≡ Menu
gloriole

In u prucessu attuale di l'Ascensione generale in u quale l'umanità si riconnette cù u so stessu sacru (l'immagine più alta manifestable chì pudete purtà à a vita di sè stessu), parechji cambiamenti accadenu durante l'esperienza di sta trasfurmazioni. In questu cuntestu, per esempiu, avemu un cambiamentu cumpletu in a biochimica di u nostru corpu. Questu hè esattamente cumu u nostru DNA di 13 filamenti (l'ADN originale) riattivatu cumplettamente. A nostra glàndula pineale hà tornatu à u so livellu funziunale originale, è i nostri dui mità di u cervellu travaglianu in armunia cù l'altri (sincronizazione).

A furmazione di u corpu ligeru

A furmazione di u corpu ligeruQuesti prucessi fisichi o materiali sò attivati ​​​​interamente da l'aumentu di a nostra propria immagine di sè stessu, perchè più l'imaghjina chì avemu di noi stessi diventa uriginale (voi stessu sò a fonte originale - è postu chì u mondu esternu hè una maghjina diretta di sè stessu è vice versa, pudete ancu vede a fonte di tutti l'esse fora, ùn ci hè simplicemente micca separazione, tuttu hè unu. Ogni parsona, cum'è parte di a so propria realità, pò fà sta grande stampa diventendu realtà), Di sicuru, più uriginale diventanu i prucessi in u nostru esse fisicu. Si pudia ancu dì, u santu (guaritore) l'imaghjini chì noi, à u turnu, portanu à a vita di noi stessi, u più guariscenza portamu à u nostru sistema sanu è, per quessa, ancu à u mondu esternu, perchè u mondu esternu, cumpresu u cullettivu, hè influinzatu significativamente da u nostru esse (Tuttu, sia e nostre cellule o ancu a mente cullettiva, veramente tuttu reagisce à u nostru statu di esse - perchè tuttu hè permeatu da noi.). Ebbè, à un livellu suttili unu di i più grandi miraculi di tutti succede di novu, perchè più ligera o luminosa a nostra realità omnicomprensiva o, in altre parolle, tuttu u nostru esse, diventa, più u nostru Merkaba hè furmatu, vale à dì. u nostru corpu di luce, fora. In questu sensu, ogni persona hà ancu un corpu di luce currispondente. In ogni casu, in una vita ancorata in a densità, a so struttura ùn hà micca sviluppu, è u corpu di luce hè pocu attivu in un tali statu, solu perchè u nostru statu hè limitatu da a gravità.

Tuttu hè pussibule

U statu di limitazione hè u cuntrariu cumpletu di un statu completamente ascendutu; hè a strada di l'ignoranza, l'anziane, a mancanza, u timore è a malatia. In ogni casu, più permettemu a nostra auto-imaghjina di risaltà à u più altu regnu celeste, più manifestemu un esse oppostu, vale à dì un statu basatu nantu à saviezza, rejuvenation, abbundanza, guariscenza è ultimamente basatu annantu à l'immortalità fisica. U corpu di luce, chì hè spessu discrittu in questu cuntestu cum'è un carru di u tronu divinu, rapprisenta una interfaccia speciale.Una volta chì hè sviluppatu cumplettamente, ci sò datu tutte e nostre capacità primali di novu, vale à dì chì simu capaci di ottene u più grande per via di u corpu. u nostru statu perfettu per fà miraculi imaginable.

L'alone

L'aloneTuttu u vostru sistema di mente, corpu è ànima hè allora simplicemente pienu di tanta leggerezza, vibra à una freccia cusì alta, hè diventatu cusì ligeru è cumpletu chì avemu riisciutu à entre spiritualmente in u regnu più altu (ciò chì pò ancu esse chjamatu u Regnu di Diu - questu hè u più altu statu di cuscenza, basatu annantu à a fusione cù Diu è Cristu - u gesantu / spiritu santu). In questu sensu, sta ascensione rapprisenta ancu u scopu finale di ogni esse umanu, almenu sta maestria diventa attiva à a fine di l'ultima incarnazione. Ch'ella sia cuscente o micca, s'ellu ci vole o micca, s'ellu hè digià diventatu capace di imaginà ancu sta maestria cum'è un creatore, o s'ellu resta sempre in un statu limitatu in u quale a vostra imaginazione, a vostra propria fede è a vostra fede. A forza generale ùn hè micca abbastanza per questu, hè u statu finali o u statu più altu chì pò esse espertu. Un statu accumpagnatu da abbundanza permanente, felicità, amore incondizionatu, saviezza, guariscenza, radiance, santità è divinità. Hè u putenziale chì ci hè prisentatu in questu mondu ancu in a forma di Cristu o in a forma di u so statu maestru. Ebbè, stu esame di maestru maiò rapprisenta a cumpiimentu di l'alone.A stu puntu, paragunate à un livellu sistemicu cù a licenza di guida, soprattuttu in quantu à u nome, per fà chjaru chì hè una prova. Di sicuru, cù a grande diferenza chì a prova di l'alone hè probabilmente a prova più grande di l'esistenza umana. Bastamente hè a superazione di l'esistenza umana cù tutte e so tentazioni, prublemi, cunflitti, sofferenze è limitazioni. Hè una manifestazione di l'imaghjini più santa di sè stessu, accumpagnata da 100% illimitatu è, soprattuttu, un core ugualmente 100% puru.

U statu d'armunia

U statu d'armuniaPuderia ancu dì, una persona chì hà rientratu in a so maghjina divina è era cusì capace di espansione a so mente è, soprattuttu, u so core à u più altu. Siate torna una volta cumplettamente cuscenti di u vostru propiu putenziale criativu. Portate a saviezza annantu à l'esistenza, a fonte, à Diu è a vita stessu cumplettamente in voi. Puderete riintegrate tutte e parti sacre / spirituali perse è rinvivisce u paradisu in u vostru propiu spiritu. È hè precisamente sta grande prova di maestria chì tutta a civiltà umana hè attualmente sottumessa (Di sicuru, ognunu à u so ritmu). Hè ancu a chjave per maestru / guarì u mondu sanu. Perchè hè un statu liberu da ogni dependenza, liberu da ogni toxicità, liberu da ogni attaccamentu di u sistema, liberu da risentimentu, odiu, mancanza è soffrenu. Un statu cumplettamente pienu di vicinanza à a natura, amore incondizionatu, rispettu per a vita, a natura, u mondu animale è a vulintà di vuluntà solu di vultà u paradisu in terra (Perchè in questu statu ùn avete micca solu cunniscenze nantu à stu mondu pussibbili guaritu, ma ancu vulete a terra è i so abitanti nunda, ma e cose più sante.). E cum'è aghju dettu, cumu hè un paradisu, l'amore, a felicità è a pace chì deve esse manifestatu cumplettamente in u mondu, cumu si deve vultà una età d'oru quandu noi stessi simu ancora ancorati in a densità? Cumu pò vultà a pace quandu noi stessi sò sempre intrappulati in a lotta ? Cumu un regnu di Diu torna se ci mantenemu spiritualmente liati à e limitazioni. Cum'è dentru, cusì fora, cum'è dentru, cusì dentru. Siate ciò chì vulete per stu mondu. È à a fine di u ghjornu, ammaistrà l'aureola o ammaistrà sta prova più grande hè accumpagnata da un splendore è, soprattuttu, un splendore circundante, chì si puderia tandu chjamà littiralmenti un halo. Hè tandu u nostru corpu di luce chì hè diventatu visibile in a forma di una aura guarita / santa / piena di luce.

Nota finale

Ma bè, prima di finisce l'articulu, vogliu signalà una volta di più chì pudete truvà ancu u cuntenutu in forma di un articulu chì leghje nant'à u mo canali Youtube, Spotify è Soundcloud. U video hè incrustatu quì sottu, è i ligami à a versione audio sò quì sottu:

► Soundcloud: https://soundcloud.com/allesistenergie
► Spotify: https://open.spotify.com/episode/3uIHE4l0bPUINzmvAvXToX

Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment