≡ Menu
rinascita

I ciculi è i ciculi sò una parte integrante di a nostra vita. Noi umani simu accumpagnati da i ciculi più diversi. In questu cuntestu, sti ciculi diffirenti ponu esse rintracciati à u principiu di u ritmu è a vibrazione è, basatu annantu à questu principiu, ogni persona passa per un ciculu generale, quasi incomprensibile, à dì u ciculu di rinascita. In ultimamente, assai persone si dumandanu se u ciculu di reincarnazione, o ciculu di rinascita, esiste. Ci si dumanda à spessu ciò chì succede dopu à a morte è s'è noi, l'omu, cuntinueremu à esiste in qualchì modu. Ci hè una vita dopu a morte? Chì ci hè di u lume spessu citatu chì parechje persone anu sperimentatu brevemente clinicamente mortu? Si cuntinuemu à campà dopu à a morte, rinascemu o entremu allora in un cosiddettu nulla, un "locu" induve a nostra esistenza perde cumplettamente u sensu, un statu di "non esistenza".

U ciculu di a rinascita

rinascita di luce à a fine di u tunnelIn fondu, ogni esseru vivente hè in un ciculu di rinascita. In quantu à noi umani, avemu passatu stu prucessu per millaie d'anni. Nasciamu, crescemu, sviluppemu e nostre pirsunalità, cunnoscemu novi punti di vista murali, sviluppemu più, sperimentà diverse situazioni di vita, di solitu invechjemu finu à chì infine mori di novu per pudè nasce di novu. In questu sensu, l'anime vechji, vale à dì l'anime chì anu digià una età di incarnazione più altu (misurata da u numeru di e so incarnazioni), anu campatu per parechje epoche. Sia in i tempi antichi, à u principiu di u Medievu, o ancu in u Rinascimentu, noi l'omu avemu avutu assai vite per via di u ciculu di reincarnazione. Siccomu a nostra cuscenza o a nostra ànima ùn anu micca aspettu dualitariu / di genere direttu (l'ànima puderia esse di sicuru esse qualificata cum'è l'aspettu femminile, u spiritu cum'è a contraparte maschile), avemu avutu un corpu / incarnazione in parte maschile, in parte femminile in e diverse vite. . In questu cuntestu, a nostra vita hè di sviluppà continuamente noi stessi morale, mentale è spirituale. Hè tuttu di maturà mentalmente sè stessu per pudè ghjunghje à novi livelli di incarnazione / vibrazione nantu à a basa di questu in u ciculu di reincarnazione.

Tutte e cundizioni materiali è immateriali sò in ultimamente una espressione di una fonte energetica, chì hè datu forma da un spiritu creativu cuscente.. !!

In questu sensu, deve esse nutatu novu chì ogni persona hè ultimamente solu una espressione mentale di una fonte energetica. Un terrenu chì hè custituitu di cuscenza / pinsamenti è à u turnu hà l'aspettu di cunsiste in stati energetichi, chì à u turnu vibranu nantu à frequenze. U corpu umanu o a realità cumpleta di un esse umanu, u statu di cuscenza cumpletu, attuale, hè custituitu in ultimamente di un statu energeticu cumplessu chì oscilla à una freccia currispondente.

A nostra propria frequenza vibrazionale determina u prugressu in u ciculu di reincarnazione

reincarnazione-finiOgni persona hà dunque una firma energetica individuale, una frequenza di vibrazione unica. Siccomu a nostra vita hè solu un pruduttu di u nostru spettru mentale, i nostri pinsamenti influenzanu ancu a nostra propria freccia di vibrazione (ogni azzione hè un risultatu mentale, prima venenu i pinsamenti / l'imaginazione - dopu a realizazione / manifestazione succede - site per andà. per un caminu, prima Se imaginate andà per un caminu, pensate à questu, dopu, fendu l'azzione, capite u pensamentu à u livellu materiale). Un spettru pusitivu di pinsamenti, rintracciatu à morale "currettu" o credenze internu pusitivu / armoniu / pacificu, visioni di u mondu è opinioni, aumentanu a nostra propria frequenza di vibrazione, dedensificà a nostra basa energetica, risolve i blocchi mentali è migliurà a nostra salute. Un spettru negativu di pinsamenti, attribuitu à a friddizza di u core, à l'inghjustizia, à un sbilanciamentu internu, à una visione di u mondu maliziosa o à un cumpurtamentu maliziusu (per esempiu, idee di diritta), riduce a nostra propria frequenza di vibrazione, condensate a nostra propria fundazione energetica, bluccà u nostru flussu naturali è avè. un impattu durabile nantu à a nostra propria Custituzione fisica è mentale. A più bassa a freccia di vibrazione di una persona quandu a morte accade, più bassa a classificazione energetica serà dopu a morte. A stu puntu ci vole dinù dì chì a morte stessu ùn esiste micca, ciò chì si passa hè in ultimamente un cambiamentu di u nostru statu mentale. A nostra ànima abbanduneghja u corpu è entra in u "oltre" (oltre - questu mondu, tracciatu à u principiu universale di dualità / polarità - fora di u spaziu-temporale, terra originale energetica, tuttu hà 2 poli, 2 lati, 2 aspetti) . L'aldilà hè custituitu da 7 livelli di frequenza di vibrazione.

U nostru propiu statu di vibrazione ci pone in un livellu di frequenza di l'altru .. !!

Quandu a "morte" si trova, u vostru propiu statu frequentatu si aghjusta à u livellu di freccia di vibrazione adattatu / simili. Allora una classificazione energetica hè fatta. U più altu u vostru propiu sviluppu mentale / spirituale / morale o più a vostra propria freccia vibra, più altu hè u livellu in quale site classificatu. À u tempu, vi rinascerà automaticamente in modu chì pudete avè una altra chance di sviluppà più. Quantu più altu hè u livellu di freccia in quale avete statu postu, u più longu hè necessariu per a rinascita (un'anima chì hè digià assai avanzata in u so sviluppu hà naturalmente bisognu di menu incarnazioni per pudè maturà più). À u cuntrariu, una freccia di vibrazione bassa quandu a morte si trova significa chì unu hè classificatu in un livellu di freccia bassa. U risultatu hè una incarnazione precoce o accelerata.

Una decondensazione cumpleta di a propria realità porta à a fine di u ghjornu à a fine di u ciculu di reincarnazione.. !!

In questu modu, l'universu vi cuncede un sviluppu più, rapidu è spirituale. In ultimamente, pudete solu finisce u ciculu di reincarnazione ghjunghjendu à un statu vibrazionale cusì altu chì ùn ci hè più sviluppu o, megliu dettu, ùn ci hè più una classificazione energetica. In ultimamente, questu pò esse ottenutu solu diventendu u maestru di a vostra propria incarnazione, densificà completamente a vostra propria fundazione energetica è aumentendu a vostra propria frequenza di vibrazione à u massimu. Questu hè pussibule per via di a legittimazione / a realizazione di un spettru cumpletamente pusitivu di pinsamenti in a so propria mente, per mezu di a trasfurmazioni di tutte e so parti di l'ombra (traumas, entanglements karmici da diverse incarnazioni, parti di l'ego). Sti diversi aspetti sò ancu dovutu à una cunnessione psicologica cumpleta, chì include ancu l'accettazione / dissoluzione / trasfurmazioni di a so mente egoista. Ciò chì succede dopu hè quasi magicu, cunfina cù miraculosu è hè quasi impussibile di capiscenu per sè stessu. Tandu ottene un statu di immortalità fisica (l'ànima hè digià immurtale in sè stessu, a so propria esistenza mentale ùn pò micca dissolve). Sè vo vulete sapè più nantu à questu o in generale nantu à e capacità magiche, immortalità, levitazione, dematerializazione, teleportazione è altre capacità, possu solu ricumandemu caldamente stu articulu: A Forza Sveglia - A Riscoperta di Abilità Magiche !!! Cù questu in mente, ti dicu addiu è finisce l'articulu, altrimenti u tema andava fora di u scopu di stu articulu. Dunque, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment