≡ Menu
rituali di notte

Tuttu in l'esistenza hà un statu di freccia individuali, vale à dì chì si puderia ancu parlà di una radiazione cumpletamente unica, chì à u turnu hè percepitu da ogni esse umanu, secondu u so propiu statu di freccia (statu di cuscenza, percepzioni, etc.). I lochi, l'ogetti, i nostri locali, e stagioni o ancu ogni ghjornu anu ancu un statu di frequenza individuale. U listessu pò ancu esse appiicatu à i tempi di u ghjornu, chì anu ancu un umore basicu currispundente.

Crea una bona basa per a matina dopu

rituali di notteIn questu rispettu, l'atmosfera notturna hè cumplitamenti sfarente da l'atmosfera matina. In questu cuntestu, personalmente mi piace assai i dui "tempi di u ghjornu", ancu s'è aghju da ammette chì a notte in particulare hà qualcosa di rilassante, è ancu un pocu misticu, per mè. Di sicuru, a notte rapprisenta u polu oppostu à u restu di u ghjornu (luce / scuru - lege di polarità) è hè ideale per ritruvà, rilassate, ricaricà e batterie, rende à a pace è, se ne necessariu, riflette nantu à sè stessu. Tuttavia, a sera o a notte ùn hè micca sempre utilizata per questu. Invece, in u mondu d'oghje, spessu succede chì ci focalizemu in circustanze di vita disarmoniche (construzzioni di pensamentu disarmonica) di notte o ancu prima di andà in lettu. Invece di gode di u mumentu, esse in l'avà, o forse cunsiderà l'aspettu pusitivu di u ghjornu o ancu di a nostra vita, pudemu stà preoccupatu. Pudemu teme u ghjornu avanti (per via di l'attività spiacevoli o altre sfide), teme chì qualcosa ci accadirà, o chì e cose cattive succeranu per noi per un statu distruttivu momentaneu di a cuscenza. In listessu modu, u so propiu focusu hè spessu spustatu à a carenza invece di l'abbundanza. À a fine di u ghjornu, però, questu pò riduce a nostra qualità di u sonnu è mette a basa per l'esperienza di una matina chì ùn hè micca à u nostru piace. Ma cum'è digià citatu in l'articulu: "U putere di a rutina di a sera", spiega, u nostru subconsciousu hè assai ricettivu, soprattuttu in a matina è ancu a notte tarda (prima di andà in lettu) è hè dopu più faciule di programà cà u solitu. Dunque, se avemu una attitudine negativa di notte o ghjustu prima di andà in lettu (ancu uni pochi d'ore prima), perdemu in preoccupazioni è paure, iè, ancu cedutu à circustanze / stati disarmoniosi in anticipu, allora questu hè simplicemente contraproducente è micca. solu pone a basa per un sonnu senza rinfrescante, ma ancu per un principiu di ghjornu più stortu (induve u sonnu deve serve a nostra ricuperazione è a nostra crescita spirituale).

Serete dumane ciò chì pensate oghje. – Buddha..!!

Siccomu i nostri propri locali anu ancu una frequenza / splendore individuale, un caosu currispundente, chì prima rende a radiazione più disarmoniosa è in segundu ci dà un sentimentu peghju, pò ancu cuntribuisce à un cattivu umore o ancu à u caosu mentale (per via di i locali caòtici o ancu igienici. sempre riflettendu u nostru statu internu caòticu - trasfiriu u nostru mondu internu à u mondu esternu). Per quessa, aduttà un rituale di notte rilassante pò esse assai empowering. Per esempiu, pudete medità una meza ora / ora prima di andà in lettu, o pudete tene in mente tutte e cose pusitivi chì avete sperimentatu in a vostra vita, o ancu quellu ghjornu. Per d 'altra banda, pudete ancu trattà cù i vostri scopi (sonnii) è imagine cumu pudete fà a so manifestazione in i ghjorni à vene. Altrimenti, saria ancu cunsigliatu di permette a pace cumpleta è a tranquillità à a sera. Per esempiu, pudete andà in natura o fora è sente l'atmosfera di a sera. In ultimamente, ci sò innumerevoli opzioni chì pudete prufittà. Mentre caminava fora un pocu prima, aghju realizatu quantu piacevule è rilassante pudete percive a notte è, sopratuttu, quantu benefica hè questu sensu. Ebbè allora, in fine, pò esse assai empowering s'ellu aduttà un particulari rituali di notte piacevule o se in generale godimu i mumenti prima di andà in lettu.

Ogni matina simu nati di novu. Ciò chì facemu oghje hè u più impurtante. – Buddha..!!

È invece di guardà u ghjornu dopu in modu criticu, pudemu vede cum'è una nova opportunità. Una chance per dà a nostra vita un novu splendore, perchè ogni ghjornu novu avemu pussibuli infiniti è pudemu (almenu s'è no simu insatisfacenti cù a nostra vita attuale) mette a fundazione per una nova vita. Eppo, l'ultimu, ma micca menu, duvemu ancu tene in mente una cosa, u pensamentu o u sintimu cù quale si addormenta sempre sperimenta un "rinforzamentu" è ancu una manifestazione più pronunciata in u nostru subconscious. Per via di questu, assai persone spessu si sveglianu cù u listessu sentimentu (pensu) chì si sò addormentati. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Lascia un Comment