≡ Menu
notti aspra

Ogni annu ghjunghjemu à e magiche 12 notti aspra (cunnisciutu ancu Glöckelnächte, Innernächt, Rauchnächt o Natale), chì dura a notte di a vigilia di Natale, vale à dì da u 25 di dicembre à u 6 di ghjennaghju (sei ghjorni prima è sei ghjorni dopu à l'annu novu - per alcuni, però, sti ghjorni cumincianu à u 21 di dicembre) è sò accumpagnati da un forte putenziale energeticu. In questu cuntestu, e notti aspra eranu ancu cunsiderate notte sante da i nostri antenati (L'infurmazione di santità), chì hè per quessa chì avemu celebratu assai in queste notti è dedicatu à a famiglia. Per d 'altra banda, i culturi più antichi anu utilizatu questi ghjorni per scopi rituali è cerimoniali. In u risultatu, ci hè statu un fumu estensivu, interpretazioni future sò state fatte è altre cerimonie prufonde sò state praticate (I praticà per esempiu. u rituale di u desideriu cunnisciutu, vale à dì chì pigliate 13 pezzi di carta, scrivite un desideriu nantu à ogni pezzu di carta, idealmente formulatu cum'è un desideriu chì hè digià cumpletu, piegate / sgrossate i pezzi di carta inseme, mette in una ciotola, tira un pezzu di carta "ceccu" ogni notte è lasciate brusgià questu. In i mesi à vene, ogni desideriu deve esse gradualmente realità. U tredecisimu desideriu restante significa un desideriu chì esige assai focus è azzione da a nostra parte - impurtante quì: Sentimentu internu, crede o ancu più efficace sapendu chì i desideri seranu realità o chì u rituali hà da travaglià. Ricordate sempre, ogni rituale porta una magia energetica profonda è risona à un livellu spirituale! U vostru propiu spiritu decide, crea, travaglia, evoca magia).

U significatu di e 12 notti aspra

U significatu di e 12 notti aspraIn questu cuntestu, e notti dura (soprattuttu e prime notti duru) un periudu in quale pudete guardà in daretu è preparate mentalmente per u novu annu. Sò per u ritornu di l'anime è sò destinati à rinfurzà significativamente u nostru ligame cù u mondu oltre (Approfondisce a nostra spiritualità, rinfurzendu u nostru spiritu è ​​cumpiendu idee nascoste). In u passatu era dunque dettu chì l'apparizioni fantasmali accadutu assai più freti in u 12 Rauhnächt. U terminu "notti ruvide" vene dunque ancu da "rough" (hè stata utilizata per discrìviri l'apparizione di l'energii negativi), ancu s'ellu hè avà presumitu chì issi ghjorni sò stati chjamati notte di fumu. Si fumava, praticava i rituali currispundenti per pudè scacciare è riscattà u male, e cose cattive è spiacevoli o piuttostu impurità, energie disarmoniche è circustanze di bassa frequenza. Inoltre, fumà cù l'armoise, lavanda, salvia, incensu o ancu spruce resina di purificazione è hà causatu una forte attrazione di l'energii puri. Per d 'altra banda, e notti aspra sò ancu spessu visti cum'è notte di miraculu magicu, in quale e nostre idee è scontri sperienze una manifestazione aumentata in i mesi à vene. Questi ghjorni / notti sò dunque di grande putenza magica è ponu dunque creà una consolidazione energetica fundamentale in a nostra propria mente.

Cuscenza di u nostru veru putere

notte aspraPer questu mutivu, sti 12 ghjorni rapprisentanu ancu un tempu di ricollegamentu à u nostru esse luminoso (alta frequenza, a nostra natura divina - unu hè a surgente o a divina - entità creatrice di tuttu - tuttu nasce da u stessu spiritu, una cunnessione antica chì torna forte in u tempu attuale è pò esse sentita più intensamente, soprattuttu in e notti dura.) è ci mostra u nostru propiu potenziale creativo in una manera assai speciale (u destinu hè in e so mani - Solu cambiendu u mondu internu, i cambiamenti fundamentali sò in u mondu esternu). Ùn avemu micca esse sottumessi à circustanze disarmoniche, ma pudemu usà a nostra POTENTE IMAGINAZIONE per creà una vita chì currisponde cumpletamente à i nostri desideri più prufondi. In ultimamente, sti ghjorni sò nantu à e nostre attitudini più prufonde è, per quessa, ancu nantu à a relazione assuciata cù noi stessi. Si tratta di ricunnosce a nostra propria agitazione interna è, in cunsiquenza, di creà un statu di cuscenza in u quale ùn hè micca solu una immagine armoniosa di sè stessu. ma dinù un equilibriu internu. Perchè, cum'è aghju dettu, a nostra auto-imaghjina trasferisce SEMPRE à u mondu esternu è ci dà circustanze chì sò basate nantu à a qualità di a nostra propria immagine. È cum'è creatore pudete cambià a direzzione di a vostra propria immagine in ogni mumentu (u mondu esternu sempre cunfirmà ciò chì unu hè sè stessu - cum'è à l'internu, cusì à l'esternu è vice versa - Quellu chì si bagna spiritualmente in abbundanza, creà circustanze à l'esternu, chì à u turnu vi farà capisce chì site in abbundanza - dì. circustanze basatu annantu à l'abbundanza. L'allineamentu di l'imagine di sè cù a so divinità hè dunque un attu più putente. Cum'è una autorità divina stessu, unu attrae dunque circustanze chì prima cunfirmanu questa immagine di sè stessu è in sicondu sò basati nantu à a divinità.).

Aduprate e notti duru

Ebbè, à a fine, duvemu dunque dà noi cumplettamente à e notti aspra è immerse in u nostru propiu terrenu divinu una volta di più. Ùn vi scurdate mai chì tutta l'esistenza hè un pruduttu di a so mente, tuttu si passa in a so mente. Tuttu hè natu à traversu u so spiritu, da una parte in quale si hà permessu chì e circustanze si movenu in a so propria percepzione (è dopu creatu idee nantu à quella circustanza - espansione a mente per include una nova circustanza), da l'altra banda, in quale unu hà ricunnisciutu l'infurmazioni per sè stessu cum'è verità, per quale si puderia furmà idee in direzzione / dimensioni currispondenti (A sentenza: "Ùn possu micca imagine chì rende chjaru chì unu, ancu cum'è creatore, ùn hè micca in una pusizioni di espansione a so propria mente in a direzzione adatta - ùn hè micca pussibule per sè stessu è per quessa ùn pò micca esse sperimentatu - solu quandu l'allineamentu internu cambia). Tù stessu site a surgente è in fondu avete GIANT MAGIC SKILLS. In i prossimi anni di intensità alta, in quale u mondu hà da cuntinuà à cambià assai, seremu affruntatu cù sti cumpetenze. Coinciderà cù u risvegliu di massa sempre crescente. Allora celebremu inseme e notti duru è sfruttemu a transizione in u novu annu. U 2023 serà estremamente tempestoso, ma ancu sbulicatu, per quessa hè estremamente impurtante chì simu energicamente stabile per questu tempu. riposu, ritirata, unu naturale / erbe manghjà acqua di surgente, meditazione, silenziu è rendita à circustanze rilassanti (impegnà in attività calmante) pò avà esse incredibbilmente empowering. U stessu s'aplica à fumà cù e piante appropritate per a purificazione energetica di a vostra casa. À questu puntu, aghju ancu ligame cù una piccula guida di u fumu da u situ blog.sonnhof-ayurveda:

Ciò chì avete bisognu in più di l'incensu per fumà:

  • Ciotola ignifuga cù sabbia fumante, carbone è pinze di carbone
  • In alternativa: bruciatore d'incensu cù incensu, lampi di tè per u più caldu, foglia d'aluminiu se vulete brusgià incensu o altre resine in u tagliu.

Per fumà l'appartamentu, avete prima di stallà a tazza ignifuga o l'incensu. Cù a tazza di l'incensu, funziona cusì: u carbone hè allughjatu è lasciatu per brilla in a sabbia finu à chì forma braci bianchi. Pudete mette l'arbe piccatu o l'incensu nantu à questu. Questu poi principia à fumà assai assai inseme. Questu hè utilizatu per caminari per a casa, preferibile da u fondu à a cima. Tutte e camere sò entrate individualmente è u fumu hè distribuitu in ogni angulu è angulu. I finestri sò chjusi è u fumu pò ancu esse spargugliatu più cù una piuma o una foglia. Questu hè fattu quante volte vulete. Certi fumanu una volta a vigilia di Natale, alcuni à a vigilia di Natale, Capodanno è Epifania, certi ogni notte. Pudete dedicà ogni notte à un tema diversu è sceglie l'erbe in cunseguenza. Tù dinù ponu brusgià missaghji nant'à picculi pezzi di carta s'è vo vulete caccià qualcosa specifichi, forti è incriminating. U metudu di fumà hè ancu una bona idea quandu si move in a vostra nova casa, per dì cusì tabula rasa è eliminà i vechji disputi è carichi. Allora tutti i finestri è e porte sò aperti brevemente per eliminà u fumu è cun ellu l'energii stressanti è i germi in l'aria. Allora pudete fumà cù erbe fragranti è piacevuli, se vulete, senza aria dopu.

Sicondu ciò chì vulete fucalizza nantu à u fumu, pudete aduprà diversi tipi di incensu. L'erbe più populari, soprattuttu adattati per a notte dura, sò i seguenti:

salvia bianca - Pulisce in particulare, hà un effettu germicida nantu à l'aria, assicura a pace è purifica l'energie antiche da l'aria

incensu - porta benedizioni è aumenta l'energia

Styrax - porta calore è sicurità è cusì elimina i nodi mentali, chì à u turnu aumenta a fiducia in sè stessu

artemisa - disinfetta, simile à a salvia, allevia i timori, alluntanà i mali è permette à un novu iniziu di scorri liscia

Cù questu in mente, stà centratu è gode di i ghjorni di magia alta. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Simone 21. Dicembre 2020, 7: 00

      Sfurtunatamente, cunnoscu solu una tradizione. Quale li hà cuntatu più precisamente chè mè ?
      Quale hè u 25.12. Lavà a biancheria di lettu, qualchissia mori in ghjennaghju. U 26.12. sta per u 27.12 di ferraghju, dicembre. per marzu ecc
      Dopu ci era u haircut.
      È ci era ancu qualcosa à fà cù u tagliu di unghie.
      Quale ne sà di più ?

      rispondi
    Simone 21. Dicembre 2020, 7: 00

    Sfurtunatamente, cunnoscu solu una tradizione. Quale li hà cuntatu più precisamente chè mè ?
    Quale hè u 25.12. Lavà a biancheria di lettu, qualchissia mori in ghjennaghju. U 26.12. sta per u 27.12 di ferraghju, dicembre. per marzu ecc
    Dopu ci era u haircut.
    È ci era ancu qualcosa à fà cù u tagliu di unghie.
    Quale ne sà di più ?

    rispondi