≡ Menu
Seele

Per millaie d'anni, l'anima hè stata citata in innumerevoli religioni, culture è lingue in u mondu sanu. Ogni esse umanu hà una ànima o una mente intuitiva, ma assai pochi persone sò cuscenti di stu strumentu divinu è per quessa agiscenu di solitu più da i principii più bassi di a mente egoista è solu raramente da questu aspettu divinu di a creazione. A cunnessione cù l'ànima hè un fattore decisivu per ottene l'equilibriu mentale. Ma chì hè esattamente l'ànima è cumu si pò diventà di novu?

L'anima incarna u principiu divinu in tutti noi!

L'anima hè l'aspettu altamente vibrazionale è intuitivu in tutti noi chì ci dà vitalità, saviezza è gentilezza ogni ghjornu. Tuttu in l'universu hè custituitu di energia oscillante, sia galassia o bacteria, in u fondu di e duie strutture sò solu particeddi energetichi, chì sò tutti cunnessi l'un à l'altru per via di u spaziu-tempu superatu (sti particelle energetiche vibranu cusì altu, si movenu cusì veloce chì u spaziu-tempu ùn hà micca un effettu nantu à elli). U più pusitivu sti particeddi sò carichi, u più altu vibranu, è u reversu hè u casu cù carichi negativi. A struttura sottile è energica di una persona largamente pessimista o negativa chì pensa è agisce vibra in modu bassu. L'anima hè un aspettu vibrativu assai altu in noi è dunque incarna solu i valori divini / pusitivi (onestà, gentilezza, amore incondizionatu, altruismo, misericordia, etc.).

Per esempiu, e persone chì s'identificanu cumplettamente cù questi valori è agiscenu largamente nantu à a basa di sti principii sempre agisce da a mente intuitiva, da l'anima. In fondu, ognunu agisce fora di l'aspettu mentale in un certu puntu di a so vita. Per esempiu, se qualcunu hè dumandatu à direzzione, sta persona ùn hà mai reagitu disprezzu, ghjudiziu o egoista, à u cuntrariu, unu hè amichevule, utile è mostra u so latu misericordioso è spirituale. L'umani anu bisognu di l'amore di l'altri omi umani, perchè tiramu a nostra forza di vita da questa fonte d'energia chì hè sempre esistita.

Solu a mente egoista assicura chì inconscientemente ammucciemu a nostra ànima in certe situazione, per esempiu, quandu qualchissia ghjudicheghja a cieca a vita di una altra persona. A mente intuitiva hè ancu cumpletamente cunnessa cù l'inseme, cù e dimensionalità sottili, per via di a vibrazione naturali energetica assai alta. Per questu mutivu, avemu ancu constantemente riceve suggerimenti o, per dì un altru modu, cunniscenze intuitive in a vita. Ma a nostra mente spessu ci facenu dubbità è hè per quessa chì parechje persone ùn si rendenu micca u so rigalu intuitivu.

A mente intuitiva si fa sentire in parechje situazioni di vita.

A mente intuitivaQuestu hè notu in parechje situazioni di vita, pigliu un esempiu simplice. Immaginate chì avete avutu una data cù una bella dama o un simpaticu omu è dopu scrivite stranamente à l'altra persona o annullà a prossima riunione per irrazionalità. Se l'altra persona ùn hè micca interessatu à voi, u senterete, a vostra intuizione vi farà sente / cunnosce.

Ma spessu ùn avemu micca fiducia in stu sentimentu è lasciamu a nostra mente ceca. Sò innamuratu, senti chì qualcosa hè sbagliatu, ma ùn pudete micca risponde à stu sentimentu perchè ùn vulete micca accettà una tale situazione sè stessu. Lasciate esse guidatu da a vostra mente supracausale è entra in più è più in i sentimenti o in questa situazione finu à a fine di u ghjornu, tutta a cosa si rompe in modu duru. Un altru esempiu puderia influenzà u vostru putere di pensamentu. Sò cunnessi à tuttu ciò chì esiste è per quessa influenzate a realità di tutte e persone. Più unu diventa cuscente di sè stessu, più forte u so propiu putere di pensamentu diventa. Per esempiu, s'ellu pensu intensamente nantu à a lege di risonanza è un amicu poi vene è poi mi dice chì hà intesu parlà di a lege di risonanza, o sò tandu sempre più cunfruntatu cù e persone in altre manere chì anu trattatu per questu. un pocu tempu, tandu a mo mente mi diceria chì era cuincidenza (Di sicuru ùn ci hè micca cuincidenza, solu azzioni cuscenti è fatti scunnisciuti).

Ma a mo intuizione allora mi dice chì era parzialmente rispunsevuli di u mo amicu o di e persone pertinenti chì si trattavanu. Per mezu di u mo trenu di pensamentu, aghju influenzatu u trenu di pensamentu di l'altri populi è grazia à u mo rigalu intuitivu sò allora chì questu hè u casu. E postu ch'e aghju fermamente crede in questu è sò 100% cunvinta di questu, stu sensu si manifesta cum'è verità in a mo realità. Capisce stu principiu intuitivu è fiducia in i vostri sentimenti è attente vi dà un putere incredibile è una fiducia in sè stessu. Un altru picculu esempiu, fighjulu un filmu cù u mo fratellu, di colpu aghju nutatu un attore chì ùn hè micca adattatu (per esempiu, perchè hà agitu male in u mumentu), quandu u mo sentimentu mi dice chì u mo fratellu piace ancu 100% registratu. , allora sò chì hè u casu. S'ellu ci dumandu, ellu cunfirma subitu, per quessa ch'e aghju cun u mo fratellu cecu. In quasi ogni situazione, sapemu sempre ciò chì l'altra persona sentia o pensava.

U cuntrariu di a mente egoista

A mente egoista

L'ànima hè quasi u cuntrariu di a mente egoista. Per mezu di a mente egoistica, spessu ci limitemu in tante situazioni, perchè neghemu i nostri propri sentimenti è agisce solu fora di mudelli di cumpurtamentu di basa. Stu principiu di basa robba a nostra curiosità imparziale è ci permette di camminà ciechi per a vita. Qualchissia chì s'identifica largamente cù questa mente limitante, per esempiu, surrisu à stu testu o e mo parolle è ùn pudia micca ghjudicà ciò chì hè dettu nantu à a basa di questu. Invece, e mo parolle scritte seranu cundannati è disprezzati. Fendu cusì, unu deve sparghje a so mente di ghjudiziu perchè ogni esse umanu, ogni esseru vivente hè un individuu unicu è nimu umanu hà u dirittu di ghjudicà a vita di un altru esse umanu. Tutti avemu menti, ànime, corpi, desideri è sogni, è sò tutti custituiti da e stesse particelle energetiche di creazione.

Stu aspettu ci face tutti uguali (ùn vogliu micca dì chì tutti pensemu, sentimu, agiscenu ecc. u listessu di sicuru) è per quessa deve esse u nostru duvere chì trattemu sempre l'altri persone è animali cù amore, rispettu è rispettu. Ùn importa micca u culore di a pelle di una persona, ciò chì l'origine hà, ciò chì preferenze sessuale, desideri è sogni chì una persona hà, hè impurtante chì ogni persona sia amata è rispettata in a so individualità. Cù questu in mente, stà sanu, cuntenutu è vive a vostra vita in luce è armunia.

Lascia un Comment