≡ Menu

L'esistenza sana hè formata continuamente + accumpagnata da 7 diverse lege universale (e lege / principi ermetiche). Queste liggi esercitanu una influenza massiva nantu à u nostru statu di cuscenza o, per dì megliu, spiegà e cunsequenze di innumerevoli fenomeni chì noi l'omu sperienze ogni ghjornu, ma spessu ùn ponu micca interpretà. Sia i nostri pinsamenti, u putere di a nostra mente, supposte coincidenze, diversi livelli d'esistenza (stu mondu / in seguitu), stati polaritarii, ritmi è cicli differenti, stati energetichi / vibratori o ancu u destinu, queste liggi spiegà quasi tutti i miccanismi. di tutti Livelli di esistenza è dunque rapprisentanu ancu a cunniscenza essenziale chì à u turnu pò espansione massivamente u nostru orizzonte.

E 7 lege universale

1. U principiu di a mente - Tuttu hè mentale !

U principiu di a menteTuttu hè spiritu (energia / vibrazione / infurmazione). Tuttu hè di una natura spirituale / mentale è per quessa ancu una espressione / risultatu di i pinsamenti di a cuscenza. A nostra realità sana hè dunque solu un pruduttu di u nostru statu di cuscenza. Per quessa, ogni invenzione, ogni azzione cum'è ogni avvenimentu di a vita esistenu, prima cum'è una idea in forma di pensamentu, in a nostra mente. Avete imaginatu qualcosa, per esempiu andendu a natari cù l'amichi, avete avutu l'idea di circà una educazione specifica o cunsumà qualcosa di specificu è poi realizatu i pinsamenti di l'azzioni / sperienze currispondenti à un livellu materiale cumminendu l'azzioni (Manifestazione di i vostri pinsamenti). → prima hè prisentatu → poi realizatu cù l'aiutu di a vostra forza di vuluntà). Per quessa, ogni esse umanu hè ancu un putente creatore di a so propria realità è pò furmà u so propiu destinu stessu.

2. U Principiu di Corrispondenza - Cum'è sopra, cusì sottu !

U Principiu di Corrispondenza - Cum'è sopra, cusì sottu !Tuttu in a nostra vita, sia esterna o interna, currisponde à i nostri pinsamenti, orientazioni, cunvinzioni è credenze. Cum'è sopra cusì sottu, cum'è dentru cusì fora. Tuttu ciò chì esiste, vale à dì tuttu ciò chì scontru in a vostra vita - a vostra percepzione di e cose in ultimamente riprisenta solu un specchiu di u vostru statu internu. Ùn vede micca u mondu cum'è hè, ma cum'è tù sì. Per quessa, ùn pudete micca generalizà i vostri punti di vista è prisentallu cum'è una realità universale, postu chì ogni persona hè u creatore di a so propria realtà è crea e so credenze + cunvinzioni. Ciò chì pensate è senti, ciò chì cunforma à e vostre credenze, sempre si manifesta cum'è verità in a vostra propria realtà. Per quessa, tuttu ciò chì percivemu in u mondu esternu hè sempre riflessu in a nostra natura interna. Sì avete una circustanza di vita caòtica in questu cuntestu, allora sta circustanza esterna hè dovuta à u vostru caosu / sbilanciamentu internu. U mondu esterno hè adattatu automaticamente à u vostru statu internu. Inoltre, sta lege dice chì u macrocosmu hè solu una maghjina di u microcosmu è vice versa. Cum'è in u grande, cusì in u picculu. Tutta l'esistenza hè riflessa in scala più chjuca è più grande. Sia strutture di u microcosmu (atomi, elettroni, protoni, celluli, batteri, etc.), o parti di u macrocosmu (universi, galaxies, sistemi solari, pianeti, persone, etc.), tuttu hè simile, perchè tuttu ciò chì esiste hè fattu di unu è furmatu da a stessa struttura energetica di basa.

3. U principiu di ritmu è vibrazione - tuttu vibra, tuttu hè in muvimentu!

U principiu di u ritmu è a vibrazione - tuttu vibra, tuttu hè in muvimentu!Tuttu scorri in è fora. Tuttu hà e so maree. Tuttu cresce è fala. Tuttu hè vibrazione. In questu sensu, u famosu ingegnere elettricu Nikola Tesla hà digià dettu chì se vulete capisce l'universu, duvete pensà in termini di vibrazione, oscillazione è frequenza. In particulare, l'aspettu di a vibrazione hè illustratu da sta lege. Dopu tuttu, tuttu ciò chì esiste hè vibrazione o hè custituitu di stati energetichi oscillanti, chì à u turnu anu una freccia currispundente (a mente hè custituita da energia, cum'è digià citatu). Rigidità o materia rigida, solida, cum'è l'imaginemu spessu, ùn esiste micca in questu sensu, à u cuntrariu, a materia hè custituita solu di energia in l'internu - stati energetichi. Questu hè spessu chjamatu energia cumpressa o energia chì hà una freccia assai bassa. Hè per quessa chì unu piace à dì chì a vita sana di l'omu hè solu una prughjezzione immateriale di u so propiu statu di cuscenza. In ultimamente, stu principiu ci rende ancu chjaru chì a vibrazione hè essenziale per a nostra propria prosperità. U flussu di a nostra propria vita ùn vole micca ghjunghje à un fermu, ma piuttostu di pudè flussu liberamente in ogni mumentu. Per questu mutivu, hè ancu benefiziu per a nostra propria custituzione fisica + mentale s'è no seguitamu stu principiu invece di stà in i mudelli di vita rigidi, bluccanti. In parallelu, sta lege dice ancu chì tuttu hè sottumessu à diversi ritmi è cicli. Ci hè una larga varietà di ciculi chì si facenu sentenu una volta è una volta in a nostra vita. Un ciculu chjucu seria, per esempiu, u ciclu menstruali femminile o u ritmu ghjornu / notte. Per d 'altra banda, ci sò ciculi più grande, cum'è e stagioni 4, o u ciculu di 26000 anni chì si sviluppa in a cuscenza (chjamatu ancu u ciculu cosmicu - keywords: u pulsu galatticu, l'annu platonicu, Pleiades).

4. U principiu di polarità è genere - tuttu hà 2 lati!

U principiu di polarità è genere - tuttu hà 2 lati!U principiu di a polarità è u sessu dici chì fora di u nostru terrenu "senza polarità", custituitu da a cuscenza (a nostra mente - interazzione di a cuscenza è u subconsciousness ùn hà micca un statu polaritariu, ma a polarità / dualità nasce da questu) solu i stati dualitarii prevalenu. I stati dualitarii ponu esse truvati in ogni locu in a vita è sò in ultimamente essenziali per u so propiu sviluppu mentale + spirituale (solu quelli chì anu sperimentatu a bughjura apprezzanu a luce o ancu strive per ella). In questu riguardu, avemu l'esperienze stati dualitarii ogni ghjornu, rapprisentanu una parte integrante di u nostru mondu materiale.U principiu di a dualità ci mostra ancu chì tuttu ciò chì esiste (fora di a nostra terra primaria) hà dui lati. Per esempiu, perchè ci hè u calore, ci hè ancu u friddu, perchè ci hè a luce, ci hè ancu a bughjura (o l'absenza di luce hè u risultatu di questu). Tuttavia, i dui lati sò sempre inseme. Hè cum'è una munita, i dui lati sò diffirenti, ma i dui lati appartenenu inseme è formanu tutta a munita - rapprisentanu in a so sanu.. In più di questu, stu principiu ci rende ancu chjaru chì quasi tuttu ciò chì esiste hè aspettu femminile è maschile. (principiu Yin / Yang). E forze / energie maschili è femine si trovanu in ogni locu in a natura, cum'è l'omu anu aspettu masculinu / analiticu è femminile / intuitive.

5. A Legge di Resonance - Like attrae like!

A Legge di Resonance - Like attrae likeIn fondu, a Legge di Resonance hè una di e liggi universali più cunnisciuti / populari è, in termini simplici, dice chì l'energia sempre attrae energia di a listessa intensità. Cum'è attrae cum'è. I stati energetichi sempre attraenu stati energetichi, chì à u turnu vibranu à a listessa / frequenza simile. Ciò chì u vostru propiu statu di cuscenza risona, attrae ancu più in a vostra vita. Per quessa, ùn sempre attirà ciò chì vulete in a vostra vita, ma ciò chì site è ciò chì radiate. U vostru propiu carisma hè dunque essenziale per a vostra propria attrazione. A causa di u nostru spiritu, simu ancu cunnessi à tuttu ciò chì esiste à un livellu spirituale / immateriale. A separazione ùn esiste micca in questu sensu, ma a separazione esiste solu in a nostra mente, soprattuttu cum'è una forma di bloccu, in a forma di una credenza negativa autoimposta. U principiu di currispundenza scorri ancu in a lege di risonanza in una manera interessante (di sicuru, tutte e liggi universali interagiscenu cù l'altri). Aghju dettu ancu prima chì ùn vede micca u mondu cumu hè, ma cum'è tù sì. Unu vede u mondu cum'è fundamentalmente u statu di vibrazione attuale hè. Se a vostra mente hè allinata negativamente, guardate u mondu da una perspettiva negativa è, in u risultatu, pudete vede solu u male in tuttu, allora continuerete à attruverà solu situazioni di vita negativa in a vostra vita. Allora vede u male in tuttu ciò chì vi succede è, in u risultatu, intensificate stu sentimentu attraversu a vostra propria orientazione mentale negativa. Albert Einstein hà dettu ancu ciò chì segue: "Tuttu hè energia è questu hè tuttu. Abbinate a frequenza à a realità chì vulete è l'avete da ottene senza pudè fà nunda. Ùn ci pò esse altru modu. Ùn hè micca filosofia, hè fisica ".

6. U Principiu di Causa è Effettu - Tuttu hà una ragione!

U principiu di causa è effettu - tuttu hà una ragione!U principiu universale di causa è effettu dice chì tuttu ciò chì esiste hà una causa, chì à u turnu hà pruduttu un effettu currispundenti. Ogni causa produce un effettu currispundenti, è ogni effettu esiste solu per una causa currispundenti. Dunque, nunda in a vita passa senza una ragione, u cuntrariu. Tuttu ciò chì hè accadutu in a vostra vita finu à avà, tuttu ciò chì hè accadutu finu à avà, duverebbe ancu esse accadutu esattamente in u listessu modu, altrimenti hè accadutu qualcosa d'altru, per esempiu vi sperimentà una fase completamente diversa di a vita. Tuttu hè accadutu per una bona raggiuni, nasce da una causa currispondente. A causa era sempre di natura mentale / mentale. A nostra mente rapprisenta l'autorità suprema in l'esistenza è crea constantemente causa è effettu, un principiu inevitabbile. In quantu à questu, l'esistenza sana seguita un ordine còsmicu più altu è a vita sana ùn hè dunque micca un pruduttu creatu casuale, ma assai più u risultatu di un spiritu criativu. Ùn ci hè dunque micca una cuincidenza supposta ancu, a cuindenza hè assai più solu una custruzzione di a nostra propria mente ignorante per pudè avè una spiegazione supposta per e cose inspiegabili. Ùn ci hè micca a coincidenza, solu a causalità. Questu hè spessu chjamatu karma. Karma, invece, ùn deve esse equiparatu cù punizioni, ma assai più cù una cunsequenza logica di una causa, in questu cuntestu di solitu una causa negativa, chì tandu, per via di a lege di risonanza, hà pruduttu un effettu negativu - cù quale unu hè tandu cunfruntatu in a vita. U listessu vale per a "furtuna" o "mala furtuna". In fondu, in questu sensu, ùn ci hè nunda di bona o mala furtuna chì succede à qualchissia casuale. Siccomu l'omu sò i creatori di a nostra propria realità, simu ancu rispunsevuli di s'ellu legittimu a felicità / gioia / luce o infelicità / soffrenza / bughjura in a nostra propria mente, o s'ellu guardemu u mondu da una perspettiva pusitiva o negativa ( ùn hè micca manera di felicità, esse felice hè u modu). Per questu mutivu, noi l'omu ùn deve esse sottumessu à alcunu destinu suppostu, ma pudemu piglià u nostru propiu destinu in e nostre mani. Pudemu agisce autodeterminatu è determinà u cursu ulteriore di a nostra vita.

7. U principiu di l'armunia o di l'equilibriu - Tuttu mori dopu à u equilibriu !

U principiu di l'armunia o l'equilibriu - Tuttu u mortu dopu à u equilibriuIn modu simplice, sta lege universale dice chì tuttu in l'esistenza strive per stati armonii, per equilibriu. In ultimamente, l'armunia rapprisenta a basa basica di a nostra vita, ogni forma di vita o ogni persona di solitu voli solu esse bè, cuntenta, felice è per quessa strive per una vita armoniosa. Andemu tutti i modi più sferenti per pudè rializà dinò stu scopu. Pruvemu assai cose per pudè creà una vita chì currisponde cumpletamente à e nostre idee. Ma micca solu l'omu anu stu prughjettu. Ch'ella sia l'universu, l'omu, l'animali o ancu e piante, tuttu s'impegna versu un ordine armoniu perfeccionista, tuttu s'impegna à l'equilibriu. Stu principiu pò ancu esse osservatu in atomi. L'atomi cercanu l'equilibriu, per stati energicamente stabile in quale l'atomi, chì à u turnu ùn anu micca una shell atomica esterna cumplettamente occupata cù l'elettroni, assorbanu / attranu l'elettroni da altri atomi per via di e so forze attraenti attivate da u nucleu pusitivu finu à a cunchiglia esterna di novu. hè piena. A lotta per l'equilibriu, per i stati armuniosi è equilibrati si faci in ogni locu, ancu in u mondu atomicu stu principiu hè presente. L'elettroni sò dunque donati da l'atomi chì a penultima cunchiglia hè pienamente occupata, facendu a penultima, cumplettamente occupata, a cunchiglia più esterna (regula di l'octettu). Un principiu simplice chì illustra chì ancu in u mondu atomicu ci hè dà è piglià. In u listessu modu, a temperatura di i liquidi strive to equalize. Per esempiu, si riempia una tazza cù acqua calda, a temperatura di l'acqua s'adatta à quella di a tazza è vice versa. Per quessa, u principiu di l'armunia o l'equilibriu pò ancu esse osservatu in ogni locu, ancu in i nostri azzioni di ogni ghjornu, quandu noi stessi incarnamu stu principiu o ancu strive for this embodiment. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment