≡ Menu

Oghje, micca tutti i pirsuni crede in Diu o in una esistenza divina, un putere apparentemente scunnisciutu chì esiste da l'oculatu è hè rispunsevule per a nostra vita. In u listessu modu, ci sò parechje persone chì crede in Diu, ma si sentenu separati da ellu. Pregate à Diu, sò cunvinti di a so esistenza, ma vi sentu sempre lasciatu solu da ellu, avete un sensu di separazione divina. Stu sentimentu hà una ragione è pò esse tracciatu à a nostra mente egoista. A causa di sta mente, avemu un mondu dualisticu ogni ghjornu, sperienze un sensu di separazione, è spessu pensemu in materiale, mudelli tridimensionali.

U sintimu di separatità, pensendu è agisce in 3 dimensioni

pensamentu mentaleDer mente egoista in questu cuntestu hè a mente tridimensionale, energicamente densa / bassa vibrazione. Questu aspettu di una persona hè dunque rispunsevuli di a produzzione di densità energetica o di a riduzzione di a so propria freccia di vibrazione. A realità cumpleta di una persona hè in ultimamente un statu energeticu puru, chì à u turnu vibra à una freccia currispondente. Questu include tutta l'esistenza (u corpu, parolle, pinsamenti, azzioni, cuscenza). I pinsamenti negativi riducenu a nostra propria frequenza di vibrazione è ponu esse equiparati cù a densità energetica. I pinsamenti pusitivi à u turnu aumentanu a vostra propria frequenza di vibrazione è sò equivalenti à a luce energetica. Allora ogni volta chì a freccia di vibrazione diminuite, quandu unu hè tristu, avidità, ghjilosu, egoista, arrabbiatu, soffrenu, etc., allora sta azzione hè dovuta à a legittimità subconsciente di a mente egoista in a so propria mente. In u listessu modu, u pensamentu materiale tridimensionale pò ancu esse tracciatu in questa mente. Per esempiu, sè vo pruvate d'imaginà à Diu, ma site chjappu in mudelli di pensamentu materiale, ùn pò micca vede oltre l'orizzonte è per quessa ùn pudete micca fà alcunu prugressu in a vostra imaginazione o più in a vostra cunniscenza in questu sensu, allora questu hè. , prima, campendu fora di l'Intelligenza tridimensionale è in segundu per una mancanza di cunnessione à u mente mentale. A mente di l'ànima, à u turnu, hè l'aspettu 5-dimensionale, intuitivu, sensitivu di ogni esse umanu è rapprisenta ancu u nostru latu cumpassione, cura, amante. Qualchissia chì hà una cunnessione rinfurzata à sta mente d'alta vibrazione riceve automaticamente una cunniscenza superiore. in particulare a cunniscenza intornu à l'universu immateriale. Allora ùn pensate più solu rigidamente in mudelli tridimensionali, ma pudete subitu imagine, capisce è sente e cose chì parevanu prima inimaginabili grazia à a cunnessione aumentata à a mente spirituale. In quantu à Diu, si capisce, per esempiu, chì ùn hè micca una persona / esse materiale chì esiste daretu o sopra u nostru universu è vigila nantu à noi, ma piuttostu chì Diu hè una cuscenza cumplessa chì si individualizeghja è si sperienze.

Cuscenza, a più alta autorità in esistenza ... !!

Una cuscenza chì hè difficiule di capisce è chì si sprime in tutti i stati materiali è immateriali è à u stessu tempu rapprisenta a più alta autorità in esistenza. Una cuscenza gigantesca chì, in u fondu, hè custituita solu di un statu energeticu chì vibra à una certa frequenza. Siccomu tutta a vita di una persona hè in ultimamente solu una prughjezzione mentale di a so cuscenza, ogni persona rapprisenta una maghjina di Diu. Dunque Diu ùn ci lascia mai, ùn ci hè micca separazione da ellu, postu ch'ellu hè permanentemente presente, si sprime per u nostru esse, ci circonda. in a forma di tutte e cundizioni materiali è ùn ci pò mai lascià. Tuttu hè Diu è Diu hè tuttu. Sè vo capisce / sente chì dinò è diventate cuscenti chì Diu hè prisente in tuttu, è chì ancu rapprisentanu Diu cum'è una espressione di sè stessu, allora ùn vi sentite più abbandunatu da ellu in questu sensu. U sintimu di separazione si dissolve è guadagnà una cunnessione à sfere più alte.

Diu ùn hè micca rispunsevuli di u nostru soffrenu

Chì ghjè Diu ?Se fighjate à tutta a custruzzione, avete ancu capitu chì Diu ùn hè micca rispunsevule per u soffrenu di u nostru pianeta in questu sensu. Spessu culpemu à Diu per a circustanza planetaria caòtica. Ùn si pò capisce perchè ci hè tantu soffrenu nant'à u nostru pianeta, perchè i zitelli anu da more, perchè ci hè a fame è u mondu hè afflittu di guerri. In mumenti cum'è questu spessu ti dumandassi cumu un Diu puderia permette qualcosa cusì. Ma Diu ùn hà nunda di fà cù questu direttamente; stu fattu hè assai più dovutu à e persone chì legittimu u caosu in a so propria mente. Sì qualchissia và è tumbà una altra persona, in quellu mumentu a culpa ùn hè micca nantu à Diu, ma piuttostu nantu à a persona chì hà fattu l'attu. Hè per quessa chì nunda succede per casu nantu à u nostru pianeta. Tuttu hà un mutivu, ogni cattivu attu, ogni soffrenu è sopratuttu ogni guerra hè stata cuscenza iniziata è creata da e persone. Per quessa, solu noi l'omu sò capaci di cambià sta circustanza, solu l'umanità stessu hè capaci di cambià a circustanza planetaria guerriera. U modu megliu è più efficau per ottene stu scopu di novu hè di ricuperà una cunnessione à a mente spirituale. Se pudete fà questu novu è permette à a pace interna di vultà, se cuminciate à campà in armunia di novu, allora create autodidatticamenti un ambiente pacificu.

Ogni parsona hè impurtante per pudè rializà a pace glubale...!!

In questu cuntestu si deve dì chì i so pinsamenti è i sentimenti ghjunghjenu sempre à u statu cullettivu di cuscenza è cambianu. Hè per quessa chì ogni persona hè necessariu è ogni persona hè impurtante per a realizazione di una circustanza pacifica, planetaria. Cum'è u Dalai Lama hà dettu una volta: Ùn ci hè manera di a pace, perchè a pace hè a strada. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment