi temi in modu inevitabbile è, per quessa, s'immergenu sempre più in profondità in una reta, da quale emergenu inganni sempre più astratti è disinformazione o offuscazioni storichi.

A decodificazione di u sistema di matrice

A decodificazione di u sistema di matriceFacendu cusì, noi l'omu sò inevitabbilmente cunfruntati cù temi chì da una banda ci parenu solu minimamente astratti, per esempiu 9/11 da u guvernu americanu è i servizii sicreti per rinfurzà diversi scopi geopulitichi (creazione di una maghjina nemica, espansione di u apparatu di surviglianza, destabilizazione è saccheghju di e regioni currispundenti, riceve legittimità per a guerra, esercitanu u cuntrollu, etc.) è da l'altra banda cù questioni più grande, chì à u turnu ùn si adattanu à a nostra visione di u mondu in ogni modu è sò successivamente sorrisu massivamente da noi. Per quessa, ci piace aduttà una certa attitudine difensiva è agisce instinctively contru à l'idee currispundenti. In fine, però, questu hè un grande paradossu. In particulare in questu tempu di scuperta, in quale assai persone scopre / capiscenu una parte di l'ingannimentu è elli stessi volenu esse intesu, e persone chì à u turnu sò cunvinte di una teoria apparentemente assai astratta sò fortemente ostili. Ma per pudè allargà i nostri orizonti, hè impurtante chì mantenemu una certa libertà da i preghjudizii. Se andemu fora è ridicule l'idee solu perchè ùn sò in alcun modu coherente cù e nostre credenze è credenze, allora mantenemu a nostra propria mente chjusa è, in u risultatu, sò sottumessi à un bloccu autoimpostu chì noi stessi prima (riguardu à qualchì altru. temi) anu arregistratu. Per questu mutivu, hè assai impurtante in u mondu d'oghje chì rispettemu l'unicità di i nostri cumpagni di l'omu è ancu à sente a so verità interna invece di aggrottarle senza ragione. In ultimamente, tutti andemu a nostra strada completamente individuale è avemu ancu a nostra verità completamente individuale. In ultimamente, questu hè ancu un principiu fundamentale per esse capace di guarantiscia a coesistenza pacifica, altrimenti dopu legittimisimu una sclusione internamente accettata di l'altri populi in u nostru spiritu stessu è solu perchè l'idee di una persona ùn si mette micca in a nostra visione di u mondu.

Chì triste epoca quandu hè più faciule per sbattà un atomu chè un preghjudiziu - Albert Einstein.. !!

À questu puntu, ci vole à dì dinò chì l'estensione di l'ingannimentu o di u mondu illusoriu, chì à u turnu hè statu custruitu intornu à u nostru spiritu, hè gigante. Hè difficiuli per parechje persone per imaginà quantu hè grande questa misura in realtà è in quali spazii scorri. Mantene una visione generale pò dunque esse spessu difficiule, ma s'è no andemu in u nostru modu è cunfidemu è à u stessu tempu restanu ricettivi o in alcun modu chjude a nostra mente à un terrenu scunnisciutu, allora realità completamente novi ponu esse revelati à noi. Solu una mente senza preghjudiziu, rilassata, imparziale è aperta pò mette i fundamenti per una nova realità. In questu cuntestu, vi prisintà ancu u mo ultimu video à questu puntu, in quale aghju trattatu stu tema in grande detail. Aghju discututu diversi aspetti è ancu suppone temi astratti è spiegà perchè ùn duvemu micca rifiutà l'idee currispundenti. Se ti senti cusì, fate un'occhiata, aghju decisu assai sforzu per creà. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment