≡ Menu

Ogni stagione hè unicu in u so modu. Ogni stagione hà u so propiu incantu è u so propiu significatu prufondu. In questu sensu, l'inguernu hè una stagione piuttostu tranquilla, chì annuncia a fine è u novu principiu di l'annu è pussede una aura fascinante è magica. In quantu à mè persunale, sò sempre statu qualchissia chì trova l'invernu assai speciale. Ci hè qualcosa di misticu, graziosu, ancu nostalgicu di l'inguernu, è ogni annu, cum'è a fine di u vaghjimu è l'inguernu principia, aghju un sentimentu assai familiar, "viaghjendu in u tempu". Mi sentu assai attrattu da l'invernu è ponu riflette maravigliosamente nantu à a mo vita in questu. Un tempu spiciali di l'annu, chì avà andaraghju in più in detail in a sezione dopu.

Winter - a fine è u principiu di un novu tempu

invernu-tempu-magicuL'inguernu hè u tempu più fretu di l'annu è a so atmosfera nostalgica ci fa affundà in i sogni. Quandu u ventu hà purtatu e foglie da l'arbureti, i ghjorni sò più brevi, e nuttati più longu, a natura, l'arburi, i pianti è a fauna si sò ritruvati, un tempu di introspezione principia. A causa di a fretura naturale inherente à l'invernu, da una perspettiva metaforica, l'inguernu rapprisenta una stagione di cuntrazione. Duranti stu tempu, tuttu si cuntratta è si ritira, ch'ellu si tratti di certi mammiferi chì entranu in hibernazione, d'insetti chì cercanu prutezzione in i crepacci di legnu, i buchi di l'arburu o in l'internu di a terra, o ancu l'omu chì... Questu tempu di l'annu, a ghjente. preferirebbe ritirarsi, rilassate in casa è passà un pocu di tempu tranquillu cù a so famiglia. Per quessa, l'inguernu hè un tempu spiciale per l'introspezione è hè perfetta per vene à cuncepimentu cù u vostru mondu internu. In l'inguernu ci ritiratemu è per quessa cugliemu energia per e stagioni à vene. Riturnemu à noi stessi, mette in a nostra forza è entra in una fase di carica energetica.

A relazione cù sè stessu pò esse approfondita in l'invernu.. !!

A relazione cù sè stessu vene prima quì. Stu ligame internu pò esse sbilanciatu annantu à u cursu di un annu è dunque deve esse ritruvatu in equilibriu à a fine di l'annu, in l'invernu. Inoltre, l'inguernu hè ancu perfettu per u primu ricunnosce è in segundu sguassate e vostre parti d'ombra, vale à dì mudelli mentali negativi chì sò ancorati in u nostru subconscious (a ristrutturazione di u nostru subconscious - realignment of our state mentale). Siccomu i ghjorni sò più brevi in ​​l'inguernu, e notti sò più longu, è avemu menu ghjornu di ghjornu, ci hè dumandatu à guardà in l'internu è evità u nostru sguardu da e cose esterne.

L'inguernu ci chjama à mette infine fine à vechje fasi di a nostra vita..!!

Siccomu ci hè menu luce di ghjornu dispunibule, questu puderia ancu esse simbolicamente equiparatu cù visibilità peghju. A nostra visione hè annebbiata da a bughjura prevalente di u ghjornu è in questu sensu hè impurtante di scopre a luce in noi stessi è di permette à l'amore internu di germinà di novu. Perchè l'annu finisci è principia in l'invernu, l'inguernu hè ancu un tempu ideali per vene à i vechji fasi di vita è mudelli. Questu tempu di l'annu hè ancu un bonu tempu per riflette nantu à a vostra propria vita. Pudete guardà in daretu à l'annu è vede induve ùn avete micca pussutu sviluppà più è cusì avè l'uppurtunità di guadagnà una forza nova per pudè finalmente dà rinu à questi sviluppi.

Aduprate a vostra energia raccolta per accoglie cose novi - per custruisce cose novi .. !!

Cum'è u novu annu principia, ci hè ancu dumandatu à accettà e cose novi è accolte novi fasi di a vita. I tempi antichi sò finiti è sò una cosa di u passatu. I tempi novi sò cuminciati è noi l'omu pudemu usà l'energie appena raccolte per muvimenti putenti in novi fasi di a vita. Dite addiu à u vechju è accolta un novu tempu, vale à dì un tempu in quale a vostra luce interiore pò fà brillanu di novu e notti più scure. L'inguernu hè dunque una stagione assai putente è deve esse definitamente aduprata per pudè ricunnosce è sfruttà u vostru propiu putenziale. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment