≡ Menu

Tuttu in l'universu hè fattu di energia, per esse precisu, di stati energetichi vibranti o cuscenza chì hà l'aspettu di esse fattu di energia. Stati energetichi chì à u turnu oscillanu à una frequenza currispundenti. Ci hè un nùmeru infinitu di frequenze chì differenu solu in a natura negativa o pusitiva (+ frequencies / fields, - frequencies / fields). A freccia di una cundizione pò aumentà o diminuite in questu cuntestu. E frequenze di vibrazione bassu risultanu sempre in una cumpressione di stati energetichi. L'alte frequenze di vibrazione o l'aumentu di a frequenza densificanu i stati energetichi. Per pusà solu, a negatività di ogni tipu hè equiparata cù a densità energetica o frequenze bassu; à u cuntrariu, a pusittività di ogni tipu hè equiparata cù a luce energetica o frequenze più alte. Siccomu l'intera esistenza di una persona vibra in ultimamente à una frequenza currispundente, in questu articulu vi presentu à u più grande assassinu di freccia di vibrazione chì hè sempre presente in a mente di parechje persone.

A legittimazione di frequenze vibrazionali basse in a so propria mente (ghjudizii)

Nip ghjudizii in u budduAlbert Einstein hà digià dettu in u so tempu chì hè più difficiuli di sfraccià un preghjudiziu chè un atomu è era assolutamente ghjustu. In particulare in questi ghjorni, i ghjudizii sò più prisenti chè mai. Avemu l'omu sò cusì cundizionati in questu sensu chì appena qualcosa ùn currisponde micca à a nostra visione di u mondu, ghjudichemu è ridemu di a cunniscenza currispundente. Appena una persona o ancu u mondu di u pensamentu di una persona ùn currisponde micca à a vostra propria visione di u mondu o ùn si mette micca in a vostra idea di u mondu, puntate u dito à a persona in quistione è fate una burla. Per mezu di ghjudizii chì legittimu in a nostra mente, accettemu ancu una esclusione interna da l'altri populi in a nostra mente. Ùn pudete micca identificà cù sta persona è per questu mutivu mantene a vostra distanza. U tuttu hè in un locu chì ricorda un fenomenu di a Siconda Guerra Munniali, persone chì u subconsciousu hè statu cundizionatu da i media di propaganda in modu chì puntanu u dito à i Ghjudei, li denunzianu / escludivanu è ùn anu mancu principiatu à mette in quistione, iè chì ancu percepitu cum'è normale. In listessa manera, assai persone in questi ghjorni s'impegnanu in gossip. Pigliate nantu à voi stessu è pettegolate nantu à l'altri, escludeli, screditati è cusì agisce interamente da sè stessu. mente egoista fora senza esse cuscenti. À questu puntu, ci vole à dì chì i ghjudizii è i blasfemi limitanu massivamente i so orizzonti intellettuale o limitanu e so capacità intellettuale.

I ghjudizii condensanu u vostru propiu fundamentu energeticu .. !!

Per esempiu, cumu si pò allargà u so orizzonti intellettuale, s'ellu si rifiuta fundamentalmente e cose chì ùn currispondenu micca à a so visione di u mondu ? Ùn pudete micca avvicinà certi temi senza preghjudiziu o preghjudiziu, ùn site micca aperti à studià i dui lati di a stessa munita è per quessa limite a vostra propria mente. Inoltre, i ghjudizii sò ultimamente negativi in ​​natura è per quessa condensanu a so propria fundazione energetica.

Ogni vita hè preziosa

Ogni vita hè preziosaLegitimate i pinsamenti negativi nantu à una altra persona in a vostra propria mente è cusì riduce a vostra propria frequenza vibrazionale. Ùn ci hè quasi nunda in u mondu d'oghje chì mette un pesu più grande à u so propiu statu occupatu. Per questa mutivu, hè assai cunsigliatu per nip ghjudizii in u bud. In questu modu, in fine, ùn solu dedensificà a nostra propria fundazione energetica, ma ancu agisce sempre più da a nostra propria. mente mentale fora di quì. Ma cumu pudemu riesce à fà ghjudiziu ? In quale avemu capitu novu chì ogni vita hè preziosa, in quale avemu torna a cuscenza chì ogni omu umanu hè una criatura preziosa, un creatore unicu di a so propria realità. In ultimamente, simu tutti solu una espressione di una fonte divina, una struttura energetica basica chì scorri per tuttu ciò chì esiste è hè rispunsevule per a nostra esistenza. Per quessa, duvemu apprezzà è rispettu i nostri cumpagni umani piuttostu chè denigrate l'altri. Fora di quessa, ùn avemu micca u dirittu di ghjudicà a vita di l'altru, vogliu dì chì ci dà a legittimità di fà cusì ? Per esempiu, cumu pò esse creatu un mondu pacificu se noi stessi ghjudichemu l'altri populi è l'escludemu cunscientemente. Questu ùn crea micca pace, solu odiu. L'odiu è a rabbia versu a vita di l'altri (l'odiu, chì per via hè dovutu à una mancanza d'amore di sè stessu, ma hè una altra storia).

Semu tutti individui unichi .. !!

Per quessa, duvemu mette da parte tutti i nostri ghjudizii è rispettu è prutegge a vita di l'altri esseri viventi. À a fine di u ghjornu, simu tutti umani. Semu tutti fatti di carne è sangue, avemu 2 ochji, 2 braccia, 2 gambe, un cervellu, avemu a cuscenza, creanu a nostra propria realità è per quessa duvemu tutti pensà à noi stessi cum'è una grande famiglia. In questu cuntestu, ùn importa micca a naziunalità di una persona, quale orientazione sessuale vive fora, quale culore di a pelle hà, à quale religione appartene è, sopratuttu, chì fede hà in u so core. Semu tutti individui unichi è questu hè esattamente cumu duvemu cumportà. Amate è apprezzate i vostri cumpagni umani, trattate esattamente cumu vulete esse trattatu è aiutate u mondu à avè un pocu più di pace. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment